"Şuntarea" Radiatorului De Incalzire Pe Timp De Vara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Omu vrea sa preintampine ceva ,,ceva ce va urma sa se intample conform spuselor lui.
    Ion,,nu vreau polemici,,clar,, dar iti zic ca e inutil ce vrei sa faci si nu compara tu TAXIURILE ca regim de functionare cu masina personala.
    Astia cu taxiurile fac loganele praf,,pt ca nu sunt ale lor,,sau daca au vreo defectiune,,nu le repara firma la timp si umbla cu ele asa defecte sau scurganduse lichidele din ele...asa cum zici tu ca ai simtit miros de ars si antigel!
    Toate bune...

    Ps...
    Eu am avut un Renault Super5, fabricatie 1987, pe care l-am cumparat prin 2001.
    ...tu vrei sa tii loganul 24 de ani?
    Last edited by Ivan Marian; 14 January 2011, 20:53.

    Comment


    • #17
      lasati omu sa faca ce vrea cu masina lui,daca 20 de forumisti ai spune ca nu e bine ce vrea sa faca si el o tine pe a lui,stie el ce stie,
      dupa un timp ne va ruga sai spunem unde gaseste un bloc motor sau o chiuloasa mai buna

      Comment


      • #18
        nu spun decat atat acele mirosuri pot aparea de la praf ,insecte intrate in conductele de aer sau pe radiatorul de incalzire
        mai util pare filtru de polen
        sigpic

        Comment


        • #19
          poate sa fie si mama lui de mertan daca nu se face curatenie in masina cel putin o data pe saptamana si alergi pe drumuri pline de praf,frunze care intra in aeroterma si multe chestii care sa aduna pe unde nici nu te gandesti,o sa miroasa de te scoate afara din masina
          Toate motoarele: tarare supapă vas de expansiune cu pictogramă mână galbenă: 1,4 bari.

          Comment


          • #20
            In privinta curateniei - sa nu se stranga praf/nisip/pietris in masina e foarte important. Tot ala il respiri.
            La mine a venit dotata cu filtru de polen, dar tot ar mai fi util sa pun o bucata de filtru de hota, pe fanta de admisie aer in grpul de ventilatie (acolo sub grila de plastic care acopera mecanismul stergatoarelor de parbriz, fiindca toate cele se aduna in tubulatura si atunci cand schimbi filtrul tot mai ramane cate ceva acolo - si accesul e anevoios ca sa tragi cu un aspirator)

            Comment


            • #21
              Insa fenomenul cu mirosul exista - il poti intalni la unele taxiuri mai vechi. Poate la unele masini nu apare - insa nu stiu de ce.
              Te mira normalitatea?

              Ar trebui sa te intrebi de ce exista acel miros la unele masini si care'i defectiunea, nu de ce nu miroase in celelalte.
              If it ain't broke, don't fix it!

              Comment


              • #22
                cata vorba si nimeni nu a trecut la fepte. eu am trecut si anul trecut si anul asta. e o placere vara in masina.
                radiatorul acela din bord emana o cantitate considerabila de caldura mai ales in zona pedalelor pe unde trec tevi pline cu antigel la 100 grade. o fi placut vara ?
                si daca stau bine sa ma gandesc pompa de apa impinge antigelul mai usor prin tevi decat prin radiator. cu siguranta se prelungeste durata de viata a radiatorului. trebuie doar atentie la nivelul de antigel si aerisire dupa operatie.
                eu am vreo 10.000 km mersi cu tziganeala asta. am prieten care merge asa din 2005 si nu are nici o treaba.
                un lucru e clar. e mai racoare in masina vara.
                Attached Files
                Last edited by alessandro; 8 May 2011, 18:25.

