Dci 85cp nu trage si consuma mult

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dci 85cp nu trage si consuma mult

    Salutare
    Cred ca am o problema la al meu motor de 85cp.Nu prea trage si consuma multa motorina cam 7,5 dar nu scoate fum si nici ulei nu papa. Filtrul de motorina e schimbat. Nu am timp sa merg la un consult asa ca poate primesc idei. Merci
    sigpicPasionat de MCV si natura

  • #2
    In primul rand posteaza unde trebuie.
    L-ai ajutat de te-ai rupt cu raspunsul...foloseste functia report si se va muta topicul pe sectiunea respectiva.
    Last edited by valeriuciprian; 21 December 2010, 18:12.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #3
      Imi pare rau de greseala.Sa inteleg ca acum e mutat unde trebuie?

      Totusi nu a intilnit nimeni problema mea?

      Sarbatori fericite!
      sigpicPasionat de MCV si natura

      Comment


      • #4
        iii dai forja ?
        unde mergi mai mult cu el ? in oras , in afara ?
        posibil daca mergi cu el incet si subturat, sa nu consume mult cica , ii produci exact simptomele care le`ai precizat.
        scoate`l afara si tine`l la forja maxima , vezi ce comenteaza.

        Comment


        • #5
          salutare

          Depinde si cati km ai ,la ce turatie schimbi si inca ceva daca e rece bine afara consuma putin mai mult, al meu prima iarna a luat tot cam 7,5% urban dar acum ia 6-6,2% maxim .si depinde de unde iei motorina e bine sa fie de la pompa sau de la cineva sigur
          ym! dorinu2005@yahoo.com
          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

          Comment


          • #6
            Originally posted by doru View Post
            Depinde si cati km ai ,la ce turatie schimbi si inca ceva daca e rece bine afara consuma putin mai mult, al meu prima iarna a luat tot cam 7,5% urban dar acum ia 6-6,2% maxim .si depinde de unde iei motorina e bine sa fie de la pompa sau de la cineva sigur
            Si depind mai multe.......a ta daca e break e normal sa consume atat pe timp de iarna.

            Asa cum zice si Cata da-i foja.poate EGR-u e putin infundat(una dintre cauze pt care nu trage),poate turbina da semne de moarte(dar in cazul asta scotea cam mult fum)
            Fara Semnatura.

            Comment


            • #7
              Merg foarte mult in oras si schimb la 2500.Masina o am din toamna si consuma la fel(acum pe frig cu un 0,5 mai mult)Motorina de la rompetrol ca am testat pe vechea masina si sa comportat perfect.
              Apropo.La cit imi este limitata normal turatia ca la mine e pe la 4900ture.Eu stiam ca la astea de85cp e mai sus,eu am dat si 5700 la alta dar la asta nu vrea mai mult.

              Sarbatori fericite!
              sigpicPasionat de MCV si natura

              Comment


              • #8
                Mergi cu ea normal (adica 3000 de ture)... daca ai EGR-ul infundat dal jos si curatal... singurul care se curata/recicleaza daca mergi in forja este FAP-ul (filtrul de particule) care la tine nu exista (se monteaza doar pe motoarele E5)

                Comment


                • #9
                  Am vrut o data sa curat egr-ul dar m-am speriat ca nu stiam cu sa scot teava aia strimba.Am lasat pentru cind o fi mai cald,cind a fost mai cald nu apucasem sa ma documentez si acum a venit iar frigul. Sigur trebuie sa fac si asta ca am citit multe despre el.
                  Merci mult de informatii si Sarbatori fericite!
                  sigpicPasionat de MCV si natura

                  Comment


                  • #10
                    paduraru imi spun si eu parerea fara sa vad sau sa pun mana pe masina sa o simt cum merge dar parerea mea este ca ai probleme la admisie (filtru de aer infundat,a intrat ceva pe admisie si iti obtureaza traseul de admisie ) si de aici si consumul foarte mare de combustibil.

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu ce sa zic de filtru de aer.Am verificat la inceputul cautarilor si nu era bine pus in locas dar altceva nu am vazut(nu pot aprecia gradul de murdarire). Am in cap sa iau inca un set de filtre(aer,motorina)si sa l-e schimb.

                      Si ca sa fie totul bine daca reusesc miine ma duc la cobalcescu pentru o diagnoza. Sper sa gasesc buba dar sa nu fie prea scum sa repar.

                      Sarbatori fericite!
                      sigpicPasionat de MCV si natura

                      Comment


                      • #12
                        salutare

                        Filtrul de motorina nu cred ca e o idee buna sa-l schimbi eu unu l-am schimbat la 30000 si mai mergea era super curat mergi in service sa o puna pe banc, este o problema undeva sau poate nu nu are rost sa schimbi filtre sau cine stie, cheltui multi bani degeaba si cine stie poate e ceva minor
                        Last edited by doru; 28 December 2010, 11:13.
                        ym! dorinu2005@yahoo.com
                        BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                        Comment


                        • #13
                          De schimbat filtrul nu o sa il schimb pina nu rezolv cu apa din motorina.Am fost la o constatare si mi sa spus ca am apa in rezervor.Cica au luat proba ca le iesea si pe istoria din calculator.Dar totusi nu trebuia sa imi apara o eroare ceva pe bord?Cred ca din cauza asta nu trage.Cit despre consum cred ca este din cauza ca am bieletele de directie(tot corpul)naspa,plus un mic joc in caseta(asta cica nu ar trebui schimbata inca).
                          sigpicPasionat de MCV si natura

                          Comment


                          • #14
                            nu are treaba consumul cu bieletele si cu directia ..defectiunea asta trebuie sa o remediezi pentru siguranta ta

                            Scoate mai repede apa din rezervor si apoi schimba filtrul de motorina

                            Comment


                            • #15
                              As scoate eu apa dar nu stiu cum. Nu imi trece prin minte decit sa merg sa imi iau o canistra de motorina si apoi sa merg pina ramin total fara in rezervor(eventual scot filtrul si il las sa curga pina nu mai are ce).Atunci schimb si filtrul si fac si plinul.Oricum ma mai documentez.
                              sigpicPasionat de MCV si natura

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google