1.2 16v va fi cel mai vandut
Care Va Fi Cea Mai Bine Vanduta Motorizare.
Collapse
X
-
-
@mitosu: diferenta intre 1.2 si 1.6 este mica, dpdv al performantelor dinamice, iar consumul difera binisor. Plus de asta, 1.6 este mai scump.
@florin: ca 1.6 cu AC nu ar fi vreun fiasco cu cele mentionate de tine anterior...
Si nu inteleg de ce spui ca trage ca o martoaga lesinata. Este un motor aspirat, de doar 75 de cai. Ce-ai vrea, sa se comporte ca unul V6? Sau ca un diesel?
Comment
-
am votat si eu 1.2 16v din simplul motiv ca majoritatea romanilor nu-si pot permite mai mult... cum 80% iau masina pe credit cred ca merg pe principiul ''cel mai ieftin-cel mai bun''.
Alt aspect ar fi ca, probabil ( cred?!?), cei care isi cumpara acum un logan nu au mai avut in trecut un alt logan sa stie cum sta treaba cu caii putere oferiti de Dacia. Cand isi vor da seama ca si-ar fi dorit un 1.6 sau mai stiu eu ce alta motorizare... o sa fie prea tarziu... masina o sa fie deja achizitionata... Mai sunt si oameni care se documenteaza, care se princep insa in proportie relativ mica. Dupa cum sugereaza si titlul threadului, ne raportam la cantitate.sigpic
Comment
-
@Cezar - Dupa parerea mea motorul de 1.2 este "sugrumat" pe logan avand un cuplu motor mai mic decat cel de 1.4...daca mai incarci si masina, mai bagi si 5 persoane da in nas...practic nu prea are ce cauta pe logan. Iar consumul de 8 in oras mi se pare mare pentru ce ofera el.
Deci motoarele de 1.6 16v si 1.5 dci sunt cele mai indicate pentru logan.
Cine vrea consum cumpara diesel cine nu cumpara 1.6 16v.
Numai bine!Last edited by florin.fanatik; 4 December 2010, 23:45.sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
Comment
-
asta cu 1.5 puternic e vrajeala...are cuplu mai mare si raspunde mai repede decat benzinaru in orice tura..nu ca e puternic, aoleu
aleg 1.2, toata lumea e fascinata de 1.6 16v si ca romani fiind, o sa vrea 16v mai ieftin sperand ca e mai bun ca 1.4 si mai ieftin ...nu vorbim aici de oamenii documentati sau care cunosc ceva mai mult despre masini, ci de populatie in general care vrea sa profite de rabla si sa ia o masina noua economica si mare..si multe alte motivesigpic
Comment
-
Originally posted by sinx View Postam votat si eu 1.2 16v din simplul motiv ca majoritatea romanilor nu-si pot permite mai mult... cum 80% iau masina pe credit cred ca merg pe principiul ''cel mai ieftin-cel mai bun''.
Alt aspect ar fi ca, probabil ( cred?!?), cei care isi cumpara acum un logan nu au mai avut in trecut un alt logan sa stie cum sta treaba cu caii putere oferiti de Dacia. Cand isi vor da seama ca si-ar fi dorit un 1.6 sau mai stiu eu ce alta motorizare... o sa fie prea tarziu... masina o sa fie deja achizitionata... Mai sunt si oameni care se documenteaza, care se princep insa in proportie relativ mica. Dupa cum sugereaza si titlul threadului, ne raportam la cantitate.
Oamenii trebuie instiintati cumva de aceste aspecte
geo: 1.6 nu este la fel de mare? nu se incadreaza in programul rabla? poate nu este asa de economic, dar nu putem zice despre nici o dacia ca ar fi o masina super scumpa la intretinere Fata de alte marci, cred ca e muuult mai ieftin de intretinut.
Comment
-
toate motorizarile lor sunt ieftin de intretinut la ei, doar ca eu garantez ca sunt multi care inca se tem de 1.6 din acelasi motiv pentru care am facut si eu prostia si nu l am luat..au impresia ca consuma mult...la noi rar sa faci test drive sa poti sa alegi..vecina mea e dealer la ei si mi povestea ca toti care vin sa cumpere dacia sunt deja hotarati pe motor si nu se schimba in ruptu capului..maxim poate sa i convinga la o alta echiparesigpic
Comment
-
Originally posted by DaniD View PostOamenii trebuie instiintati cumva de aceste aspecte
Da-l dreacu de client prost... vinde-i masina repede ca in urmatorii 10 ani cat plateste retele la ea nu mai calca la vreun dealer auto
PS: de asta nu sunteti buni de manageri... ca nu ganditi in stil romanesc
si mai e o chestiune... nu m-am documentat in legatura cu preturile asa doar insinuez... Pai poate deja la pretul unui 1.6 laureate deja se incadreaza si alte masini... corsa, polo, mai stiu eu ce. Asa ca segmentul unde dacia ar putea avea un avantaj este masina cea mai ieftina a lor... respectiv 1.2Last edited by sinx; 5 December 2010, 08:51.sigpic
Comment
-
Era bine daca scoteau si 1.6 mpi, 1.2 si 1.6 16V la benzinare si gata.
1.6 mpi chiar nu prea mai vad rostu nici la el: putin mai puternic decat 1.2/apropiat ca performante de 1.2 (diferenta de demaraj de numai 0,7 sec 0-100 fata de 1,5 sec cat era intre 1.4 si 1.6 mpi E4), consum mai mare...e cam aiurea.
D-asta zic si am votat 1.2, o sa ramana urmasul lui 1.4, al mai al drac motor de la logan
Comment
-
Originally posted by florin.fanatik View Post@Cezar - Dupa parerea mea motorul de 1.2 este "sugrumat" pe logan avand un cuplu motor mai mic decat cel de 1.4...daca mai incarci si masina, mai bagi si 5 persoane da in nas...practic nu prea are ce cauta pe logan. Iar consumul de 8 in oras mi se pare mare pentru ce ofera el.
Deci motoarele de 1.6 16v si 1.5 dci sunt cele mai indicate pentru logan.
Cine vrea consum cumpara diesel cine nu cumpara 1.6 16v.
Numai bine!
1.6 16v Laureate = 9900 Euro
1.5 90 Laureate = 10700 Euro.
Deci, diferentele de pret sunt mari, de pana la 25 %.
Ca asa, de ce sa iau 1.5 DCI de la Dacia, cand mai pun inca 25% si pot lua alta marca?
Ce am vrut sa spun este ca cine isi cumpara masina are un buget, si nu oscileaza cu 25%....
Comment
-
1.2 16V Laureat 8500
1.6 8V Laureat 8700
Aici nu e mare diferenta
Octaviane: nu e mai bine sa ai in loc de 107nm 135nm? Cuplu acesta nu te ajuta in depasiri? In general acceleratia conteaza mai putin. Nu ti se pare nasol cand te bagi la o depasire si numai nu trage masina?Last edited by DaniD; 5 December 2010, 20:18.
Comment
Comment