bine, am denumit gresit si te-am bagat in ceata
calorifer = ala mic de-i aeroterma pe el sa te incalzeasca in habitaclu
radiator = ala de-i in fata de raceste motorul . M-am exprimat asa ca sa facem diferenta.
Spuneam ca la mine nu s-a spart caloriferul. Nu e o boala generala desi asa e ramas in "istorie". Radiatorul s-a spart nu stiu din ce cauze, oricum am inteles ca sunt slabe din fabricatie si ca cedeaza destul de repede pentru ca, cica, ar fi prea mici pentru motorul asta ... la logan au pus mai mare decat la supernova, tocmai din cauza asta am cumparat unul de cupru, tata fiind si radiatorist trecut in rezerva.
Incalzirea nu e mai puternica a motorului, e mai rapida, sau cel putin asa mi se pare mie, oricum se stie ca aluminiu are conductibilitatea termica mai buna, degajand mai repede caldura din apa ce il strabate.
calorifer = ala mic de-i aeroterma pe el sa te incalzeasca in habitaclu
radiator = ala de-i in fata de raceste motorul . M-am exprimat asa ca sa facem diferenta.
Spuneam ca la mine nu s-a spart caloriferul. Nu e o boala generala desi asa e ramas in "istorie". Radiatorul s-a spart nu stiu din ce cauze, oricum am inteles ca sunt slabe din fabricatie si ca cedeaza destul de repede pentru ca, cica, ar fi prea mici pentru motorul asta ... la logan au pus mai mare decat la supernova, tocmai din cauza asta am cumparat unul de cupru, tata fiind si radiatorist trecut in rezerva.
Incalzirea nu e mai puternica a motorului, e mai rapida, sau cel putin asa mi se pare mie, oricum se stie ca aluminiu are conductibilitatea termica mai buna, degajand mai repede caldura din apa ce il strabate.
Comment