pornire motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ammbreiajul "călcat" intrerupe legatura motorului cu cutia de viteze usurând sarcina electromotorului de pornire reducând uzura acestuia, protejăm şi bateria folosind un curent de pornire mai mic.Iarna cu uleiul din cutie rece si cu vâscozitate mărită sarcina suplimentară a cutiei se simte la pornire.

    Comment


    • #32
      @ IOAN.CRET-multumim pentru explicatie! Si eu pornesc motorul cu ambreiajul la podea, asa m-a invatat instructorul la scoala...Nu ma intrebati de ce, am aflat citind pe forum, aici...
      LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

      Comment


      • #33
        Si la bietul ambreiaj nu se mai gandeste nimeni?)

        Comment


        • #34
          Bre Aline, ce sa ne gandim la ambreaj??
          E rece afara, calca-l ca face bine la pornire. ))

          Comment


          • #35
            De vazut nu se prea vede diferenta de turatie dar cel putin eu imi dau seama dupa sunetul tobei/motorului
            turbo makes torque and torque makes fun

            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

            Comment


            • #36
              Adica tu vrei sa zici ca sesizezi cateva rot/min in plus sau in minus, pe care turometrul nu le afiseaza. Nu prea cred...
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Azi dimineata am pornit masina la sufa. E vreo problema pentru motor?
                Astept raspuns. Sunt cam ingrijorat. Am auzit fel de fel de pareri. Multumesc frumos.

                Comment


                • #38
                  pai ai fortat un pic cureaua si atat. parerea mea personala.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc pentru parere mumus. Sper sa nu o fi fortat prea tare mai ales ca a pornit la o viteza de aproximativ 10 km la ora si pe carosabil acoperit cu zapada.

                    Comment


                    • #40
                      daca o pornesti in treapta a 2-a si dai usor drumul la ambreiaj nu se intampla nimic
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Am dat drumul usor la ambreaj. Nu prea imi place sa o fortez. Daca nu o porneam ieri trebuia sa astept primavara ca sa o mai pot porni. Benzina a fost de vina. Ieri dupa ce am reusit sa o pornesc am alimentat de la Lukc Oil si azi dimineata nu am mai avut probleme. A pornit la a doua cheie fara sa o fortez prea tare. Sper sa pot porni si maine dimineata, mai ales ca la noapte se anunta -28 grade de-ale lui Celsius.

                        Comment


                        • #42
                          Fratilor dar cum au pornit motorul loganistii din Buzau si Brasov,ca la ei au fost -35 de grade???
                          Jale mare cred ca a fost pe voi acolo,,,cum v-ati descurcat?

                          Comment


                          • #43
                            Calcind ambreiajul se decupleaza cutia de viteza astfel motorul se invirte mai usor nefiind nevoit sa invirta si uleiul din cutie care mai ales iarna este mai gros.Asa aveti o pornire usoara ,protejati astfel si electomotorul si binenteles bateria.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Ivan Marian View Post
                              Fratilor dar cum au pornit motorul loganistii din Buzau si Brasov,ca la ei au fost -35 de grade???
                              Jale mare cred ca a fost pe voi acolo,,,cum v-ati descurcat?
                              a pornit foarte bine la prima cheie
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                stie cineva?
                                detin un 1,4 din 2005 (74000 de km) si de la un timp de vreme am o problema serioasa cu el la pornire....o ia din a treia , a patra cheie (dimineata). bujiile sunt skimbate, filtrul de polen , uleiul, distributia....
                                nu stiu ce sa ii mai fac....pe tester este ok......cineva mi-a zis ca tre skimbat senzorul de turatie
                                oare asta sa fie problema?????
                                daca stie cineva pls trimiteti un email la blackzilla79@yahoo.com
                                VA MULTUMESC

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google