pornire motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie nu mi se pare normal sa scoti din viteza chiar si cu motorul oprit....vorba lui Dorutz, daca e pus ambreiajul ala, e pus cu un scop, chiar daca motorul este oprit. Si am spus ca mi se pare cam aiurea intrebarea asta, pentru ca nu prea este nimic folositor de aflat, si nici ceva util.Pe scurt, ambreiajul trebuie calcat, ca de-aia e pus, si asa se porneste o masina de la mama ei. Oricum, nu am nimic cu nimeni, si nu am vrut sa iau peste picior pe nimeni, doar mi-am spus parerea
    Logan Ambition 1.6 8V

    Comment


    • #17
      Originally posted by huzzy1981 View Post
      2.iarna cum fac eu: calc ambreiajul, o scot din viteza si o pornesc cu ambreiajul apasat, apoi dupa cateva secunde dupa ce a pornit ridic usor ambreiajul (imi deschid portile de la parcare) si am observat o usoara crestre a turatiei cand ridic piciorul de pe ambreiaj... deci este legatura intre motor si CV....
      Eu suspectez placa de presiune din kitul de ambreiaj.
      Daca simti masina cum trebuie la plecarea de pe loc si in sarcina (cu greutate, reprize, rampe), daca nu iti trepideaza la demaraj, nu trebuie sa iti faci probleme.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        inteleg eu gresit andrei?? adica nu se porneste motorul cu ambreiajul calcat ??? MS
        sigpic

        Comment


        • #19
          eu nu vad care ii vrajala cu ambraju calcat , eu zic ca ii acelasi lucru si daca calci ambreaju si daca nu !
          Mereu superiori unui sat cu caini si oi

          Comment


          • #20
            @dorutz: Nu conteaza asta, dar e bine sa tii piciorul pe ambreiaj cand pornesti motorul ca sa nu dai in ceva, daca nu e scoasa din viteza.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              nu am inteles... adica spui ca cresterea asta usoara a turatiei, ar putea fi o problema? asta se intampla doar cand e motorul rece, cand e cald si pornesc asa, e ok. insa masina se simte bine, merge bine, trage bine si nici nu ma gandesc ca asta ar fi o problema...
              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

              Comment


              • #22
                Ar putea fi o problema, ca nu e normal sa existe variatii de turatie la calcarea ambreiajului.
                Ai ambreiaj hidraulic?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  stai un pic, eu nu am zis ca exista variatii ale turatiei la calcarea ambreiajului.... am spus ca atunci cand o pornesc cu motorul rece (iarna asta am observat, fiind frig afara) tin ambreiajul calcat (scoasa din viteza) iar dupa ce porneste, ridic ambreiajul si observ o usoara crestere a turatiei, abia vizibila, dar numai pt un moment, cam cand sunt la jumatatea cursei, apoi e ok. ca si cum s-ar face si trecerea la cutia de viteze...
                  loganul meu e laureat dci din iunie 2007.... ce fel de ambreiaj am, God knows!
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #24
                    Si eu la fel am zis. La actionarea pedalei de ambreiaj (fie ca o apesi, fie ca ii dai drumul) nu trebuie sa existe variatii de turatie.
                    Poti avea si ambreiaj hidraulic, uita-te cate furtunase ies din borcanul cu lichid de servo-frana si zi-mi.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      pana ma voi uita, depinde ce fel de actionare are? iar daca e hidraulic, despre ce ar fi vorba? am vazut ca mai spunea cineva ca a observat asta la pornirea masinii si eliberarea ambreiajului...
                      iar lucrul asta se intampla doar cand e rece, cand turatia era undeva la 900....sau chiar mai mare (la -10...-15 grade) in rest nici nu se clinteste... ar trebui sa varieze turatia indiferent de starea motorului, daca e cald sau ba; ar trebui sa faca asa si cand schimb vitezele, si cand o scot din viteza la semafor, de exemplu... parerea mea!
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #26
                        Daca ai avea ambreiaj hidraulic se explica asta, ca e un consumator in plus si UCE injectie comanda corectarea turatiei.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          e ambreiaj hidraulic, dar din cate stiu, atunci cand motorul e rece si ridici ambreiajul si incepe sa invarta si pinioanele din cv, motorul creste un pic in turatie, pt ca cutia o cere, uleiul fiind rece in cv si opunandu-se rotatiei un moment.
                          si da, trebuie calcat ambreiajul cum spuneau colegii mei mai inainte, si cand motorul e oprit, deoarece se pot distruge pinioanele (mai ales daca masina e in plan inclinat.... dar nici cel orizontal nu face exceptie)!
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #28
                            E bine să vezi dacă maşina e în viteză înainte de a porni. Dacă e, o scoţi pe liber. De aici înainte decizia îţi aparţine cu ambreiajul. Nu prea văd ceva util în a ţine ambreiajul cuplat dacă maşina e deja pe liber, dar dacă îţi vine să apeşi neaparat pe ceva, apasă ambreiajul!!!!!

                            Comment


                            • #29
                              iarna, cand sunt -15 grade afara, ca sa porneasca mai usor, tii si ambreiajul apasat, chiar daca e scoasa din viteza ( pt ca asa invarte doar motorul, fara elementele din cv) iar dupa ce a pornit, ridici usor ambreiajul (scoasa din viteza, normal) sa intre si cv-ul. sau se pleaca de pe loc, fiecare cum face!
                              dar iarna eu zic ca e mai bine cu ambreiajul calcat.
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #30
                                Ar trebiu sa ne spuna un specialist daca o pornim cu ambreiajul apasat sau nu .
                                Si eu am pornire motor si sper sa nu fie o problema mare iarna .
                                B 44 NWP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google