Jesus:o urata urata cum a reusit sa o lovesca chiar asa rau ?
TAXI....Pareri Logan pe taxi
Collapse
X
-
LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
-
E de vreo 2 saptamani parcat acolo.a cam fost pe la toate firmele acel logan.
slugile astea de pe la firme.nu e zi sa nu ma iau de unul.m-am cam saturat de ei.opresc unde nu trebuie,vorbesc geam la geam blocand o banda.ei fac taxi de 2 zile si sunt toti mari schumaheri.tot felul de retardati.ne facem de ras din cauza lor.
Comment
-
Eu cred ca pot sa-mi dau seama care este taximetrist de "firma" si care este taximetrist proprietar. Diferentele sunt cam cele semnalate de Suru dar trebuie sa-l vezi ca sa-l ghicesti nu poti generaliza din auzite. Apropo cand merg cu taxi-ul (bautura bat-o vina) merg numai cu Logan (caut dci-uri ca benzinar am si eu).Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Subscriu la Rocri. Si eu (bautura ) iau taxi Logan, dar m-am cam saturat sa vad ca majoritatea merg ok si daca au 200000 la bord. Mai ies cu fratelo si ''bunghim'' cate un Matiz sau Aveo (nu e cu suparare) sa vedem cat de tare il lauda proprietaru. Ultima data am fost cu un Matiz, normal intrebare cum se lauda cu el, raspuns: ''dle nici o problema, are 150000 la bord si merge ca ceasu (desi troncanea de mama focului), nu i-am facut mai nimic, doar pe la 90000 i-am schimbat in piston, in rest merge brici...
Comment
-
Originally posted by suru View PostE de vreo 2 saptamani parcat acolo.a cam fost pe la toate firmele acel logan.
slugile astea de pe la firme.nu e zi sa nu ma iau de unul.m-am cam saturat de ei.opresc unde nu trebuie,vorbesc geam la geam blocand o banda.ei fac taxi de 2 zile si sunt toti mari schumaheri.tot felul de retardati.ne facem de ras din cauza lor.
@Eu zic ca is super pt taxi,acuma stau sa vad ce face retardatu de Chis****** sau cum ii zice sa vad daca mai prind niste autorizatii sau nu.Last edited by Ghost Driver; 8 March 2008, 16:54.
Comment
-
Imediat vezi care e taximetrist de firma si care este cu masina personala. Insa si cei cu masina de firma, daca sunt in meserie de multi ani, am observat ca au destula grija de masina lor.
Si sincer sa fiu intotdeauna eu ca client prefer un sofer calm, nu sa ma tin de toate cele, nu de alta dar cand nu cunosc soferul, nu-mi place condusul agresiv.
Cat despre marca masinii, nu ma prea intereseaza. Doar de cateva ori m-am urcat in masini straine de taxi numa sa vad cum se misca, in rest, primul taxi cu tarif normal care e in cale, il iau. In general in logan am avut mai mult spatiu decat in alte masini, pot spune chiar si decat o skoda octavia. De ce ? Iarna de pilda cand esti cu cojocul pe tine , nu il lasi in spate ca sa urci confortabil, iar daca are si cotiera si toate cele esti cam inghesuit. In logan, lejer. Cat despre masina ca taxi : cea mai buna posibila. Am mers cu taxiuri logan care aveau 90000 km si nu batea nimic, si cu taxiuri care aveau 14.000 km si la care picase cauciucul de la usi. Depinde de sofer intotdeauna.Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM
Comment
-
@suru la ce firma esti?Am vazut cum ocoleste lumea.....najpa si eu stau acu pe ganduri sa iau un Passat TDI FULL din 2003 la 14.000 cu numai 31000 Km la bord si l-as lua dar mi sa nu fiu ocolit aiurea sau sa am probleme in 2009(la punctaje)
Si apropo sambata noaptea or fo 2 accidente cu taxi - pro si radio....pe take ionescu si mai undeva
Comment
-
Originally posted by suru View PostMi-au scazut incasarile de cand am linea.ma ocoleste lumea.pierd cam 30% zilnic fata de incasarile ce le faceam cu loganul.Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
-
Originally posted by andrei.avasi View PostImediat vezi care e taximetrist de firma si care este cu masina personala. Insa si cei cu masina de firma, daca sunt in meserie de multi ani, am observat ca au destula grija de masina lor.
Si sincer sa fiu intotdeauna eu ca client prefer un sofer calm, nu sa ma tin de toate cele, nu de alta dar cand nu cunosc soferul, nu-mi place condusul agresiv.
Cat despre marca masinii, nu ma prea intereseaza. Doar de cateva ori m-am urcat in masini straine de taxi numa sa vad cum se misca, in rest, primul taxi cu tarif normal care e in cale, il iau. In general in logan am avut mai mult spatiu decat in alte masini, pot spune chiar si decat o skoda octavia. De ce ? Iarna de pilda cand esti cu cojocul pe tine , nu il lasi in spate ca sa urci confortabil, iar daca are si cotiera si toate cele esti cam inghesuit. In logan, lejer. Cat despre masina ca taxi : cea mai buna posibila. Am mers cu taxiuri logan care aveau 90000 km si nu batea nimic, si cu taxiuri care aveau 14.000 km si la care picase cauciucul de la usi. Depinde de sofer intotdeauna.
Comment
-
Salut.si eu spun ca loganul e una dintre cele mai bune masini pentru taximetrie.am si eu niste intrebari pentru cei care practica deja meseria asta: trebuie neaparat atestat?Din ce stiu eu sunt multi care fac taximetrie si nu au. din ce am mai vazut,mai sunt unii care merg fara ceas pus si la urma cer un pic mai putin si le raman lor banii respectivi.in caz de ii prinde politia in acest caz,ce se intampla?Cat e amenda?Cel mai rentabil pentru un angajat am inteles ca e dci-ul datorita consumului.am vazut si eu un logan la 240k km in bord dar cam troncanea,dar daca stam si ne gandim pe cealalta parte, cati bani a scos din km aia... pentru o masina sub 10k de euro e super
Comment
-
Trebuie sa ai neaparat atestat,omolagare RAR pentru taxi si metrologia ceasului apoi mergi la primarie unde ai nevoie de cateva kg de adeverinte autorizatii etc.
exista legi dar nu se aplica.in Timisoara cine vrea poate face taxi fara nici un act.suntem vreo 3000 taxiuri autorizate plus inca vreo 800 pirat fara autorizatie dar care sunt la firme de taximetrie si lucreaza la fel ca noi care suntem legali.legea spune ca ar trebui sa fie 4 taxiuri la 1000 locuitori.asta ar insemna vreo 1500 in toata Timisoara.realitatea e ca suntem de 3 ori mai multi si e foarte greu sa desfasori aceasta activitate.statiile au devenit neincapatoare iar investitia nu mai este protejata.
cei care ar trebui sa faca controale adica biroul transporturi al primariei nu ies in control pentru ca....spaga e spaga
Comment
-
Oare de ce nu ma mira ce ai spus tu mai sus? traim in romania ... deci chiar daca nu am atestat nu o sa fie problema sa practic meseria asta.am inteles ca in galati tot un milion se da pe tura si pretul pe km e de aprox. 1,5 ron , poate varia usor.am vazut si niste taxiuri cu control trafic scris pe ele.ce rol au ele?
Comment
Comment