Scurtat Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurtat Amortizoare

    buna , eu sunt din brasov , si ma gandeam ca poate ma ajuta cineva sa ma sfatuiasca cum pot scurta amortizoarele , poate a mai facut cineva si ma ajuta si pe mine. Multumesc

  • #2
    mai bine iti cumperi suspensie sport,...sfatul meu

    Comment


    • #3
      Daca vrei sa le tai trebuie sa le si intaresti pentru ca altfel bat in flanse, sunt putini cei care se baga la asa ceva pentru ca nu prea se merita , deci sfatul e intradevar sa iti iei niste arcuri sport....
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        e vorba de scurtat amortizoare, nu arcuri ...

        daca nu le vrei si intarite, doar scurtate, tai 25 mm din filet, si cu filiera, faci filetul mai jos pastrand proportiile
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          deluxe,de ce te bagi?poate omu are de gand sa le scurteze...
          Sunt tare curios ,oare e posibil asa ceva???

          Comment


          • #6
            Ce aveti ma cu saracutele masini, ce v-au facut de le ciopartiti atat.

            Comment


            • #7
              Cum sa nu fie posibil sa scrutezi amortizoarele?Avem o gramada de persoane pe forum amortizoarele scurte si intarite, sau doar scurtate.
              Si da, se pot scurta fara sa le intaresti si nu bate nicaieri, din contra, amortizorul va avea cursa mult mai buna pastrandus-se echilibrul lungime tija-lungime arc.
              Luati legatura cu userul cos_min_i pentru a modifica amortizoare.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                Originally posted by BogdanBCV View Post
                ma ajuta cineva sa ma sfatuiasca cum pot scurta amortizoarele

                AMORTIZOARELE, nu arcurile.

                Vrei sa raspund si la ce mi-ai zis mai sus?

                Posteaza in continuare sa te coloram nitel.
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Eu chiar nu va inteleg. Lasati fratilor masinile asa cum le-a facut fabrica. Loganul nu e masina sport. Si am mai constatat o chestie. Aia care "POTRIVESC" loganul, cei mai multi sunt aia cu 1.4 . De ce oare? Ca-i faci o chestie de estetica a caroserie e alta treaba. Da sa umblii la amortizoare si arcuri e chiar o prostie. Daca faceati un curs de vibratii, va dadeati seama despre ce vorbesc.

                  Comment


                  • #10
                    Inseamna ca astia de la bilstein m-au tepuit cu amortizoarele scurte ... ma duc cu cursu de vibratoare sa le cer banii inapoi.

                    Chiar, oare de ce arcu fiind mai scurt, sau mult mai scurt (de joaca pe amortizor) , ne trebe filetu de la amortizor mai jos? :-? sa caut vibratoru ala sa vad. Noi astia mai ingineri nu ne pricepem.
                    Last edited by DeLuXe; 25 March 2011, 00:52.
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adicata2003 View Post
                      Eu chiar nu va inteleg. Lasati fratilor masinile asa cum le-a facut fabrica. Loganul nu e masina sport. Si am mai constatat o chestie. Aia care "POTRIVESC" loganul, cei mai multi sunt aia cu 1.4 . De ce oare? Ca-i faci o chestie de estetica a caroserie e alta treaba. Da sa umblii la amortizoare si arcuri e chiar o prostie. Daca faceati un curs de vibratii, va dadeati seama despre ce vorbesc.
                      Da..e o mare prostie sa schimbi suspensia.
                      Esti cumva de pe dacia club?Acolo mai sunt posturi de genu..
                      Si apropo, umbli la estetica, ii pui bari jante ce vrei tu si arata fix pix cu suspensia stock.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #12
                        si sta pe strada ca un aston healey
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai sti ce calacule se fac pentru proiectarea unui arc, clar ai tace din gura. La noi e altfe, vine nenea gheorghe si mai taie putin din el. E normal sa pui un amortizor cu tija mai scurta cand pui un arc mai scurt. Trebuie ca la pozitia de repaos tija sa fie la jumatea cursei. Daca se pastreaza cel cu tija lunga, acela va bate la denivelari, pentru ca atunge limita de jos. Taind din spira arcului, se modifica complet sageata arcului si caracteristica acesuia. Este strict interzis sa tai din spirele arcurilor. Se inlocuie, dar nu se taie. Oricum faceti ce vreti cu masinile voastre. E totusi o Dacie mai restilizata cu un motor Renault din anii 90. Ce vreti voi sa faceti din ea nu stiu.
                          Last edited by adicata2003; 25 March 2011, 01:01.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DeLuXe View Post
                            e vorba de scurtat amortizoare, nu arcuri ...

                            daca nu le vrei si intarite, doar scurtate, tai 25 mm din filet, si cu filiera, faci filetul mai jos pastrand proportiile
                            Nenea nu e chiar asa ..de scurtat se face o "modificare" in interiorul amortizorului ( vazuta de mine cand le-am desfacut ).Tija este foarte bine tratata iar o filiera i-ar sari in cap la prima incercare , sa zic asa
                            Despre intarit nu am aflat prea multe,dar as putea sa compar , ca am unul scurtat si stock ca si duritate,am si unul scurtat si intarit bine rau!!

                            Cursa amortizorului este destul de mare ( vorbesc din proprie experienta,desfacandu-le )
                            Doar sa mai lasi 2-3 spire de arc..atunci le spargi,doarece vor "bate in cap").
                            Adicata ai perfecta dreptate,dar vezi ca "baba sufera la batranete" .

                            Va salut
                            Last edited by matheo66c; 25 March 2011, 01:14.
                            sigpic
                            "BRABUS" STYLE

                            Comment


                            • #15
                              ai mare dreptate adicata2003.profilul posesorului de logan si sandero:atotstiutor incepand de la spoiler , vibrochen,conclenci,manciclop si nu numai.eu nu vreu sa jignesc pe nimeni, dar am observat ca aici toata lumea se pricepe absolut la orice.nu stiu de ce mai tin cei de la mioveni o gramada de ingineri, cand ar putea sa invete de la cei de pe forum.vreti viteza suspensii sport etc;cumparativa masini sport dar nu mai chinuiti bietele loganuri ,ca nu le faceti mercedes.a am uitat sa spun....trebuie mapata cum spun loganarii

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google