If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Deschidere Usa Logan Si Aprindere Avarii Instantaneu
eu am facut ceva mai simplu, dupa ce am activat aprinderea martorului de usi deschide in bord am tras un fir de la mufa gri pinul 12 (de la bord) la pinul 8 de la mufa de avarii, nu mai trebuie intslat nimic, doar cat tragi firul si ii gata, si merge si daca nu ii contactul pus
Baieti, eu am o problema cu modificarea asta. Am realizat-o acum cateva zile, cu un releu legat la pinul 8 al butonului de avarii si pinul B30 de pe UCH (usi fata), functioneaza bine la deschiderea usilor, insa nu-mi mai functioneaza urmatoarele:
- clipire avarii la deschiderea/inchiderea masinii din telecomanda (din cheie, nu am alarma)
- actuator deschidere portbagaj (il aveam montat ulterior si functiona)
- plafoniera ramane permanent aprinsa, trebuie sa o tin oprita altfel arde intruna, desi initial se stingea instantaneu la inchiderea masinii, deci fara temporizare ca la altii.
Masina e Laureate.
Tocmai am verificat panoul de sigurante, nu e nici una arsa.
Poate merita enuntat, am pe pinul 8 al butonului de avarii legata si aprinderea avariilor la mersul inapoi, care totusi inca functioneaza, dar nu stiu in ce masura influienteaza.
Daca cineva ce poseda cunostiinte de electronica ma poate ajuta, chiar il rog.
update: un lucru pe care l-am observat, spuneam ca plafoniera cu motorul oprit, cu butonul pe pozitia de mijloc, ramane aprinsa. ei, daca pornesc motorul cu usile inchise, ea se stinge. daca deschid o usa cu motorul pornit, se aprinde, stingandu-se la inchiderea acelei usi. deci functioneaza corect atata timp cat motorul e pornit. la orirea motorului in schimb, se aprinde si plafoniera ramanand aprinsa continuu.
Last edited by bro; 25 October 2011, 08:17.
Reason: Automerged Doublepost
Baieti, eu am o problema cu modificarea asta. Am realizat-o acum cateva zile, cu un releu legat la pinul 8 al butonului de avarii si pinul B30 de pe UCH (usi fata), functioneaza bine la deschiderea usilor, insa nu-mi mai functioneaza urmatoarele:
- clipire avarii la deschiderea/inchiderea masinii din telecomanda (din cheie, nu am alarma)
- actuator deschidere portbagaj (il aveam montat ulterior si functiona)
- plafoniera ramane permanent aprinsa, trebuie sa o tin oprita altfel arde intruna, desi initial se stingea instantaneu la inchiderea masinii, deci fara temporizare ca la altii.
Masina e Laureate.
Tocmai am verificat panoul de sigurante, nu e nici una arsa.
Poate merita enuntat, am pe pinul 8 al butonului de avarii legata si aprinderea avariilor la mersul inapoi, care totusi inca functioneaza, dar nu stiu in ce masura influienteaza.
Daca cineva ce poseda cunostiinte de electronica ma poate ajuta, chiar il rog.
update: un lucru pe care l-am observat, spuneam ca plafoniera cu motorul oprit, cu butonul pe pozitia de mijloc, ramane aprinsa. ei, daca pornesc motorul cu usile inchise, ea se stinge. daca deschid o usa cu motorul pornit, se aprinde, stingandu-se la inchiderea acelei usi. deci functioneaza corect atata timp cat motorul e pornit. la orirea motorului in schimb, se aprinde si plafoniera ramanand aprinsa continuu.
Conectare releu aprindere avarii la deschiderea usilor fata:
- pin 30 - se leaga la pinul nr 8 al butonului de avarii
- pin 87 - se leaga la masa
- pin 86 - se leaga la un plus dupa contact (firul galben, pinul A5 din mufa PI din UCH)
- pin 85 - se leaga la UCH la pinul B30 (usi spate) conector verde.
Nu mai am schema, dar din cate imi amintesc pinul 30 e legat tot la butonul avarii pe pinul 8, iar pinul 85 cel mai probabil este cel legat la becul alb de marcharriere (din stop).
[I]Deschidere portbagaj din cheie[/I
Montarea actuatorului si legaturile propriu-zise nu le-am facut eu, dar sunt facute de un user de pe forum dupa cum este explicat si aici, folosindu-se de pinul B1 (mufa alba) de pe UCH.
Se poate sa intre in conflict intre ele modificarile? Buba e ca desi releul montat pentru activarea avariilor la deschiderea usilor are soclu si il pot scoate afara, problema persista.
sincer cred ca se poate face lucrul asta doar cu ajutorul unei alerme auto..la mine cand deschid orice usa si am motorul pornit se aprind avariile + mers cu spatele...nu ma prea pricep la partea electrica,chestia asta a fost facuta de cel la care am montat alrma.
Traim intr'o tara in care pizza ajunge mai repede decat politia!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment