Fisa tehnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fisa tehnica

    Poate sa ma ajute cine cu o fisa tehnica (puterea maxima, momentul maxim , turatiile, viteza maxima, marcajul anvelopelor , greutatile, lungimile etc) de la un logan cu orice fel de motorizare. V-as fi recunoscator : mail:rusu.ionut88@yahoo.com

    Va multumesc

  • #2
    toate informatiile astea le gasesti pe site-ul dacia si/sau in cartea de utilizare a masinii. presupunand ca nu ai acces la nici una din cele doua surse, uite un exemplu:
    logan laureate/prestige 1.6_16v: masa proprie 1170-1180kg; putere maxima 105CP/5750rpm; cuplu maxim 148Nm la 3750rpm; lungime aprox 420cm, inaltime aprox 160-170cm, latime aprox 170cm, ampatament 260cm, dimensiune roti 185/65R15 88T, presiune de umflare 2.0f/2.1s. acceleratia 0-100km/h 10.3sec, viteza maxima 183km/h, 0-400m 17.3sec, 0-1000m 30 si-ceva, parca 32sec.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Ia de aic,i sper sa fie ce cauti.
      Attached Files
      Last edited by tedugoromania; 2 March 2011, 10:53.

      Comment


      • #4
        @ tedugoromania
        Multumiri pentru tabela cu graficele respective.

        Foarte interesant. Am vazut ce inseamna pe graficele de forte si acceleratii comparatiile intre 1.6 16v si 1.5 DCI 85PS --- pana la 140 km/h performantele sunt destul de comparabile (comparand de exemplu - schimbat vitezele la diesel la 2500 rpm --- cu benzina schimbat la 3000 rpm, si asa mai departe 3000 diesel / 3500 benzina)

        Insa peste 140 km/h benzinarul e superior la demaraj. Pana la 3000 rpm la diesel, chiar e interesant de vazut ce inseamna cuplul motor in domeniul de functionare normal al motorului, unde este un pic peste benzinar, dara se ramane in domeniul 3000 - 3500 rpm si pentru benzinar, daca e sa mergem intr-un regim mai putin solicitant pentru motor

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google