A realizat cineva Şuntarea radiatorului de incalzire pe timp de vara?
Detaliere: Am observat si la alte masini, ca radiatorul de incalzire din habitaclu cedeaza la un numar de ani (4 - 8), adica incepe sa curga, cu efectele stiute: neetanseitatea circuitului de racire care trebuie completat permanent, patrunderea umezelii la podeaua masinii cu riscul de coroziune/aparitia ruginii si deteriorarea/distrugerea mochetei si a presurilor care captusesc podeaua masinii.
Una din neplacerile majore este tocmai inlocuirea radiatorului de incalzire, in multe cazuri - in functie de tipul masinii, operatiunea de inlocuire necesitand uneori chiar demontarea completa a bordului masinii - operatiune care nu e deloc comod de realizat.
In acest sens, consider ca prelungirea vietii radiatorului de incalzire reprezinta o imbunatatire demna de luat in seama si solutia propusa consta in montarea unor robineti de separare a circuitului de racire care alimenteaza radiatorul de incalzire in habitaclu. (3 robineti, dintre care 2 obtureaza alimentarea radiatorului cu lichid de racire, iar cel de-al treilea permite circulatia lichidului de racire pe furtunele respective)
Intrebare: a realizat cineva asa ceva? Daca da, va rog sa aduceti cateva precizari. Antigelul permite montarea robinetilor din bronz cu bila, sau reactioneaza (formeaza compusi chimici) cu bronzul?
Multumesc anticipat!
PS: daca ati gasit un tutorial despre asa ceva, va rog sa atasati link
Detaliere: Am observat si la alte masini, ca radiatorul de incalzire din habitaclu cedeaza la un numar de ani (4 - 8), adica incepe sa curga, cu efectele stiute: neetanseitatea circuitului de racire care trebuie completat permanent, patrunderea umezelii la podeaua masinii cu riscul de coroziune/aparitia ruginii si deteriorarea/distrugerea mochetei si a presurilor care captusesc podeaua masinii.
Una din neplacerile majore este tocmai inlocuirea radiatorului de incalzire, in multe cazuri - in functie de tipul masinii, operatiunea de inlocuire necesitand uneori chiar demontarea completa a bordului masinii - operatiune care nu e deloc comod de realizat.
In acest sens, consider ca prelungirea vietii radiatorului de incalzire reprezinta o imbunatatire demna de luat in seama si solutia propusa consta in montarea unor robineti de separare a circuitului de racire care alimenteaza radiatorul de incalzire in habitaclu. (3 robineti, dintre care 2 obtureaza alimentarea radiatorului cu lichid de racire, iar cel de-al treilea permite circulatia lichidului de racire pe furtunele respective)
Intrebare: a realizat cineva asa ceva? Daca da, va rog sa aduceti cateva precizari. Antigelul permite montarea robinetilor din bronz cu bila, sau reactioneaza (formeaza compusi chimici) cu bronzul?
Multumesc anticipat!
PS: daca ati gasit un tutorial despre asa ceva, va rog sa atasati link
Comment