Ce Sa Intampla Daca Amesteci Lichidu De Racire Cu Alt Tip De Lichide De Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Sa Intampla Daca Amesteci Lichidu De Racire Cu Alt Tip De Lichide De Racire

    salut ce se intampla daca se amesteca lichidu de racire cu alt tip de lichid de racire....?
    am schinbat la masina termostatu si am recuperat din lichidu pe care lam avut in masina
    cand am cumparat masina lichide de racire era la jumatate intre minim si maxim am fost la reprezentanta si am spus ca vreau sa cumpar un litru de lichid de racire la logan si mi dat un litru de lichid rosu in borcan era verde am complectat cam 100 de ml si lam pus bine acuma ca am schinbat termostatu si trebuie sa mai complectez ce sa fac complectez tot cu dinasta?
    MULTUMESC ANTICIPAT

    deci nu stie nimeni daca se intampla ceva daca mai complectez cu lichid din acesta rosu
    Last edited by bojan_mihai84; 16 February 2011, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Daca ai noroc (adica cele doua sunt de acelasi tip si cu aceeasi compozitie chimica) nu se intampla nimic.
    Daca ai ghinion (adica cele doua nu sunt de acelasi tip si cu aceeasi compozitie chimica) lichidul se transforma intr-un gel, iar tu vei avea probleme.
    De regula, culorile diferitilor compusi chimici care indeplinesc acelasi rol ofera informatii despre gradul de compatibilitate. Din ce am citit pe diferite etichete, lichidul rosu nu prea se pupa cu altele si invers (in sensul ca producatorul nu recomanda amestecarea lui decat cu lichid identic).
    Du-te la un magazin de piese auto, ca au toate modelele de antigel, si cumpara-ti Dacia Glaceol, ca asta se baga in Logan.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      nu amesteca

      Daca amesteci lichide de racire diferite ai probleme: pot aparea niste depuneri ca un gel sau ca niste fulgi care infunda radiatorul si alte canale de racire. Poti "fierbe" motorul si il poti cala.
      Daca nu stii ce a fost inainte ca sa stii cu ce poti completa e recomandat sa-l schimbi pe tot. Nu e asa costisitor si e si destul de sanatos pentru masina.
      Faci cum vrei.

      Comment


      • #4
        In adaus, depuneri pe sonda de temp si termostat, pot cauza blocarea lui.
        20 Lei litru de glacerol tip d, ai nevoie de 3 l + 3l de apa distilata, sa pastrezi raportul de 1:1.
        Iti recomand sa schimbi tot.
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Salut.
          Si asta cit mai repede.
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Din cauza instalatiei de gaz am pierderi de antigel pe undeva pe la coliere si am completat mereu cu antigel din ala ieftin albastru si l-am pus jumi-juma cu apa distilata fiindca asa e recomandat a acela. Nush sa dau detalii acu ce compozitie are,dar stiu sigur ca la cat m completat nu mai exista nici cea mai mica urma de antigel din ala galben de fabrica. Acum nu stiu daca am facut bine sau rau,dar era singura solutie economica pana la remedierea problemei, pana la care mai e timp de trecut pana se rezova. Astept si eu un raspuns in acest sens.

            Comment


            • #7
              Daca ai observat exact unde pierde, schimba colierul sau furtunul. Daca nu ai observat pierderi, mai tine cont si ca instalatia de gaz mai pierde pe la vaporizator, atat apa, cat si gaz. Eu am avut gaz pe dacia veche si intr-un an completam cam 3 litri de antigel, fara sa am vreo pierdere. Si i-am exasperat pe cei de la service: schimbat coliere, furtune, garnituri, inclusiv radiator.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #8
                Eu am folosit 2 tipuri de antigel peste cel din fabrica pus in in situatii diferite. O data completat cu glycoxpert culoare verde iar a doua oara cand am schimbat termostatul cu unul de culoare albastra valvoline. In iarna asta am mai completat din nou cu glycoexpert si nu s-a intamplat nimic deosebit.

                Comment


                • #9
                  sfatul meu este ca nu are nici o treaba culoarea,eu am lucrat intr-o fabrica de antigel si culoarea este data de colorant nu de compusii chimici deoarece antigelul este incolor

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DeLuXe View Post
                    In adaus, depuneri pe sonda de temp si termostat, pot cauza blocarea lui.
                    20 Lei litru de glacerol tip d, ai nevoie de 3 l + 3l de apa distilata, sa pastrezi raportul de 1:1.
                    Iti recomand sa schimbi tot.
                    Se aplica si pt tine.
                    Ala albastru e antigel TX cu silcati. Colorantul este pus in functie de compozitia chimica. Antigelul din motoarele reno este tip etil-glicol.
                    Jucati-va, sa vedeti ce plangeti pe langa masini cu pompele de apa guler si oringurile pe dupa degete.
                    Last edited by DeLuXe; 17 February 2011, 16:19.
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #11
                      imi pare rau sa spun dar te inseli in privinta antigelului albastru din cazul meu valvoline.
                      Antigel cu formula chimica bazata pe etilglicol. Antigelul folosit valvoline AF BS 6580.
                      Last edited by irinell24; 18 February 2011, 18:29.

                      Comment


                      • #12
                        90% din antigeluri sunt etilglicol, cea ce conteaza e ce mai au pe linga ei , respectiv silicati [cei mai des intilniti] .cei cu siliacti sau alte chimicale anorganice sunt colorate in albastru ,violet
                        daca ai folosit dasta fa programare la service

                        datorita tipului de garnituri folosite in motoarele reno este musai sa folosim antigel cu aditiv organic adica sa scrie explicut fara silicon , din clasa lor cei mai cunoscuti sunt cei D [galbeni] sau G [roz] sunt aproximativ asemanatoare calitativ dar daca nenea reno recomanda D dala folosim [nici cu G nu sugite dar trebuie sa faci o curatare prealabial a instalatiei]

                        NOCIODATA sa nu amestecati 2 tipuri de antigell , cei organici amestecati cu cei anorganici se brinzesc si infunda instalatiia si topesc [nu glumesc] garniturile ,asa ca bafta in service
                        baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                        Comment


                        • #13
                          inseamna ca am fost norocos pana acum. Antigelul in bol este ok nu pare iesit din comun. Nu-l schimb il am de asta vara si il mai tin macar cateva luni.

                          inseamna ca am fost norocos pana acum. Antigelul in bol este ok nu pare iesit din comun. Nu-l schimb il am de asta vara si il mai tin macar cateva luni. Mersi de informatie.
                          Apropo si dacia recomanda elf si se folosesc N uleiuri. Dar intradevar nu sunt amestecate.
                          Last edited by irinell24; 19 February 2011, 19:43. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            treaba cu uleiul este o alta mancare de peste, fiecare marca de masini, colaboreaza cu o anumita firma producatoare de uleiuri, renault cu elf, ford cu..., etc...
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              deci in masina am avut antigel de fabrica si cand am cmparat am cumparat de la reprezentanta numai ca nu mai era de aceiasi culoare
                              originalu din masina este verde si de complectat mi-a da de culoare rosie desi am specificat atunci

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google