Segmenti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Segmenti?

    cum iti poti da seama daca sunt probleme cu segmentii?? mie imi porneste la prima cheie si la -20 grade deci compresia e buna si totusi consuma ulei....

  • #2
    Cati km ai cu masina?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      66.000 de km are si e din 2005

      Comment


      • #4
        vorbim despre benzinar nu ? De cat ulei e vorba in ce interval ?
        Posibil sa curga pe undeva , cum ar fi pe langa carcasa de la termostat , eu aveam problema aia .Este presiune in carter ? Aia ti-ar cam baga mult ulei in admisie , sau l-ar scoate prin toate gaurile ?
        Mai poate fi si ulei prost, sau neconform , si atunci sa mance din cauza ca e subtire ,am patit cu mobil 5w50 ,1 L la 10mii
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          diesel am (semnatura) ulei am mobil super 2000 10-w40...vad ca nu se prelinge pe nicaieri si nu am scurgeri...sunt constient ca papa ulei dar nu imi dau seama cum, banuiesc ca segmentii ar fi buni daca porneste din prima...deci am facut vreo 100 km si ca sa ajung la gradatia care era inainte de drum am mai adaugat 350 ml..si mult fum albastru la esapament
          Last edited by andrey1991; 15 February 2011, 20:14.

          Comment


          • #6
            Cat ulei completezi(ca banuiesc ca trebuie sa completezi) si la ce interval? Cam cat ulei bagi in plus la un schimb de ulei? Fum.. la relantiu/in sarcina scoate rau? Masina merge normal? De cand a inceput sa-ti consume ulei? Merge ca inainte cand nu-ti consuma?

            Acum am observat ce ai scris cred ca ai dreptate, segmentii sunt problema. 350ml la 100 km e enorm de mult
            Edit: mergi la un service si fa un test de compresie. Nu dureaza/costa mult si te lamuresti ce are masina.
            Last edited by Nepotu123; 15 February 2011, 20:27.

            Comment


            • #7
              in mers nu vad nici o diferenta...merge normal..scoate fum si in sarcina,,se vede in oglinda iar ulei completez cam 1l la 6-700 km...oare nu poate fi turbosuflanta?? dar daca ar fi ea s-ar vedea si in mers ca trage greu dar la mn merge bine..compresia cred ca e buna ca daca nu ar fi buna as porni la foarte multe chei, dar mie imi porneste la prima cheie..chiar pe ger

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nepotu123 View Post
                Acum am observat ce ai scris cred ca ai dreptate, segmentii sunt problema. 350ml la 100 km e enorm de mult
                Segmenti dusi la 66kkm... N-o cred! Am auzit de multe la diesel dar de segmenti nooo...

                Turbina e foarte posibil, segmentii ei, dar asa devreme?

                Inca ceva...cum masori uleiul si cand? Cea mai mica inclinatie a masinii poate da cu virgula; de asemenea, nu se masoara cu motorul cald, de-abia oprit.

                Ce este suspect, ca la 66 kkm sa ai fum albastru, dens...

                P.S. Care e plaja de turatii in care o tii? Mai ales in sarcina!
                Last edited by 77sky; 15 February 2011, 20:37.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #9
                  Fumul mult si albastru e clar dovada ca masina arde uleiul. Ori turbina ori segmentii zic eu. Dar ma gandesc ca daca problema ar fi la turbina s-ar simti in mers, fum enorm de mult iar motorul trage ca o cizma. Cel mai bine faci un test de compresie si elimini sau confirmi o cauza. E anormal sa ai probleme cu segmentii/turbina la km astia, dar nu imposibil... se mai intampla.

                  Comment


                  • #10
                    alta turbina atunci din nefericire
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      am sa ma duc saptamana viitoare la un test..uleiul stiu si eu macar atat) ca nu se verifica cu motor cald sau inclinata...ce sa zic, merg cu ea destul de turat schimb pe la 2500 si cand merg cu o treapta mult ating si 3000..si eu sunt f curios..o sa vad ce si cum de saptamana viitoare la test.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu zic ca sunt segmenti de la axul turbinei s-au uzat , scapa pe langa ax uleiul si prin intercooler este absorbit si ars in cilindri, de acolo si fumul ala.
                        Ca sa elimini suspiciunea de la segmentii motorului , desi este mult prea devreme , poti face un test de compresie , cum s-a sugerat si in posturile anterioare.
                        Daca ti se pare ciudat ca s-a dus turbina prea repede... totul depinde de cum ai mers cu masina . Poti da totusi jos intercoolerul si vezi cam cat este de inecat . Daca este uscat/curat ... atunci buba este in alta parte , posibil la ghidurile supapelor.
                        Last edited by FLORYN; 15 February 2011, 21:05.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          Daca uleiul il papa pe la turbo atunci ai grija sa nu se tureze singura ca nu o mai opresti.

                          Daca cumva se intampla asta bagi repede treapta a 5-a pui picirul pe frana si ridici usor piciorul de pe ambreiaj ca daca il ridici brusc risti sa spargi cutia.

                          Asta e singura varianta de a o opri.
                          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                          Comment


                          • #14
                            nu stiu sigur dar nu se poate sa fie duse semeringurile le supape? nu stiu sigur daca are dci-ul asa ceva.

                            Comment


                            • #15
                              Daca compresie are (si pornind bine la rece as intelege ca are), cel mai probabil pe la turbina se consuma.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google