Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nokian sunt anvelope bune spre foarte bune, mai ales cele de iarna...
    @3nergy: de-abia acum am vazut postul. anvelope bfgoodrich, 250ron/bucata, rezistenta 50 de ture pe circuit la sannicolau (maxim 25-30km). sa inteleg ca pocnitorile alea de sava/matador is mai bune decat bfgoodrich? ai uitat ca tot conti face si uniroyal, viking, mabor (si crede-ma pe cuvant ca nu-i totuna cu matador)... si ce anvelope is alea besina, ca eu in 3 ani cat am lucrat la conti nu le-am vazut prin fabrica?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • O parere rezultata din utilizare: masina a venit cu Barum Brillantis, bunisoare vara, rezistente la rulare (o singura pana si aia pt ca amluat un ciob, rezolvata cu un snur de cauciuc, fara pb ulterior), am schimbat un set pe la 50 de mii tot cu Barum dar inca mergeau cele vechi. Iarna pe fata am Debica Frigo Directional, le recomad pt profilul in Y. Aderenta aproape la fel de buna pe zapada afanata sau gheata ca si cu lanturile (lanturile oricum nu le-am montat decat de 2 ori, nu e a fost nevoie pt ca au facut fata cauciucurile). Barum aprox 180 lei/buc. Debica cam 170/buc la oferta. Pe fata Goodyear eagle ar merge, dar nu se justifica pretul, plus sa se uzeaza repede, verificat pe alta masina. Daca foloseste cuiva, cred ca Barum e optima solutie a ecuatiei pret/km rulati/aderenta. Astept alte pareri.

      Comment


      • tu compari o guma de vara cu una de iarna. alte materiale, alta tehnologie, normal ca alte preturi si alte performante, in conditii total diferite. ca si cum ai spune ca nuca e la fel de "tropicala" ca si ciresele...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • ...si anvelopa ca si lantu'. Poate din alea cu tinte (chiar, la noi o fi voie?)

          Comment


          • alea cu tinte doar undeva unde e zapada mereu...daca mergi cu ele in orase le distrugi...nu trebuie sa dea de asfalt.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • as opta pt. continental dar crec ca sar gasi si mai bune

              Comment


              • Despre Barum, din experienta proprie:
                Da, sunt mai bune decat Kormoranele, alea sunt la limita de a fi considerate cauciucuri, dar sunt sub anvelopele Continental/Michelin montate pe unele versiuni de Logan.
                Ce m-a speriat pe mine in timpul utilizarii e ca scartaie foarte repede (la inceputul franarii) la franari bruste (PH2 stock). Suspensiile moi stock ar trebui sa absoarba putin din socul initial al unei franari bruste. Ar mai fi problema ca se incalzeste destul de greu.
                Comparativ, masina mea a venit cu EcoContact din fabrica, care nu scartaie pe franare decat foarte putin cand intra ABSul: la limita, spre sfarsitul franarii. Asta si cu suspensii stock, si cu arcuri H&R si frane EBC care scot untu din ele la franari puternice.

                Una peste alta, lasand la o parte vederi extreme de genul "bugetul conteaza, nu cumpar scump" sau la limita cealalta "astea rup pe asfalt uscat vara, in rest las' ca merg incet", cauciucul este un element de siguranta de o importanta capitala in comportamentul rutier al masinii. Daca voi vreiti sa va rezumati la a analiza un cauciuc folosind un singur parametru, gen pret sau durata de viata, faceti o greseala majora ignorand influenta celorlalti parametrii, care poate fi cel putin la fel de importanti. Nu ignorati aderenta de dragul economiei sau durata de viata de dragul performantei decat daca sunteti SIGURI ca puteti renunta la una in favoarea celeilalte.

                Cautati parerile altora despre anumite cauciucuri inainte de a cumpara, mai ales daca sunt mai dubioase ca provenienta. Nu va rezumati la forumul de fata, cautati pe google, pe tyretest.com, si pe alte forumuri de pasionati gen vwvortex.com m5board.com, etc... Daca nu gasiti nimic, recomand sa nu cumparati. Lipsa parerilor despre un anumit produs nu e un lucru bun!
                Incercati sa comparati rezultatele testelor din reviste cu parerea oamenilor si mai ales: nu va blocati pe o anumita marca/model!
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Am facut o analiza pe mai multe site-uri, sint adeptul anvelopelor all season, si iata o lista cu marcile cele mai adecvate pentru acest tip de anvelope:

                  Matador MP 61 Adhessa M+S
                  Debica Navigator
                  Vredestein Quatrac 2
                  Goodyear Vector 5 / EV 2
                  Dunlop AllSeason M2
                  Pirelli P400 Touring

                  Yokohama AVID T4
                  Hankook Centum H720
                  Cooper CS4 Touring T
                  Roadstone-Nexen N5000
                  Nokian WR RunFlat
                  Kumho Touring A/S 795
                  Toyo Proxes TPT
                  Bridgestone EL400
                  Sumitomo SRIXON4
                  Uniroyal Tiger Paw Touring
                  Federal Formoza FD2
                  Nitto NT 470
                  Falken ZIEX ZE-512


                  Are cineva idee unde le-as putea gasi pe cele din al doilea grup, in Romania?
                  Salutari din Ardeal

                  Comment


                  • Anvelopele nu sunt nici de iarna / nici de vara Lool ... practic nu sunt bune de nimic . Nici vara nu faci treaba nici iarna . Bani aruncati pe geam
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • Nu generaliza. Eu am Quatrac2 din primavara si pot sa spun ca merg mai mult decat onorabil pe timp de vara, iar pe timp de iarna rontaie zapada foarte frumos. Nu or fi ele nici de curse, nici de raliu, dar e un compromis onorabil.

                      Comment


                      • ptr anvelopele de iarna exista topic dedicat , asta in caz ca va bate un gand necurat...

                        sigpic

                        Comment


                        • masina mea a venit cu continental contact de vara din fabrica.
                          acum 2-3 luni am avut o altercatie cu niste cocalari si mi-au impuns un cauciuc cu ceva ascutit, lasandu-mi o gaurica in el, de vreo juma de cm sa zic lata.
                          am fost cu cauciucul la vulcanizare, cel de acolo mi l-a lipit pe interior cu un petic.
                          roata respectiva am pus-o pe dreapta spate.
                          ce risc exista la mers normal ?
                          ce sanse am sa faca poc?
                          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                          Comment


                          • poti sa sezi linistit pe scaunul tau; no problem, no stress...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Despre anvelope Condor stie cineva ceva?

                              Comment


                              • Hai sa va povestesc si eu ceva:un vecin si-a cumparat un MCV 5 locuri,1,5 DCI, motor 85 c.p., fabricatie 2008, 25000 km, la vreo 6000 de euro. Ce mi s-a parut ciudat, gumele cam uzate..Mai, zic, asta are vreo 50000 de km,ca arata cam ca alea de vara ale mele, nu 25000. Azi ma uit la gume:4 anvelope, 4 marci diferite-Debica Pasio, Kleber Dinaxer, Conti Eco2 si inca una, am uitat marca! Plus ca 3 sunt de vara si una de iarna! Acu' e de ras daca n-ar fi de plans. Le-au schimbat aia la firma de leasing de unde a luat masina? Eu asta cred. O sa-i zic omului, sa si-le schimbe macar pe alea de pe fata, sa puna 2 la fel..Apropos, care sunt problemele care apar avand pe fata 2 gume diferite ca profil? Bucse,pivoti, probleme directie?
                                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google