pornire motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire motor

    as avea si eu o intrebare atunci cand se porneste motorul mai are rost sa se tina piciorul pe ambreiaj ca am auzit de la diverse persoane ca nu mai e necesar, de ce, habar n-am poate stie cineva...
    laureate 1.5l, albastru marin

  • #2
    in mod normal nu .Dar daca esti ca un prieten de-al meu care uita ca nu a scos-o din viteza si ii dadea cheia sfatul meu este sa tii totusi piciorul pe ambreiaj, daca vrei sa nu lovesti ceva . Am mai auzit ca ar fii bine mai ales iarna ca sa nu '' invarta '' si cutia , uleiul fiind inghetat
    Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

    Comment


    • #3
      ar fi bine totudsi sa tii piciorul pe ambreiaj dupa cum ti-a spus si stanlei_82 daca cumva o uiti in viteza sa nu faci vreo boacana
      Ambition

      http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

      Comment


      • #4
        Iarna, ca sa porneasca mai usor, tine si ambreiajul apasat.
        numar secundele

        Comment


        • #5
          eu m-am obisnuit de ceva vreme sa tin tot timpul ambreiajul apasat cand o pornesc, chiar daca e scoasa din viteza, si dupa ce porneste, il eliberez usor... poate dauna cumva faptul ca tii ambreiajul apasat? ca de ajutat ajuta cum spuneau ci colegii mai inainte....
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • #6
            Sincer, mie mi se pare o intrebare cam penibila, fara suparare.....daca nu mai ai chef de ambreiaj ia-ti hidramata, si unele raspunsuri mi se par cam aiurea, pentru ca iarna mai bine o lasi in viteza decat cu frana de mana, ca sa nu risti sa iti inghete, si implicit trebuie sa calci ambreiajul pentru decuplare, ca doar nu calci ambreiajul, scoti din viteza, si pornesti motorul)
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • #7
              esti sigur ca tre sa calci ambreiajul sa scoti din viteza? ia incearca sa o bagi in viteza si sa o scoti din viteza fara sa calci ambreiajul (cu motorul oprit, iti spun asta sa nu faci vreo prostie, ca na, ai putea face) si vei avea o surpriza....
              sau iarna cum zici tu, calci ambreiajul, pornesti motorul si pleci, varianta corecta; dar daca tre sa o mai cureti de zapada, tre sa deschizi portile la garaj, tre sa mai faci eu stiu ce....
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • #8
                merge sa o scoti din viteza fara ambreiaj cu motorul oprit dar nu e indicat
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by blanarucristi View Post
                  Sincer, mie mi se pare o intrebare cam penibila, fara suparare.....daca nu mai ai chef de ambreiaj ia-ti hidramata, si unele raspunsuri mi se par cam aiurea, pentru ca iarna mai bine o lasi in viteza decat cu frana de mana, ca sa nu risti sa iti inghete, si implicit trebuie sa calci ambreiajul pentru decuplare, ca doar nu calci ambreiajul, scoti din viteza, si pornesti motorul)

                  mie nu mi-i se pare atat de penibila deoarece am auzit ca la masinile mai noi oricum nu se face legatura cu, cutia de viteze la pornire asta era si scopu intrebarii sa aflu daca la logan atunci cand il pornesti are o instalatie ceva care desparte cutia de motor dar se pare ca sunt luat peste picior...
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • #10
                    1.de ce nu e indicat sa o scoti din viteza fara a apasa ambreiajul?
                    2.iarna cum fac eu: calc ambreiajul, o scot din viteza si o pornesc cu ambreiajul apasat, apoi dupa cateva secunde dupa ce a pornit ridic usor ambreiajul (imi deschid portile de la parcare) si am observat o usoara crestre a turatiei cand ridic piciorul de pe ambreiaj... deci este legatura intre motor si CV.... inceraca si tu intr-o dimineata asa cum ti-am spus si vei vedea.
                    3. eu la mine am observat asta...
                    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                    Comment


                    • #11
                      am incercat si nu prea se vede nici o diferenta nici ca ar creste turatia nici ca ar scade
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • #12
                        huzzy are dreptate o mica diferenta este . dar sa te uiti ( asculti ) atent .

                        pai nu e indicat sa o scoti din viteza fara ambreiaj pentru ca se cam forteaza. io asa stiu . pana la uram de ce e pus ambreiajul.......daca nu il mai folosim ce ar fi sa il dam jos ))
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          eu am masina de 9 ani, o scoteam de multe ori din viteza fara sa calc ambreiajul, si nu am avut nici o problema. ambreiajul te ajuta la schimbat vitezele in mers, cu motorul oprit nu prea stiu la ce ti-ar folosi... tocmai asta zic... ar folosi sau ba? tu zici ca se forteaza; foarte bine, e bine de stiut. altceva ar mai fi?
                          asteptam parerea unui membru marcant pe forum!
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #14
                            altceva.....fortezi pinioanele si de asta iese mai greu ...cand e oprit motorul trebuie sa calci ambriajul sa se puna pinioanele in linie si daca nu calci ambreiaju se f** pinioanele pe romaneste
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              daca asta o fi explicatia, foarte bine, insa chiar nu stiu.... faza este ca nici nu intra greu in viteza, nici nu iese greu fara ambreiaj calcat... si repet, de 9 ani fac asa si prima cutie a mers brici! si inca mai merge din cate stiu!
                              aveam un coleg care schimba si in mers treptele fara a calca ambreiajul si mergea, dar nu recomand sa incercati! omu` era sarit...
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google