Ammbreiajul "călcat" intrerupe legatura motorului cu cutia de viteze usurând sarcina electromotorului de pornire reducând uzura acestuia, protejăm şi bateria folosind un curent de pornire mai mic.Iarna cu uleiul din cutie rece si cu vâscozitate mărită sarcina suplimentară a cutiei se simte la pornire.
pornire motor
Collapse
X
-
De vazut nu se prea vede diferenta de turatie dar cel putin eu imi dau seama dupa sunetul tobei/motoruluiturbo makes torque and torque makes fun
LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5
Comment
-
Adica tu vrei sa zici ca sesizezi cateva rot/min in plus sau in minus, pe care turometrul nu le afiseaza. Nu prea cred...
Comment
-
Am dat drumul usor la ambreaj. Nu prea imi place sa o fortez. Daca nu o porneam ieri trebuia sa astept primavara ca sa o mai pot porni. Benzina a fost de vina. Ieri dupa ce am reusit sa o pornesc am alimentat de la Lukc Oil si azi dimineata nu am mai avut probleme. A pornit la a doua cheie fara sa o fortez prea tare. Sper sa pot porni si maine dimineata, mai ales ca la noapte se anunta -28 grade de-ale lui Celsius.
Comment
-
-
stie cineva?
detin un 1,4 din 2005 (74000 de km) si de la un timp de vreme am o problema serioasa cu el la pornire....o ia din a treia , a patra cheie (dimineata). bujiile sunt skimbate, filtrul de polen , uleiul, distributia....
nu stiu ce sa ii mai fac....pe tester este ok......cineva mi-a zis ca tre skimbat senzorul de turatie
oare asta sa fie problema?????
daca stie cineva pls trimiteti un email la blackzilla79@yahoo.com
VA MULTUMESC
Comment
Comment