O intrebare legata in principal de monitorizarea functionarii ventilatorului de racire a radiatorului - REALIZATA PRIN MONTAREA UNUI BEC/LED MARTOR LA BORD. (1)
Suplimentar fata de dotarea masinii - monitorizarea temperaturii de functionare a motorului la bord, prin intermediul unui ceas de temperatura cu ac (indicator analogic de temperatura) legat la o sonda de temperatura montata in chiulasa. (2)
Detaliere: masina mea este noua, acum este iarna si in general nu sunt probleme cu sistemul de racire al unei masini gen Dacia Logan, motorizare benzina 1.6 16v
Insa orice disfunctionalitate a sistemului de racire, care ar permite supraincalzirea motorului poate conduce la defectiuni majore. In acest sens cred ca este binevenita o monitorizarea asupra functionarii sistemului de racire:
1- semnalizarea la bord a functionarii ventilatorului de racire
2- eventual montarea unui ceas analogic care sa indice temperatura motorului (am citit pe diverse threaduri ca indicatia la bord la Logan este relativ imprecisa, indicatia fiind in trepte de cate 2 pavele 2, 4, etc - neexistand o indicatie de finete si fara a se sti care este temperatura motorului)
As dori sa stiu daca a realizat cineva imbunatatirile (1) si (2) si care a fost modul lor de realizare (unde s-au conectat, ce martori/senzori/ceasuri au folosit, pe unde au ales traseul pentru cabluri, respectiv beneficiile obtinute si utilizarea lor)
Daca ati gasit un astfel de tutorial, va rog sa atasati link-ul respectiv
Multumesc!
Suplimentar fata de dotarea masinii - monitorizarea temperaturii de functionare a motorului la bord, prin intermediul unui ceas de temperatura cu ac (indicator analogic de temperatura) legat la o sonda de temperatura montata in chiulasa. (2)
Detaliere: masina mea este noua, acum este iarna si in general nu sunt probleme cu sistemul de racire al unei masini gen Dacia Logan, motorizare benzina 1.6 16v
Insa orice disfunctionalitate a sistemului de racire, care ar permite supraincalzirea motorului poate conduce la defectiuni majore. In acest sens cred ca este binevenita o monitorizarea asupra functionarii sistemului de racire:
1- semnalizarea la bord a functionarii ventilatorului de racire
2- eventual montarea unui ceas analogic care sa indice temperatura motorului (am citit pe diverse threaduri ca indicatia la bord la Logan este relativ imprecisa, indicatia fiind in trepte de cate 2 pavele 2, 4, etc - neexistand o indicatie de finete si fara a se sti care este temperatura motorului)
As dori sa stiu daca a realizat cineva imbunatatirile (1) si (2) si care a fost modul lor de realizare (unde s-au conectat, ce martori/senzori/ceasuri au folosit, pe unde au ales traseul pentru cabluri, respectiv beneficiile obtinute si utilizarea lor)
Daca ati gasit un astfel de tutorial, va rog sa atasati link-ul respectiv
Multumesc!
Comment