Sfat logan 1.4 sau 1.5 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    in regimul asta de functionare nu vei avea un randament prea ridicat al motorului diesel, intrucat acesta functioneaza oricum o perioada mai indelundata la rece(se incalzeste mai greu)
    apoi la drumuri scurte vei avea dupa o anumita perioata probleme cu turbina, acumulator incarcat insuficient si cu consum mare de curent la pornire(dieselul cere mai mult curent la pornire)
    eu unul nu consider rentabil acest schimb - asta e parerea mea personala(dar eu unul oricum sunt declarat anti-dardaitori)

    Comment


    • #47
      Originally posted by Nepotu123 View Post
      .............. Cati posesori de mpi cunosti cu motoarele cazute? Dar de dci? Chiar asa toti sunt prosti?
      Cat despre a fi placut impresionat de dci 65 si 70... lasa-ma sa ma indoiesc profund ca e vreo minunatie fata de 1.4. Timpii oficiali sunt de 13 sec atat pt. 1.4 cat si pt 1.5 Dci 85. Cel de 70 are 15 sec daca nu ma insel... iar ala de 65 cred ca poti citii un ziar, bea o cafea.
      Nu toti, dar jumate sunt (exceptie desigur colegii de forum dizalari niciunul n-are nici o vina).

      Eu sunt talpaci, nu-mi place sa lenevesc la volan.
      Daca am fost placut impresionat si de dci 65 cp, crede-ma ca stiu bine ce spun.
      Nu toata ziua mergem la liniute (ma rog,unii dintre noi merg ) ) nu toata ziua conducem sportiv, dam turatii de nebuni.
      Ma pipi pe alea 2 sec dif pe 0-100, daca intr-o depasire tre' s-o turezi pana in 5000-5500 rpm ca sa scoti ceva din motoru pacii.
      Nu poti (in majoritatea cazurilor) sa depasesti ca omu, tre sa fii Schumacher mai tot timpul. Vreau s-o calc din 2700-3000 rpm si sa vad/simt cum se duce. La 1.4 face un mare fass si cam atat.

      Originally posted by k17 View Post
      Ca tot e deschis topicul asta: De cand cu scumpirea asta a carburantilor ma framanta o idee - Merita sa renunt la 1,6 8v (consum acum pe frigul asta 11% Bucuresti, distante scurte) si sa cumpar un diesel ?

      Cumva dieselul la asemenea temperaturi + mers distante scurte (multe porniri-opriri) + Bucuresti, consuma apropiat de benzina si nu mai este avantajos?.
      .......................
      S-a mai discutat chestia asta.
      Unde tu cu benzinarul ai 11%, cu dizalul ai undeva la 6,5-7% , consum dat si de colegul Detail (nu ca ar fi etalon, dar stiu ca nu minte si nu merge ''la consum'' de dragul de a f...e injectoarele).
      Last edited by Octavian; 1 February 2011, 19:52. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Originally posted by k17 View Post
        Ca tot e deschis topicul asta: De cand cu scumpirea asta a carburantilor ma framanta o idee - Merita sa renunt la 1,6 8v (consum acum pe frigul asta 11% Bucuresti, distante scurte) si sa cumpar un diesel ?

        Cumva dieselul la asemenea temperaturi + mers distante scurte (multe porniri-opriri) + Bucuresti, consuma apropiat de benzina si nu mai este avantajos?.

        Practic eu doresc sa gasesc o solutie pentru a reduce consumul de combustibil pe distante scurte si dieselul l-as folosi contrar recomadarilor generale (adica pentru drum lung).

        Masina este una de familie, merge nevasta cu ea si face drumuri (scurte) de 3-4-5 km.

        Mai clar, va intreb daca pe distante f scurte 3-5 km fac ceva economie cu dieselul sau nu?

        Astept pareri avizate mai ales de la cei care au diesel si il folosesc in oras, pe distante scurte.

