Ajutor .... Nu Stiu Ce Sa Mai Fac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor .... Nu Stiu Ce Sa Mai Fac

    salut am o problema serioasa zi eu pt ca nu mai stiu ce sa fac mia aparut condens la buson sus am schinbat uleiu ca am crezut ca i amestecat cum am mai citit pe forum si dupa ce la schinbat tot imi apare ce sa fac ca apa din borcan nu imi dispare deloc ca am urmarit treaba
    cineva mai zicea ca din cauza ca fac drumuri scurte dar azi am facut vreo 50 de km si tot apare spuma aia ce sa mai fac ca am mai fost la un mecanic si zicea ca nu i o problema am schinbat ulei cu q8 si inainte avea mobil 1 5 w30
    multumesc anticipat

  • #2
    Deci inainte ai avut mobil 15 w30 si tot facea spuma si acum ai trecut pe q8 si tot face? Ce ulei este asta q8?Pune te rog un link cu respectivul ulei.
    sigpic

    Comment


    • #3
      nu stiu ce ulei este ca sunt in germania si aici la servis am fost
      am avut mobil 5w30 nainte

      Comment


      • #4
        Ceva poze daca poti pune ar fi de folos.

        Multe fac un pic de spuma sus la buson iarna, dar dupa un drum lung se duce (sau vara).
        Daca nu vezi ulei in borcanu de antigel da-i pace, n-are nimic.

        Comment


        • #5
          deci acuma nu i multa ca am sterso inainte da a pleca la drum in borcanu cu apa nu se vede nimic ulei i curat lichidu de racire si am pus o poza cu ce ulei am facut schinbu multumes mult
          Last edited by bojan_mihai84; 3 February 2011, 19:26.

          Comment


          • #6
            Această problemă am avut-o şi eu.
            Vezi postul http://www.loganclub.ro/forum/depune...or-t19561.html

            Eu am folosit numai Mobil 5w30. Acum am acelaşi ulei (urmează să-l schimb) şi nu mai face numai în zilele geroase pe distanţe scurte.
            Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
            sigpic

            Comment


            • #7
              off: q8-ulei fabricat de o companie petroliera kuweitiana
              ubi concordia ibi victoria

              Comment


              • #8
                aha mersi ca m-ai dat lincu cu postul tau am piceput ideia si mie nu mi se incalzeste mai mult de 2 liniute
                si eu am venit cu ia pana in germanaia sper sa nu mi se fi stricat motoru am sa schinb termostatu meri inca o data o sa revin cu uu raspuns
                mersi mult

                Comment


                • #9
                  OFF:

                  Uleiul Q8 este un ulei bun la un pret mic.

                  Am vazut uleiul pus in multe masini atat Logan cat si Renault Megane, Clio etc.

                  Se comporta foarte bine.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    frate esti confuz.... unde-i spuma ? despre ce borcan e vorba ? cum adica dac ai ulei in borcanul de antigel nu-i nimic ? ba e grav... garnitura chiuloasa iti spune ceva?

                    Comment


                    • #11
                      spume este pe buson nu in borcan ca lichidu de racire (borcanu de expansiune) este curat nu este ulei acolo si sper sa nu fie garnitura de chiuloasa http://www.loganclub.ro/forum/depune...or-t19561.html asa imi arata si mie spuma ca si in pozele alea
                      gozmin imi poti spune cat te-a costat inlocuirea termostatului si daca iti mai fac spuma dupa ce la schinbat?

                      Comment


                      • #12
                        nu are nimic ca face,,spuma,, e condens pe gatu de umplere amestecat cu vapori de ulei,daca uleiu are culoarea neagra sau galbui(pus de curand)si nu este gri(amestec de ulei si lichid de racire)mergi fara grija

                        Comment


                        • #13
                          Termosat de origine + 1 l antigel de origine + manopera + test calculator (înainte şi după) în jur de 150 lei.
                          Şi acum am acel ulei care a făcut spumă. Trebuie să-l schimb luna asta. Chestiunea e că, virgulă, chiar dacă ai termostatul bun, dacă fac distanţe scurte tot nu se încălzeşte motorul, deci poate apare din nou fenomenul de spumă.
                          Oricum după schimbarea termostatului (dovedit a fi defect) nu am mai avut spumă chiar deloc. Totuşi eu mă îndoiesc parcă şi de calitatea uleiului folosit. Poate o fi fost şi ceva reacţie cu uleiul vechi care a fost înlocuit. Oricum în momentul de faţă nu mai apare fenomenul cu acelaşi ulei încă.
                          Numai bine.
                          Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            daca e numai pe buson e clar... reactie intre uleiuri si in acelasi timp isi mai face treaba si frigul... uleiul trebuie sa fie din aceeasi clasa cu cel pe care-l inlocuiesti am zis clasa nu vascozitate sau producator ...

                            Comment


                            • #15
                              e vorba de calitatea uleiului folosit si motor rece (e condens normal)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google