                Comment


                • #23
                  mai bine puneai(inventai)un robinet pe furtunu de sus si scapai toamna de montaju furtunelor

                  Comment


                  • #24
                    asta e. nu merge robinet. nu e loc

                    Comment


                    • #25
                      electrovalva. si nu-i musai sa le pui exact acolo, cauti un loc, daca e, cu acces mai bun la alea doua furtune
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by alessandro View Post
                        un lucru e clar. e mai racoare in masina vara.
                        Mah,,da-o naiba de treaba..Aerul ala conditionat pt ce il mai ai pe masina?
                        Daca nu il aveai ca optiune pe ea mai intelegeam tiganeala asta,,dar asa sincer nu ii vad rostul !
                        Pe mine in 3 veri nu m-au deranjat tevile alea absolut deloc si conduc vara si in papuci si in picioarele goale/descult si nu am simtit caldura de la ele..eu unul am izolatie de pasla peste ele din fabrica..nu stiu voi?

                        Comment


                        • #27
                          @ Ivan Marian

                          Sincer - inainte sa iti dai cu parerea, te intreb daca ai vazut blocul de ventilatie desfacut si cum functioneaza. Eu l-am demontat la masina anterioara - un Renault 5 fabricatie 1987.

                          La R5 e acelasi sistem ca si la Logan - radiatorul de incalzire e montat intr-un compartiment al blocului de ventilatie, care poate fi serparat/izolat prin intermediul unei clapete - care in functie de pozitia ei, fie permite, fie impiedica circulatia aerului prin radiatorul care are in permanenta temperatura de lucru a lichidului de racire.

                          In timp, etansarea clapetei respective pierde din eficienta, si vara efectul pierderii etanseitatii se va vedea din plin: aport de aer cald in habitaclu - care va incalzi aerul ventilat, iar in cazul utilizarii instalatiei de AC, eficienta acesteia va fi diminuata.

                          Ce a facut Alessandro e foarte OK - ideal e insa cu robineti. Acuma nu mai stiu unde am citit ca nu e bine sa fie folositi robineti din bronz fiindca ar intra in reactie chimica cu lichidul antigel. Intradevar, e spatiu foarte inghesuit pentru montarea si manevrarea robinetilor.

                          Comment


                          • #28
                            Sincer eu as sunta si radiatorul din fata masinii ca sta cu antigel fierbinte in el,,hai merge si GMV-ul deconectat ca sa nu se strice si ala ca se invarte prea tare !

                            Ps..parca va si vad ca urmariti prognoza meteo cu 3 zile inainte si daca aia zic ca maine va fi cald,,pac opresti robinetul...pe urma poimaine va fi frig,,pac dai drumul la caldura si tot asa,,o sa va vada si vecinii ca va tot chinuiti cu capota ridicata mereu inainte de a pleca unde aveti nevoie ca dati la canele mereu.
                            Oare Alessandro daca nu are robineti cum face pe frigul asta si vremea asta instabila,,cand cald,,,cand rece,,cand soare ,,cand ploaie?

                            Dar in fine,,,fiecare faceti ce vreti cu loganele si motoarele voastre..Dar mai tarziu sa nu va vedem pe aici pe forum ca faceti 13/14 pe aici si plangeti ca numai merge cum trebuie motorul si alte cele....Toate bune !

                            Comment


                            • #29
                              Termenul de 4-8 ani in care cica s-ar strica radiatorul de caldura si s-ar sparge la mine nu a fost respectat.supernova din 2002 cu 70 de mii km si nu s-a spart caloriferul de caldura. Radiatorul s-a spart la 2 ani dupa ce a fost cumparata masina la vreo 25 de mii km. De atunci l-am inlocuit cu unul de cupru care merge si acum fara probleme, masina cu care se merge fara mila ... Si destul de importanta e si treaba ca eu nu am in sistemul de racire antigel rx tip D, de care ar trebui sa fi pus, am un antigel ieftin din autovit.Ce-i drept incinge mai repede decat normal, dar cand pleaca GMV se raceste la fel de repede pentru ca radiatorul de cupru e ceva mai incapator decat cel de aluminiu de fabrica.

                              Logan 2005 noiembrie - 50 mii km care iarasi nu a avut nicio problema.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #30
                                @ samy0388

                                Vorbeam despre radiatorul de incalzire habitaclu, nu de radiatorul de racire motor.

                                Incalzirea "mai puternica" despre care vorbesti, cred ca are mai multa legatura cu termostatul pe care il ai montat pe masina.

                                Noi ne referim in acest topic la radiatorul de incalzire in habitaclu (unii il mai numesc calorifer)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google