        Eventual 1,4 sau 1,2 benzina ar consuma mai putin la regimul asta de mers?
        Nu faci nici o economie daca nu mergi minim 20.000 km urban/an. In extraurban trebuie sa mergi si mai mult ca sa-ti amortizezi diferenta de pret si costurile de intretinere.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          @k17: daca vrei sa faci economie nu te complica si pune-ti gpl pe 1.6. Consuma putin mai mult decat pe benzina, dar tot iesi bine de tot in avantaj. Fa un calcul la 11% pe benzina vin 55lei/100km. Pune cu 2l in plus fata de benzina consumul pe gpl(desi poate e mai putin) deci 13% 13lx 2.90 lei in jur de 37lei. Iar la diesel sa punem 7% x 5lei/l =35 lei. Eu nu cred ca merita sa iei diesel pentru ce-ti trebuie tie, ba chiar din contra. Si 1.4 in regimul asta descris de tine tot cam asa consuma, poate insesizabil mai putin si nici 1.2 16v nu cred ca e mai breaz.

          Comment


          • #50
            multumesc pentru raspunsuri. pana acum cea mai buna idee ar fi gpl-ul. urmeaza sa vad cat costa o instalatie buna si daca la cati km/an fac eu merita (nu depasesc 15-17.000 km/an).

            Comment


            • #51
              Daca cumva te gandesti sa iei dieselul verific-o foarte bine!Turbo,pompa presiune,injectoare,bujii incandescente,egr, toate astea atat pe tester cat si mecanic.Daca nu te pricepi pune pe cineva priceput sa verifice daca produce pilitura,daca da motorina pe retur prea multa,daca sunetul la turbo e ok,sa nu dea prea mult fum pe esapament,sa nu mearga intrerupt,sa nu trepideze din tampoane,tubulatura turbo sa fie ok si cam atat(plus verificat articulatiile,dar asta se face la orice masina fie diesel fie benzinar) .Daca toate astea o sa fie ok atunci poti sta linistit,o cumperi ii faci o revizie sa poti sta linistit.Bineinteles daca iei benzinarul stai foarte linistit, faci un test diagnoza si articulatii si mergi linistit cu ea acasa.La diesel daca nu esti atent poti ajunge sa bagi foarte multi bani in ea.Am un prieten care a bagat 60 de milioane a facut injectia de doua ori pe urma a vandut-o, asa ca trage concluzie singur.(mare loteria cu dci-urile)

              Comment


              • #52
                laudati-va voi acum cu dci 80 CP ca e pe turbo dar cand o aparea motorul 1.4 TURBO de 130CP ce o sa faceti ? o sa va puneti mainile in cap porma motorul de 0.9 turbo la 90 CP va face cu mana cand trece pe langa voi.. sa fim seriosi motoarele pe benzina sunt mult mai bune ca dci care sunt greu de intretinut si pentru ce ptr 10 cp fata de 1.4 mpi ? nas da loganu 1.4 nici daca mi-ar da si diferenta de bani cel cu dci care miar da la schimb.
                http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ay-t36356.html

                Comment


                • #53
                  Motorul de 0.9 chiar daca va avea 90cp, nu cred ca se va compara cu actualul de 1.6 90cp. Asa cum 1.2 16V, chiar daca are tot 75cp nu trage la fel de bine ca si cel de 1.4 75cp. Deci, parerea mea, cel de 0.9 nu e potrivit pe Logan.
                  sigpic
                  Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                  Comment


                  • #54
                    nu e chiar asa.....
                    motorul de 1,2 cu 75 de cai nu este supraalimentat
                    turbina aia face toata diferenta
                    cam cum crezi ca o sa traga un motor turbo de 0,9 cu vreo 140-150 de Nm la 1800 rpm fata de 1,6 de 90 de cai?
                    yammmmm

                    Comment


                    • #55
                      1,4 cu clima .

                      Comment


                      • #56
                        BENZINA ....orice motorizare 1,4 , 1.6 , 1.6 16v !!!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google