Sfat logan 1.4 sau 1.5 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @Octavian___32: citeste bine ce a scris colegu' cosmin83. Daca si tie ti se pare ca dci-ul de 85 e vreo racheta pe langa mpi e treaba ta. Cum am mai zis, intr-adevar trage mai bine, e mai elastic, nu trebuie dat in el asa ca in mpi ca sa traga, dar pana la a zice ca mpi-ul merge ca dacia 1310 si ca nu poti face cu el o depasire cu masina incarcata e cale lunga.
    Cu riscul de a ma repeta, am mers cu 1.5 dci 85, imi place, as da 1.4 mpi pe el oricand... dar nu in conditiile astea de fiabilitate. Cati posesori de mpi cunosti cu motoarele cazute? Dar de dci? Chiar asa toti sunt prosti?
    Cat despre a fi placut impresionat de dci 65 si 70... lasa-ma sa ma indoiesc profund ca e vreo minunatie fata de 1.4. Timpii oficiali sunt de 13 sec atat pt. 1.4 cat si pt 1.5 Dci 85. Cel de 70 are 15 sec daca nu ma insel... iar ala de 65 cred ca poti citii un ziar, bea o cafea.

    Comment


    • #32
      nytro la diesel trebuie sa sti sa si conduci,e normal ca cad injectoarele daca mergi cu el subturat,se duc mai multe piese si turbo se duce in timp,am un prieten care merge cu a 4 a la 50 la ora are 1500 de ture e normal nu,eu cu a treia merg pana in 60-70 la ora si dupa aia ii dau a 4, eu in oras merg numai cu a 3,am 80000 de km fara da a schimba o bucsa macar,eu schimb intre 2500-3000,nu ca alti ce schimba la 1500sau1800,turbo abia dupa 2200 intra in fuctiune.dieselu sa merge mai turat nu ca benzinaru,ieri mam intalnit cu un om din piatra neamt si are un logan diesel de 65 de cai si are 323000 km si nu a umblat deloc la motor.

      Comment


      • #33
        la mers subturat se duce turbina, nu se duc injectoarele
        injectoarele..si ce e mai grav..pompa de injectie se duc pentru ca pur si simplu e diesel
        si sa vezi distractie cand pica brusc factura de 5000, 6000 de lei......mama ce rentabil e dci-ul......

        Comment


        • #34
          mi-a placut partea in care trebuie sa mergi cu el mai turat decat cu benzinarul desi trebuie sa-ti dau dreptate, un turbodiesel asa se conduce, schimband cam la 2500rpm. turbina care "intra" e o gaselnita total atehnica si neconforma cu realitatea, spusa de cofetari, preluata de mecanici si data mai departe soferilor. cum sa intre la 2200rpm, cand cuplul maxim e la 1900rpm, deci de pe la 1500-1700rpm deja turbina e in presiune maxima? chiar si la ralanti, turbina se invarte, ca o invart gazele de esapament. iar calaminarea din cauza mersului subturat se produce in special pe turbina, vana egr si catalizator.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            In principiu pagina a doua din acest topic se poate sterge asa cum e. E full off topic.
            De as fi in stare, as modifica acesta si as pune un vot: Sa cumpar second hand un logan 1.4 sau 1.5 sau l-as inchide, omul oricum a primit raspunsuri suficiente aici si in alte threaduri, nu?

            Ia si tu benzinarul!

            Comment


            • #36
              cred ca poate fii sters tot topicul...avand in vedere ca cel care l-a creat nu ne da nici o veste...
              Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

              Comment


              • #37
                Posed si 1.4mpi si 1.5 dci.Incomparabil dci ul se conduce mai usor.Daca vreau sa merg cu benzinarul in acelasi ritm cu care merg cu dci ul consumul este semnificativ mai mare la primul.Am 11,2 in Bucuresti pe cand cu dci am 6,4.Mitul injectoarelor la mine a cazut ..dupa 5 ani sant perfecte.Mai bagati si voi ulei de 2 timpi in motorina pt ungere si scapati de belele !

