In vara mi-am cumparat un logan , cand l-am cumparat nu m-au impresionat barele transversale/porbagajul exterior de pe el si surpriza , cand am vrut sa le dau jos erau intepenite imbusul de care se prindea e aproape rotund . Cum il dau jos ?! stie cineva ?! astept idei.
Problema Bare Transversale/portbagaj Exterior
Collapse
X
-
-
la aproape orice magazin auto ...
asta am patit si eu ! acum 2 ani si a mers ...bafta
Comment
-
E bun WD-40. Nu e vaselina, e degripant, curata unsorile, se da pe contacte electrice, etc, etc. La problema cu acel surub, este indicat musai sa dea cu WD40 sau ceva similar si abia apoi sa incerce sa-l desfaca.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
dupa ce dai cu un degripant exista un secret al desfacerii suruburilor intepenite ...mai intai stringi putin si apoi desfaci... bineinteles dupa ce dai cu degripantul astepti ceva timp.. daca nu merge musai sa sudezi (mare grija decupleaza mai intai bateria ) un cap de surub mai mare 2-3 aft-uri de sudura si procedezi ca mai sus
Comment
-
Originally posted by radu cornel View Postdupa ce dai cu un degripant exista un secret al desfacerii suruburilor intepenite ...mai intai stringi putin si apoi desfaci... bineinteles dupa ce dai cu degripantul astepti ceva timp.. daca nu merge musai sa sudezi (mare grija decupleaza mai intai bateria ) un cap de surub mai mare 2-3 aft-uri de sudura si procedezi ca mai sus
nu ma bag la sudat , habar nu am si nu am nici aparat
Comment
-
Ca sa nu mai deschid un topic tot cu probleme ale acestor bare, postez aici:
Problema mea este ca, la montarea barelor (deci nu sunt montate pe masina), acele piulite fixate in plafon se rotesc libere, drept semn ca, desi erau prinse/fixate/intepenite in loc initial pentru a permite strangerea suruburilor de fixare in ele, acum se rotesc liber.
Aceste piulite au un guler exterior (saiba) de care am incercat sa prind cu un patent cu varf ascutit si subtire in timpul strangerii surubului, dar gulerul este rotund si scapa, se roteste in patent si deci nu pot prinde de el prea ferm.
Aveti ceva solutii pentru montaj? Probabil ca nu voi mai da jos barele transversale de pe masina si deci doar eventualul montaj ma intereseaza sa-l realizez.
Comment
-
Varianta 1: Dai jos tapițeria de pavilion, vizualizezi piulițele, le poziționezi corect și le fixezi prin interior cu un adeziv pentru metal.
Varianta 2: dai 2 găuri diametral opuse în șaibele / gulerele piulițelor și te folosești la montaj de un clește de scos siguranțe. Găurile le poți da cu o freză de mână (gen Proxxon).
Varianta 3: varianta 2, dar găurile pe care le faci - le tarodezi si bagi un șurubel, ca să nu mai miște. Piulițele alea din pavilion sunt ceva de genul ăsta: http://www.boellhoff.ro/ro/ro/elemen...rii/rivkle.php . Ele sunt nemaipomenite, dar tind să capete joc în timp.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Eu am avut probleme cu barele originale deoarece erau bombate in sus si aratau ca naiba. Pana nu am facut plangere la OPC nu s-a rezolvat nimic.
In legatura cu acele suruburi care se desfac cu imbusul eu am renuntat la ele si am pus suruburi normale cu cap hexagonal.Last edited by guestx; 25 July 2013, 01:06."Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII
Comment
Comment