Vi s-a intamplat sa constatati ca la incercarea de punere in miscare a masinii dupa o stationare mai indelungata ( in cazul meu 3 luni) aveti una din roti ( sau chiar ambele ) blocate desi nu aveti frana de mana actionata?
Nu am circulat cu masina din noiembrie. In urma cu o saptamana , am pornit motorul ,dar la plecarea de pe loc am constatat ca una din roti a ramas blocata. Am facut mai multe incercari de deblocare prin mers inainte si inapoi dar in zadar. Roata era complet blocata. Am spus ca este din cauza gerului si astept sa se mai incalzeasca ( am si o a doua masina). Azi am reluat incercarile prin punere fortata in miscare inainte si inapoi ( pe o distanta de cativa zeci de metri ) ,dar roata a ramas de neinvartit,era complet blocata. Nu este vorba de ger, de inghetat ceva acolo,afara este suficient de cald.
Dupa atatea si atatea incercari zadarnice ,ma gandeam sa pun cricul sa dau roata jos si mai departe sa vad ce reusesc sa rezolv,dar inainte de aceasta am luat un ciocan si un dorn ( o "tija" de vreo 18mm. grosime) pe care am bagat-o prin una din gaurile (rotunde) din janta ca sa am acces direct la tambur. Am lovit de 3-4 ori ( nu tare) in tambur,am pornit motorul,am bagat in viteza si roata se invartea fara probleme
Repet: Nu mai era vorba de inghet! Asadar nu cablu frana de mana intepenit,gheata ,etc.
AM un Logan 1.2,16 si un VW Caddy. De data aceasta patania a fost la VW,dar sunt sigur ca se poate intampla si Loganului asa ceva.
Va spun acestea si poate va va ajuta acest procedeu in caz de situatie similara.
Salutari!
Nu am circulat cu masina din noiembrie. In urma cu o saptamana , am pornit motorul ,dar la plecarea de pe loc am constatat ca una din roti a ramas blocata. Am facut mai multe incercari de deblocare prin mers inainte si inapoi dar in zadar. Roata era complet blocata. Am spus ca este din cauza gerului si astept sa se mai incalzeasca ( am si o a doua masina). Azi am reluat incercarile prin punere fortata in miscare inainte si inapoi ( pe o distanta de cativa zeci de metri ) ,dar roata a ramas de neinvartit,era complet blocata. Nu este vorba de ger, de inghetat ceva acolo,afara este suficient de cald.
Dupa atatea si atatea incercari zadarnice ,ma gandeam sa pun cricul sa dau roata jos si mai departe sa vad ce reusesc sa rezolv,dar inainte de aceasta am luat un ciocan si un dorn ( o "tija" de vreo 18mm. grosime) pe care am bagat-o prin una din gaurile (rotunde) din janta ca sa am acces direct la tambur. Am lovit de 3-4 ori ( nu tare) in tambur,am pornit motorul,am bagat in viteza si roata se invartea fara probleme
Repet: Nu mai era vorba de inghet! Asadar nu cablu frana de mana intepenit,gheata ,etc.
AM un Logan 1.2,16 si un VW Caddy. De data aceasta patania a fost la VW,dar sunt sigur ca se poate intampla si Loganului asa ceva.
Va spun acestea si poate va va ajuta acest procedeu in caz de situatie similara.
Salutari!
Comment