Cum sa fac?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum sa fac?

    Mi s-a spart fulia de pe alternator si nu pot sa o desfac.


    Pote cineva sa ma sfatuiasca cum sa o desfac?



    Multumesc

  • #2
    mergi la un service , au ei metode inventive , sau daca merge , nu stiu da-l jos si sudeaza ceva de fulie , sper sa nu gresesc
    sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

    Comment


    • #3
      demonteaza alternatorul si mergi la o menghina iei un mox prinzi de fulia ramasa si desface cineva piulita de preferinta sa fiti doi
      Attached Files
      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

      Comment


      • #4
        am incercat la menghina dar am rupt imbusul stelat t50 in interior.Nu stiu daca ieste surub care se desface spre exterior sau ieste axul rotorului care atunci s-ar desface spre interior adica filet pe invers

        Comment


        • #5
          se desface ca orice surub cu piulita,surubu-axu alternatorului,piulita-fulia care sa distrus

          Comment


          • #6
            daca nu ai o cheie special facuta pentru asa ceva nu il desfaci cu nimic, ca sa iti explic, sunt 2 chei intr-una, lucrez in service si am vazut asa ceva.

            Comment


            • #7
              tu leai vazut eu lucrez cam la 2 zile cu ele ca fuliile de alternator la benzinare se duc al naibi de repede si pun INNA de diesel in locu lor

              Comment


              • #8
                merci am desfacut pina la urma dar e tirziu pentru axul rotorului s-au dus canelurile pt. stelata.Am gasit si rulmentul blocat,tamponul de cauciuc(ambreajul)rupt,posibile cauze.BAFTA MULTA.

                Comment


                • #9
                  pune fulie de diesel ca merge pe filet si tine mult mai mult ca cea pe cauciuc si e mai ieftina

                  Comment


                  • #10
                    Ce ziceti as putea suda in capatul axului rotorului un surub sa am de ce ma prinde si alta data, mi-e frica sa nu stric alternatorul sudind pe el

                    masina e diesel nu stiu daca fulia cu ambreaj e pt diesel
                    Last edited by VSARGHIE; 9 January 2011, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      daca crezi ca e caruta poti sal sudezi dar nustiu cum se va comporta le 3500 - 4000 de turatii sigur va trepida ca nu centrezi tu surubul perfect pe ax si ai sa vezi fulia zburand prin capota de restul ..........nu umbla cu improvizatii io zic ca totusi e masina
                      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                      Comment


                      • #12
                        mersi pentru sfaturi drumuri bune si carburanti mai ieftini sa avem

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare

                          Care e treaba cu fulia alternatorului???
                          Masina mea este noua - 1.6 16v. Mi-as zis un nene cu 1.6 MPI ca fulia alternatorului e pe o bucsa de cauciuc, dar cand ii vine vremea sa o schimb cu una de OPEL sau alta masina straina care este pe "FREI" (un gen de ambreiaj cu cliclet)
                          Multumesc anticipat pentru raspuns!

                          Comment


                          • #14
                            @ ion_R5 pune o fulie de alternator de logan diesel in locu celei cu inel de cauciuc costa mai putin decat una de opel si tine mai mult(uiti de ia)decat una cu cauciuc,pune fulie INNA merge pe filet fara probleme

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google