Segmenti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am fost la un service de asta micut si tot asa mi-a zis ca e turbina....nu am incredere sa o las pe mana lu ala..o duc la un service mai mare de saptamana viitoare..va multumesc mult pt raspunsuri...pe o parte ma "bucur" ca e turbina si nu segmentii la motor ca era mai naspa.

    Comment


    • #17
      Iti recomand sa dai cu lac de unghii sau cu ce vrei tu pe la piese la motor(injectoare pompa de inalta etc) daca lasi masina in service sa vezi daca schimba ceva. O cunostinta a patit. I se schimbase injectoarele el avand ale sale insemnate s-a dus inapoi si s-au uitat pe camera. Se vedea cand mecanicul a schimbat inj.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #18
        Ca sa vezi daca , consuma ulei pe la segmenti masori compresia . In cazul in care e mica , se poate sa scape si pe altundeva nu numai pe langa segment . Singura modalitate (pe care o stiu eu) pentru a verifica exclusiv segmentii e sa pui cate juma de siringa deaia mica de ulei de motor in cilindru , lasi uleiul ala 2 minute pentru a intra la segment si apoi masori iar compresia . daca a crescut la o valoare apropiata de cea data de producator clar ai segmentul pe cilindrul masurat terci . Uleiul are proprietatea de a etansa , de aici si cresterea de compresie pe cilindrul respectiv . repeti procedeul pentru fiecare cilindru .

        un motor care porneste repede , e posibil sa nu aiba compresie . Nu stiu de unde au auzit unii dintre voi ca daca nu are compresie porneste greu... porneste greu cand a ajuns atat de varza incat nu mai scoate nici 3-4 bar pe cilindru , dar compresia asta o scoti si fara segmenti naibi plus ca in 5 minute de mers ar trebui sa iti zboare tot uleiul din motor .
        Last edited by silviu_cos; 17 February 2011, 13:00. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          cu prima parte sunt 100% de acord .
          La a 2a stiam si eu invers, adica ca alea cu compresie mica pornesc pornesc mai greu.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            depinde , ce intelegi prin "fara compresie" daca dn 12 bar are 8 , e gata motorul dar porneste usor . am patit asta la yamaha aveam compresie 7 si pornea extraordinar de usor mai ca o lua "inainte sa apas butonul" . sub 6 probabil ca porneste mai greu . poate conteaza si cat de mare e motorul ! ma depasesc explicatiile aici deci las pe cineva care se pricepe mai bine

            Comment


            • #21
              Nu cumva diesel-ul porneste greu daca nu are compresie. La benzina nu-i chiar atat de neagra situatia.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cristi_LCD View Post
                Nu cumva diesel-ul porneste greu daca nu are compresie. La benzina nu-i chiar atat de neagra situatia.
                pai asta zic si eu. nu cumva pornirea la diesel se face prin compresie? nu e ca la benzina prin aprindere.
                Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrey1991 View Post
                  in mers nu vad nici o diferenta...merge normal..scoate fum si in sarcina,,se vede in oglinda iar ulei completez cam 1l la 6-700 km...oare nu poate fi turbosuflanta?? dar daca ar fi ea s-ar vedea si in mers ca trage greu dar la mn merge bine..compresia cred ca e buna ca daca nu ar fi buna as porni la foarte multe chei, dar mie imi porneste la prima cheie..chiar pe ger
                  aceeasi problema am avut si eu dar la 170000,turbina era zapacita,am anulat-o si tot papa ulei si am resegmentat motorul,nu erau dusi segmentii toti,pe un piston sant 3 era doar unu uzat si am schimbat tot sicuzineti,apoi am pus turbina,am trecut de 60 mil cu aceasta problema.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google