                Comment


                • #38
                  eu iti recomand benzinarul de 1.4, dieselul are multe bube
                  1. piese scumpe
                  2. galagios
                  3. daca nu-l stii sa-l turezi strici multe pe el
                  4. revizia din 10000 in 10000, fata de benzina din 15...in 15000
                  5. noxe multe
                  6. cand faci un drum mai mare trebuie s-l tii pornit inca 5 minute pentru e elimina uleiul din conducte.....
                  ...etc.
                  fa o balanta intre benzina si motorina, pe an cu piese...revizie si schimb de ulei, pici exact ca benzinarul
                  ai 2 avantaje la diessel, urca muntele ca o racheta si consum maimic.
                  asta este sfatul meu si ti-l recomand
                  diesel se merita daca faci mai mult de 40000 km. pe an
                  Last edited by Bleizer; 24 January 2011, 19:56.
                  lipsa text

                  Comment


                  • #39
                    nu chiar. cam 20-25000km/an e deja ok pt dizal. revizia la benzinar e la 20000km si la dizal la 15000km. oricum, pana la urma, e chestie de cum iti place sa conduci masina.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      am prieten care la pasat 2003 ii sa dus turbina mergan la relantiu si sti ce lea zis mecanicu sa mearga mai turat ca turbina cupleaza peste 2000-2500 de ture am vazut cu ochi mei cand mergeam cu el pe autostrada la undeva la 2000-25000 nu mai tragea si mai mult de 120 nu a mers,concluzie turbina nu fuccioneaza mergand la relantiu cu a 4 a la 50 la ora e normal ce ziceti voi eu zic ca nu,cu a mea merg cu a3a in oras rar cand ii dau a 4a,conteaza si asta va zic eu am condus multa masini eu fac italia romania si stiu ce zic,

                      Comment


                      • #41
                        Bre, matale nu faci diferenta intre simturi si fapte reale.
                        Ca nu face presiune e cu totul altceva, insa turbina se misca mereu.
                        Nu e in miscare decat atunci cand e motorul oprit.

                        Comment


                        • #42
                          mecanicii astia cu diploma de cofetar le stiu pe toate. cred ca si ca dirijori la filarmonica din viena ar fi fost mai buni decat herbert von karajan...
                          apropo, colegul cu turbina care "cupleaza", intreaba-l pe maestru dirijor la service daca-l tine sa-si bagele degetele in turbo cu motorul la ralanti, ca doara nu pateste nimic la unghii...dar inainte sa-si faca asigurare in caz de accident.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Nu mai dati idei ,ca poate se apuca sa bage unul ceva in turbina sa vada el cum cupleaza turbina.E clar ca" morisca' se invarte atata timp cat motorul e pornit.Eu unul nu as cumpara un diesel sh indiferent de marca.Am vazut ca acum mai nou pica injectoarele si turbinele in draci si la vw , mertan ,opel ,chiar si la bmw am vazut.Asta cu bmw-ul ma amuza ca nu se poate sa i se intample lui asa ceva .Nu are voie la bmw.Pai ce ba, bmw-ul e dacie!
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #44
                              Pica si la marcile mai consacrate... dar nu asa de des si nu la km foarte putini cum se intampla la Dacia. Una e sa-ti pice la 200-250k km si alta e la 50-60k km sau pana in 100k km. Conteaza si calitatea pieselor sistemelor de injectie. Sunt multe sh-uri straine aduse din afara la peste 100.000 km care mai merg mult si bine si cu motorina noastra sau care vad Peco numai la ocazii speciale in rest numai motorina ieftina. Ca poti sa-ti iei teapa foarte bine si cu un sh strain da, e foarte adevarat dar eu zic ca-s sansele mult mai putine decat la un Logan dci.

                              Comment


                              • #45
                                Ca tot e deschis topicul asta: De cand cu scumpirea asta a carburantilor ma framanta o idee - Merita sa renunt la 1,6 8v (consum acum pe frigul asta 11% Bucuresti, distante scurte) si sa cumpar un diesel ?

                                Cumva dieselul la asemenea temperaturi + mers distante scurte (multe porniri-opriri) + Bucuresti, consuma apropiat de benzina si nu mai este avantajos?.

                                Practic eu doresc sa gasesc o solutie pentru a reduce consumul de combustibil pe distante scurte si dieselul l-as folosi contrar recomadarilor generale (adica pentru drum lung).

                                Masina este una de familie, merge nevasta cu ea si face drumuri (scurte) de 3-4-5 km.

                                Mai clar, va intreb daca pe distante f scurte 3-5 km fac ceva economie cu dieselul sau nu?

                                Astept pareri avizate mai ales de la cei care au diesel si il folosesc in oras, pe distante scurte.

                                Eventual 1,4 sau 1,2 benzina ar consuma mai putin la regimul asta de mers?
                                Last edited by k17; 1 February 2011, 19:29.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google