Cum Sa Fac ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Sa Fac ?

    Am pe cineva care imi poate face rost de tevi din inox . si I-am specificat sa fie pe 50 mm diametru .Inca nu stiu daca are atelier unde poate si inodoi si suda . As dori sa fac traseu . Am inteles ca intermediara trebuie sa fie tot din inox si aia nu merge facuta din cate stiu eu , deoarece are niste site pe dinauntru . Si banui ca trebe cumparata separat . Si singura intermediara pe 50 pentru logan e Borla .......si e cam 415 sau 451 ron . Pretul cred ca nu include tva !

    INTREBAREA FIIND : Se poate folosi si alta intermediara inafara de inox ? se merita oare ?
    sigpic

  • #2
    Dacă vrei să faci traseul dintr-o bucată, din care intermediara din altceva decât inox, o să ai probleme la sudurile dintre inox și alte materiale (altă temperatură de topire, alte materiale de adaos).
    Ce faci cu catalizatorul?
    De ce inox, câtă vreme traseul de evacuare este oricum rezistent, iar inoxul, oricât de bun ar fi, tot se colorează de la căldura degajată și arată ca dracu după aia?
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      paul ma gandeam sa dau jos catalizatorul ! Ai dreptate la faza cu sudatu altor materiale de inox ....asa stiam si eu ca ii cam cu probleme ! Nu tin neparat la inox .....dar daca mi-l face cineva gratis ....(excluzand intermediara desigur ).aia banui ca o sa trebuiasca cumparata CRED inca !
      sigpic

      Comment


      • #4
        Iti dau eu un raspuns (JREwing) si valabil la doritor.
        Traseul clasic din otel are diametrul inuman de mare (2 mm poate si mai mare).
        Traseul din inox se face din tzava de 0,5-1,0 mm.
        Nu e o problema ca inoxul se coloreaza atata timp cat castigi la greutate.
        Cine vede traseul...? Te-ai uitat cum arata de urat traseul clasic...?

        Imbinarea dintre intermediara si noua tubulatura se poate face prin sudura fara nici o problema (daca e sudor bun) este material de adaos pentru imbinari disimilare (inox 309) fara sa intram in detalii, asta chiar NU ar fi o problema.
        Eu as recomanda imbinarile sa fie facute prin degajare (fara sudura) prin tratamente termice (dilatare si contractare se fac minuni) si prindere apoi in coliere.
        Treaba asta am facut-o la un Focus cu rezultate bune.
        E foarte complicat daca nu esti de meserie si foarte greu daca nu ai niste scule adecvate (sa strambi tzava).
        In final am inteles de ce costa asa de mult (?) un traseu. Numai lucratura te omoara.
        Din pacate, de multe ori cei care fac lucrarea nu cunosc si rezultatele.
        Din comunitatea noastra, daca chiar vrei safaci ceva serios, ia legatura cu Seba, poate daca are timp iti explica teoretic ce insemna asta, practic eu iti spun ca nu e usor.
        Last edited by Octavian; 20 December 2010, 23:25.

        Comment


        • #5
          mat-ule, daca pt 1.4 vrei traseu pe 50 ca sa castigi cai, forget it. cu litere mari...16v are nevoie de traseu 48-50 si doar cu galerie refacuta, altfel e caca-maca. daca pleci de la headere, zi-mi si mie ce model ai in vedere, 4-1 cu 38-48 sau 4-2-1 cu 38-42-48/50? si, foarte important, ce lungimi de header/primara/scundara/colector? cred ca ai prins ideea, o teava de 50mm nu-i destul sa te faca racheta. decat umpluta cu explozibil si infipta vertical in pamant cu alte cuvinte: las-o, mah, ca merge si-asa...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            seba nu ma gandeam numa de la header ......ma gandeam ca pe viitor sa pun si serpi 4.2.1 ! nu ma intereseaza cati cai si cine stie ce minuni .nu am chef si nici interes sa fac din masina mea cine stie ce avion ....stii si tu ! sunt insa interesat de un raspuns mai ferm in turatii mai joase .
            sigpic

            Comment


            • #7
              header-ul e bucata de 10cm ce iese din chiulasa. sau primare le mai zice. secundarele sunt cele 2 tevi din sistemele 4-2-1. colectorul e locul de intalnire al celor 4, respectiv 2 tevi intr-una singura. de acolo incepe tail-pipe-ul, care trebuie sa aibe o lungime multiplu de p+s+c (primar+secundar+colector+3inch). diferenta intre 4-2-1 si 4-1 inseamna in cele mai multe cazuri un plus de 5% la ture mici, care vine cu un minus de 5% in ture mari la sistemele 4-2-1. motorul 1.4mpi are stock 112Nm. 5% inseamna 6-7Nm. crezi ca merita cateva sute de oiro aia 6Nm? nu-i simplu sa determini lungimea si diametrele corecte ale tevilor respsctive. o dimensionare gresita poate duce la rezultate sub motorul stock. eu am verificat cateva surse de informatii de pe net versus configuratia masinii si ghici ce? pt axa cu came stock, pe plaja de turatii 2000-4500rpm, loganul are admisia si evacuarea care trebuie. adica 3 seturi de formule mi-au dat valorile tevilor de pe ligheanul din dotare la vremea respectiva (1.6mpi). probabail din acelasi motiv la 1.4 se simte cel mai bine chiptuning-ul, pt ca foloseste galerii de 1.6 si dupa chip se vad aia 7% in plus, spre deosebire de 1.6, la care banuiesc ca plusul e ceva mai mic ca valoare in procente.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google