TAXI....Pareri Logan pe taxi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    "control trafic" e, de obicei, primul la "00", se uita sa vada daca ai cuca pe masina, daca esti "tiplat" corespunzator, daca mergi fara casa, vine daca ai probleme cu masina (cabluri pt. baterie, sufa ...) etc. ... dar, in multe cazuri, partea cu ajutatu' cam lasa de dorit.
    P.S. 1,3 ron /km , gasesti masini si cu fisa de 40 ron/24h
    Fara atestat cu politia scapi usor (relativ - amenda pana in 200 ron) cu ARR-ul e alta problema
    Am facut si eu aprox. 3 luni taximetrie (aveam nevoie de bani deoarece a durat foarte mult angajarea la actualul loc de munca) dar sincer nu iti recomand ... la inceput (1 sapt. sau doua) pleci acasa cu foarte putini bani, daca mai ai si ghinion sa te opreasca rutiera e nasol tare (muncesti 1 sapt. ca sa platesti amenda -asa am patit eu-)
    Last edited by RobertR; 23 March 2008, 16:17.

    Comment


    • #47
      Eh nu neaprat.. depinde si de oras parerea mea si eu am inceput cu taxi pe chirie si faceam destul de mult si la inceput si acuma fac destul de mult.. nare rost sa vorbim ca nu faci atata numa ca ii mai greu cu orasul
      LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
      Enter the Matrix

      Comment


      • #48
        Mai bine maxi taxi ca pa vremuri
        sigpic

        Comment


        • #49
          1.6-le meu (nu al firmei) are 60.000 si e varza. I-am schimbat deja rulmentii, capetele de bara o data, acum iar sun terminate, huruie cutia de nu poti sa stai in masina, i-am schimbat deja niste rulmenti prin ea, dar iar huruie. Costurile de intretinere, comparativ cu bmw sau mercedes sunt mici, dar comparativ cu buzunarul propriu sun foarte mari. Nu apuc sa ma redresez cu banii ca iar trebuie sa bag bani in masina. Masina nealergata si neomorata, condus calm si cu grija (e buzunarul propriu in joc). Caut si eu documentatia tehnica de la cutie, aia care iti spune si arata tot ce e in cutie, cum se desface si cum se monteaza inapoi, si ce reglaje trebuie sa aiba. Ma poate ajuta cineva? Contra cost daca e nevoie.

          Comment


          • #50
            Is cam multe taxiuri in tm dar orcum 1500 ii mult prea putin......daca ai observat in anumite zile sau la numite ore is numa taxiuri ocupate in trafic si statiile is goala si statia urla.cat despre amenzi:pt atestat poti sa iri pana in 30 Mil,pt autorizatie pana in 256 Mil si pt ceas........evaziune fiscala = dosar.Cu spaga are dreptate totala Suru adica eu mi-am depus dosaru in 9 august (cu 3 zile dupa termen) si nu mi-am luat autorizatia si altii care si-au depus acu cateva luni o au si ma mai si intreaba daca vreau si eu..(contra cost)..hmmmmmmmmm.Sau altii fac taxi cu masini din 1800 si mai is si praf pe langa aia si au autorizatii si eu cu masina noua full nu am........unde ii platoul???? Lista cu puncte??? Canci.....eu dupa aia m-am luat si bine ca am luat numa una
            www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
            si
            www.PS3OnlineStore.tk

            Comment


            • #51
              Ca sa intri in timisoara ori dai spaga ori cu tupeu bagi la negru.
              au inceput sa se vada rezultatele faptului ca sunt prea multe masini la negru:CITY TAXI care avea 40 loganuri noi in leasing a dat faliment.au venit cei de la leasing si au pus sechestru pe firma.
              cred ca afacere fac cei care au dacie cu 500e si merg la acelasi tarif cu mine care am dat multi bani pe o masina noua.

              Comment


              • #52
                Is de acordn cu tine suru 156+20+etc de masini care is pe decont la niste conducatori auto(nu soferi)DAR daca ii sa se aplice l;egea sa se aplice corect,dupa vechimea,starea si dotariile masinii nu alte stupiditati sau nah.......pile.....spaga si alea alea.Eu daca imi iau maine un BMW 530 D Full a doua zii ar trebui sa am autorizatie nu Ghita cu loganu chel sau X cu stifturi......creca esti deacord cu mine aici
                www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
                si
                www.PS3OnlineStore.tk

                Comment


                • #53
                  95.000 km pe taxi.(cu sofer)
                  Reparatii :
                  - pe la 60.000 inlocuit (dar nu cu piese originale): rulmenti fata, bielete, bucse, capete de bara
                  - acum 103.000 km - incepe sa dea semne de oboseala
                  It's nice to be important but it's more important to be nice!

                  Comment


                  • #54
                    Al meu l-am condus doar eu 69.000km si e la fel ca unul nou.nu bate nimic si nu am schimbat decat consumabile.se simte doar suspensia mai moale,normal din cauza telescoapelor care de regula cam la orice auto se skimba la 40.000km.
                    in schimb daca ai soferi(slugi)pe masina poti avea ferrari sau maserati si au ei grija sa le puna pe butuci.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by suru View Post
                      daca ai soferi(slugi)pe masina poti avea ferrari sau maserati si au ei grija sa le puna pe butuci.
                      DA DA DA............... )))

                      Eu am vreo 30.000 si nu am avut si nici nu am nici o problema inafara de o eroare sau cev de genu dar aia ii de la instalatia GPL.La un stil de condus putin sportiv(curbe,franare),schimbare trepte 65% din timp 2500-3800Rpm si 35% 4500-6000(apropo stie cineva cum decuplez limitatorul la 6000 Rpm?)
                      Last edited by Ghost Driver; 22 April 2008, 03:47.
                      www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
                      si
                      www.PS3OnlineStore.tk

                      Comment


                      • #56
                        Prin resoftare,vorbeste cu Doc si te rezolva.
                        Eu am limitarea la 7000 rpm
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google