Toba Intermediara. Intrebare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toba Intermediara. Intrebare?

    Toba mea interemediara s-a spart. Am gasit o toba intermediara ce provine de pe un motor 1.6 16V. Oare se potriveste la mine, traseul are acelasi diametru?

    La mine tot traseul e dintr-o bucata, cica la masinile mai noi ar fi pe sectiuni unite cu niste mansoane.

    Am gasit mai multe tobe intermediare de 1.4 care difera ca forma fata de a mea fiind rotunde (a mea e ovala). Oare astea se potrivesc la motorul de 1.6 8V?

    Ce solutie sa aleg?

  • #2
    e diferita aia de 16v . E un pic mai mare/lunga intermediara .De potrivit se potrivesc oricare , ca adaptezi un pic , nu e mai scofala .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Da diametrul tevii e acelasi?
      De care zici sa pun, de 1.4 sau 1.6 16V

      Comment


      • #4
        Diametrul e acelasi - oricum trebuie sa-ti faca o bucata de trecere ca numai un "destept" ar suda direct 2 tevi cu acelasi diametru. Pe scurt ea va fi de 50 ca sa intre in 48-ul original si iesirea la fel pe 50 - ca sa intre tot in 48 si alea ti le sudeaza de evacuarea ta, in acest fel nici nu risti ca pe viitor sa te trezesti cu fisuri in sudura.
        traseul tau(48)< trecere(50)>intermediara 48 < trecere(50)>traseul tau(48)
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment


        • #5
          nu neaparat , acelasi diametru de teava , pune un capat de teava pe aparatul de indoit tevii si il largeste cat sa se suprapuna peste teava cu acelasi diametru.

          Comment


          • #6
            da, dar ca rezistenta e mai bine sa ai un manson peste imbinare. si sudura s-o faci in unghi, nu transversal. octavian_32 va poate lamuri mai bine cum sta treaba cu sudurile.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              daca pui un manson asa cum zice Seba ar fi ceva ok tine calumea asa:|
              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/my_dni-t26357.html

              Comment


              • #8
                toba intermediara la loganul meu(1,6 16v )a inceput sa scoata un zgomot ciudat, asta am aflat dupa ce am mers la service, acum incepe totul, baietii au coandat o toba intermediara, dar care este mai mica decat toba intermediara care este deja pe masina. intrebare, tobele intermediare de 1,6 16 v difera de restul tobelor intermediare de la modelele de 1,6 si 1,4?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  e diferita aia de 16v . E un pic mai mare/lunga intermediara .De potrivit se potrivesc oricare , ca adaptezi un pic , nu e mai scofala .
                  Originally posted by cknfree View Post
                  toba intermediara la loganul meu(1,6 16v )a inceput sa scoata un zgomot ciudat, asta am aflat dupa ce am mers la service, acum incepe totul, baietii au coandat o toba intermediara, dar care este mai mica decat toba intermediara care este deja pe masina. intrebare, tobele intermediare de 1,6 16 v difera de restul tobelor intermediare de la modelele de 1,6 si 1,4?
                  da citeste mai nene si tu , numai mura`n gura asteptati.

                  Comment


                  • #10
                    eu daca as pune o toba intermediara de 1.4 oare ar influenta comportamentul motorului?

                    Comment


                    • #11
                      il gatuiesti un pic, si-asa e un pic gatuit. oricum, nu-i mare diferenta. un 5% la capatul celor 5500-6000rpm nu cred ca-i sesizezi in mod uzual. cel putin teoretic, ar trebui sa castigi un 3-5% la turatii mici, dar pe care probabil iar n-o s-o sesizezi in mod uzual. totusi, parerea mea e sa pui toba de 1.6...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        De o buna bucata de timp, exista o zornaiala/baraiala la turatii mici undeva pe dedesubt, si un amic mecanic a verificat esapamentul si a constatat ca trebuie schimbata toba intermediara(a batut in toba intermediara si zbarnaie ceva in interior, dar pe afara nu exista urme de strapungere). Mi s-a zis ca trebuie taiata din ambele capete si apoi se schimba folosind niste mansoane. Toata treaba cred ca o sa ma coste peste 500 lei (cu o intermediara originala), si o sa o mai aman, dar exista vreun risc sau inconvenient in afara de zgomotul in sine(care e doar cand accelerez mai brutal si la turatii mici)?

                        Comment


                        • #13
                          Am avut si eu problema cu toba intermediara, dar la mine era ciuruita in multe locuri. 500 de lei este foarte mult pentru o toba... Eu cautam o toba Bosal, dar service-ul care a constatat problema a zis ca are pe stoc o toba Bosal (asa cum voiam eu) si mi-o monteaza pentru 150 lei (piesa + manopera). Am batut palma si am rezolvat problema. Nu stiu despre ce mansoane este vorba, dar la mine au taiat inainte si dupa, apoi au sudat, in argon, toba noua in locul celei vechi.

                          Iei o toba de aici si mai platesti 50 lei manopera.
                          Last edited by vitriol; 12 March 2017, 17:23.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Merge prinsa si in coliere, fara sudura.

                            Conetor teava esapament Dacia Logan 1.4 MPIModel auto caompatibile : Dacia Sandero,Dacia Sandero 2, Dacia Solenza1.2Mpi, 1.4mpi, 1.5Dci, 1.2 16V, 1.6 16VDiametru Fi45Cod producator:65530


                            + 1 din asta (ca exemplu), vezi ce dimensiune iti trebuie



                            Etansezi cu pasta.
                            Last edited by mr.K; 12 March 2017, 18:06.

                            Comment


                            • #15
                              Da, vazui acuma ca se poate si mai ieftin:
                              Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


                              Sa vedem cum va face baiatul lucrarea, nu ma intereseaza cum (sudura sau coliere) doar sa fie ok masina si sa nu mai faca zgomot.

                              Mersi de pareri si linkuri.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google