Scurtat Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai sa nu vb despre mentalitati sandudeva, ca nici eu nu vad de ce ti-ai face masina mata, ca doar na, e un amarat de logan nu? Vrei mat, ia-ti BMW, ca asa este din fabrica.

    Incercati sa fiti pe subiect si sa lasati fenomenul "Ceata lui Pitigoi" - tipa unul, vin alti 2

    Calmi, ca aici discutam despre cum sa le facem mai bune, nu cum sa ne modelam mentalitatile.

    Comment


    • #17
      si eu vreau sa o cobor
      daca stam dupa aia de la mioveni
      le arti in fata hartia cu omologare de jante pe 17 si 18 pe logan idin germania si ei zic ca nu se poate face asa ceva
      minte scurta si dezinteres
      le modificam sa fie cat mai aproape de viziunea fiecaruia sa am o masina care ma reprezinta
      nu pentru curse
      ramanul tot roman ramane, de aia merge asa bine treaba de mentalitatea exprimata mai sus
      explicati la om ce a intrebat nu ce opinii aveti..........
      Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

      Comment


      • #18
        Bai vasile esti un inconstient , pui viata in pericol celor din jur cu prostiile tale sa tai din suspensie.
        revin`o domne la stock ca faci numai prostii.

        Comment


        • #19
          Daca vreti, modificati cu piese omologate ca in poze. Nu sa va faceti voi destepti, sa taiati din arcuri, mai ales din amortizoare.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            pana la urma care e scopul tau , sa faci lumea sa nu`si mai taie ?

            Comment


            • #21
              @BogdanBCV - daca vrei sa afli mai multe da-mi add si te lamuresc cu orice vrei tu ... o intrebare sau un sfat nu te costa si nu am expediat sau ignorat niciodata pe nimeni care a pus o intrebare...

              @adicata2003- pun pariu ca nu te-ai urcat niciodata intr-un logan "coborat dupa ureche" ...nu stii despre ce vorbesti ...

              @sandudeva - cei de la mioveni sunt "manipulatori" ..logistica si proiectul vin de la francezi,ei decid ce se fabrica si ce se vinde pe piata... si nu au cum sa scoata o masina dupa placurile pasionatilor, costurile ar fi cu mult mai mari !!! La Mioveni gama Dacia se asambleaza nu se proiecteaza...de aceea au aparut in maroc , brazilia , rusia... fabrici dacia ...
              Last edited by cos_min_i; 27 March 2011, 01:47.

              Comment


              • #22
                Ca sa tragem o concluzie si sa iesim din off-topicul inginerilor care oricum nu au raspuns la intrebare, se poate face scurtarea "home made" sau nu? Daca se poate cum?
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Se poate..dar nu chiar home made,ai nevoie de un strung si ceva materiale ;)
                  sigpic
                  "BRABUS" STYLE

                  Comment


                  • #24
                    Ca se poate stiam, eram curios cam cat de complicat e. Cred ca ma las la mana mea daca implica prea multe.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Se scoate "ambutisarea" de sus prima oara.
                      si dupa cum urmeaza :
                      -se face filet pe amortizor
                      -se face piulita pentru amortizor
                      -se fac 2 saibe intre care vine un inel de cauciuc (un semering )
                      -se face un opritor (tub) care intra pe tija amortizorului,de cat vrei sa-l scurtezi,1cm,2-3 s.a.m.d.
                      -despre intarire nu pot sa-ti zic maimulte ca nici eu nu stapanesc tehnica bine
                      Bafta
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • #26
                        Set amortizoare intarite la buc are cine de vanzare 300 ron..pm daca va intereseaza!!

                        Comment


                        • #27
                          M-am linistit de prima data, de cand ai zis de strung. De aia intrebasem "home made", e mai simplu si mai safe sa mi le faca cineva care stie.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            mai adaug la descrierea lui matheo:

                            -se scurteaza din cilindrul interior al amortizorului cu cat vrei sa scurtezi
                            -duritatea se regleaza odata prin obturarea celor 4 orificii ale pistonului din interiorul amortizorului ( C-C ) si prin adaugarea unor saibe la piulitza de jos B

                            acum inginerii au raspuns la intrebare ?
                            Attached Files
                            Last edited by cos_min_i; 5 April 2011, 10:23.

                            Comment


                            • #29
                              @cos_min_i daca te-ai simtit jignit sau atacat de postul meu, nu ai de ce. Ideea era ca intrebarea era legata de amortizoare si toata lumea facea comentarii pe taiere arcuri.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                salut

                                cat m.ar costa sa imi intaresc amortizoarele stock si sa scurtez putin din ele? daca scurtez tija trebuie taiata o spira din arc nu?va multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google