Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am taiat vara trecuta un cauciuc KUMHO - SOLUS KH15, cam cat bagi lama unui cutit mare in el, am calcat pe un fund de sticla. Am comandat altul si sunt destul de multumit de ele, insa mare atentie marginea lor se taie prima foarte repede si usor.
    sigpic

    Comment


    • Cei care au schimbat pe spate doar anvelopele stock cu unele 195/65/15 vă rog să vă expuneţi părerile comparativ cu cele de fabrică. Mulţumesc.
      sigpic

      Comment


      • la masinile cu abs probabil sa se aprinda becul in bord si adio abs, daca se monteaza anvelope cu dimensiuni diferite. in rest, aia 10cm latime castigati, coroborati cu cei 10cm "castigati" in inaltime, nimic deosebit.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by ibuzescu View Post
          Cei care au schimbat pe spate doar anvelopele stock cu unele 195/65/15 vă rog să vă expuneţi părerile comparativ cu cele de fabrică. Mulţumesc.
          La ce bun 195/65/15? Chiar pe toate 4 rotile? Tot barca e.

          Comment


          • Originally posted by einstein1984 View Post
            Motrio de vara si raman si bani.
            Nu recomand. Dupa 1 an si 23 000 km deja am pori la 2 cauciucuri.
            Nu-i bai...

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              La ce bun 195/65/15? Chiar pe toate 4 rotile? Tot barca e.
              Nu e barca, e SI MAI BARCA. Am pe iarna asa ceva si din cauza balonului mai mare o sa ai un sentiment accentuat de broasca beata, Daca sunt si amortizoarele pe duca o sa vezi senzatii majore la viteze un pic mai mari.

              Daca vrei mai late si stabilitate mergi pe un 195/50 sau 195/55 cu mentiunea ca 195/55 o sa fie cam cu 30-50% mai scumpe decat 195/50.
              sigpic

              Comment


              • Deci m-am edificat, 195/65 se exclud.
                Dar 195/60, are cineva puse pe spate ? Au talonul cu 3,25 cm mai îngust decât cele stock, ar trebui să se comporte mai bine decât ele.
                Last edited by ibuzescu; 1 June 2011, 12:19.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  la masinile cu abs probabil sa se aprinda becul in bord si adio abs, daca se monteaza anvelope cu dimensiuni diferite. in rest, aia 10cm latime castigati, coroborati cu cei 10cm "castigati" in inaltime, nimic deosebit.
                  Bre, 10 mm castigati, nu 10 cm.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • Cea mai buna alternativa la 185/65 e 195/50, un pic mai late, talonul mai mic...dar nu trebuie uitat ca nu sunt omologate pt logan si oricand ARR-ul sau politia iti poate sufla talonul daca te prinde. Acum la ce amortizoare are loganul un balon mic nu te face decat sa-ti pierzi plombele cand dai prin gropile patriei, plus ca sunt sanse mai mari sa apara dalme daca dai intr-o groapa serioasa si poti afecta si janta.

                    Comment


                    • Originally posted by vitriol View Post
                      Bre, 10 mm castigati, nu 10 cm.
                      Mai exact, 10 mm în lăţime şi 6,5 cm în înălţime.
                      sigpic

                      Comment


                      • Nu chiar. Flancul la 185/65/15 = 185*65%=120.25
                        195/65/15= 195*65%=126.75, diferenta fiind de 6.5 mm in inaltime.
                        Talonul e altceva, nu lateralul anvelopei, ala se cheama flanc, generic i se spune talon.

                        Comment


                        • Originally posted by Seba View Post
                          la masinile cu abs probabil sa se aprinda becul in bord si adio abs, daca se monteaza anvelope cu dimensiuni diferite. in rest, aia 10cm latime castigati, coroborati cu cei 10cm "castigati" in inaltime, nimic deosebit.
                          Diferenta de diametre intre 195 65R15 si 185 65 R15 e de fix 13mm, nu 10 cm. 6,5 mm sunt in plus pe raza.
                          Last edited by einstein1984; 1 June 2011, 16:17.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • da, bine, mai, acum am vazut c-am scris cm in loc de mm. si-mi cer scuze pt ca n-am calculat aia 7mm ci-am zis 10 hai, dati-ma la carcotasi
                            serios, nu merita 165/65R15, mai degraba 195/55R15, dar, cum ziceau unii mai devreme, sunt mai scumpe. desi se gasesc si oferte, gen 200ron 195/50 si 230 ron/195/55. fata de350- 400ron 195/55 eu zic ca e ok...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • @Seba iar te-ai grabt si ai facut varza dimensiunile alea, dai un edit ceva.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Nu chiar. Flancul la 185/65/15 = 185*65%=120.25
                                195/65/15= 195*65%=126.75, diferenta fiind de 6.5 mm in inaltime.
                                Talonul e altceva, nu lateralul anvelopei, ala se cheama flanc, generic i se spune talon.
                                Hai sa o lamuresc pana la capat.

                                Masina e cu 6.5 mm mai ridicata daca ai 195/65/15 fata de cum sta cu 185/65/15, iar roata in diametru e mai mare cu 6.5 mm*2=13 mm, atunci cand ai 195/65/15.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google