Deschidere Usa Logan Si Aprindere Avarii Instantaneu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deschidere Usa Logan Si Aprindere Avarii Instantaneu

    deschid acest nou topic deoarece aseara am vazut ceva interesant la un logan MCV in parcarea din spatele blocului meu

    a intrat in parcare, a intors si sa oprit sa coboare pasageru din dreapta, in momentul cand a deschis usa au pornit avarile , a coborat si a inchis usa si s-au oprit avarile ,apoi s-a dus si a deschis usa din spate si din nou au pornit avariile

    vroiam sa stiu cine are pe masina asa ceva si cam cat ar costa piesa/piesele pentru a-mi monta si eu asa ceva pe masina, si desigur cineva care stie cum functioneaza sistemul ala si daca ne poate ajuta cu informatii despre montaj

  • #2
    Unele alarme / modul inchidere cu cheie briceag au functia aceasta.
    In principiu s-ar putea face de la contactorii de la usi, cu un circuit. Poate ne ajuta cineva care stie mai multa electronica.
    Cred ca un integrat care sa analizeze informatiile primite de la 2 contactori si sa comande punerea la masa a unei iesiri.
    Doar ca ar mai trebui sa se tina cont ca avariile sa nu mearga tot timpul cat e usa deschisa, ci doar sa zicem 20-30 sec.
    S-ar mai putea implementa cred si daca e contactul pus sau nu, etc.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #3
      masina era cu motorul pornit si avaria statea aprinsa cat timp tinea usa deschisa, cel putin cea pe spate a stat deschisa mai mult de un minut

      Comment


      • #4
        Da, sunt unele alarme care au functia asta. Am avut si eu o alarma din asta pe o masina de servici si la fel facea. Partea care imi placea mie cel mai mult, era ca dupa ce o descuiam, luminile de semnalizare ramaneau aprinse (nu intermitent, ci aprinse) pana deschideam portiera. In felul asta, daca masina era parcata intr-un loc intunecat, iti lumina calea pana la portiera. Un fel de "follow me home", dar in cazul asta pot sa spun ca se numea "follow me to the car".
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          am mai vazut sa stea aprinse permanent dar asta cand o armezi sau dezarmezi, dar loganu asta avea motoru pornit deci implicit nu era armata si era semnal intermitent, precizez ca era MCV modelul nou

          Comment


          • #6
            Se poate face foarte simplu. Din Uch se conecteaza B33(comanda avarii) la contactele de usi B30 si B40. Bineinteles se face sa functioneze numai cu motorul pornit cu ajutorul unui releu.

            Comment


            • #7
              foarte simplu pentru cei ce stiu electronica, mecanica stiu da electonica sunt in pom cu ea il invitam pe cristi streulea sa ne faca un nou tutorial

              Comment


              • #8
                Asa am patit eu cind am montat alarma.Intrasem in panica chiar crezind ca nu am pus ceva bine deoarece lucram cu usa deschisa.E o functie care e chiar interesanta ca de folositoare nu stiu deoarece eu cind opream sa coboare cineva porneam avariile.
                sigpicPasionat de MCV si natura

                Comment


                • #9
                  am si eu functia asta la alarma, licare avarile de vreo 6 ori parca, dar e enervant licare indiferent daca ai motorul oprit/pornit, eu am anulat functia era tare sacaitoare )

                  Comment


                  • #10
                    cat m-ar costa o alarma cu urmatoarele functii: deschidere portbagaj si usile fiecare individual si cu pornire motor( pentru iarna mai ales)

                    http://www.be-loud.ro/produse/Alarme...ngo/Ungo_S670/ ca asta de exemplu
                    Last edited by hmv86; 2 April 2011, 00:17. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      hmv86 Pret: 749,90 lei (cu TVA) asta este pretu ei,cu usile deschise individual cam greu de gasit,am vazut masini cu optiunea asta dar erau cu deschidere din fabrica,se descuia prima usa de la sofer,mai apasai o data si se descuiau si celelalte

                      Comment


                      • #12
                        eu am o idee mai simpla pentru pornirea avariilor la deschiderea unei usi, se leaga un fir in uch la pinul 20 sau la firul care duce la martorul de usi deschise, astfel nu va mai complicati cu fire la fiecare usa in parte si mai ar fi avantajul ca avaria porneste numai cu motorul pornit/contact pus, deci daca tine.ti usa mai mult timp deschisa, de exemplu curata.ti in masina, avaria nu va porni, pentru cine vrea detalii il pot ajuta pe pm!
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          sau si mai simplu de la butoanele de la usi la pinu 8 de la butonu de avarie

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nikuniku View Post
                            hmv86 Pret: 749,90 lei (cu TVA) asta este pretu ei,cu usile deschise individual cam greu de gasit,am vazut masini cu optiunea asta dar erau cu deschidere din fabrica,se descuia prima usa de la sofer,mai apasai o data si se descuiau si celelalte
                            asta e ceea ce caut, scrie ca deschidere are prioritate usa sofer, deci implicit la a doua apasare se deschid si restul usilor, eu zic ca merita banii , legat de pornirea avariilor eu unu mi-as dori sa am toate functiile posibile pe masina inclusiv asta,

                            am mai incercat sa fac chestia cu pornirea stergatoarelor la spritare ca la cristi dar nu am avut ceea ce trebuie sa bag in uhc si am abandonat temoprar operatiunea,( am folosit o mufa de la intrarea in casetofon dar era prea mare pentru gaurica de la pinurile uhc)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nikuniku View Post
                              sau si mai simplu de la butoanele de la usi la pinu 8 de la butonu de avarie
                              asta are si dezavantajul ca trebuie sa tragi de la toate usile, asa de la martorul ala nu trebuie sa tragi decat un fir, insa nu am idee, cu releu sau fara?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google