Baterie Deep Cycle Vs Baterie Normala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie Deep Cycle Vs Baterie Normala

    Va salut domnilor, haideti sa intru in problema sa nu pierdem timpul
    Se da configuratia urmatoare, amplificator pioneer gm-5200t in punte la 1x380w la 4 ohm, subwoofer jbl gt5-1204bp bandpas 275w plus cabluri de 50mm2 si un condensator hollywood de 6f. Toate acestea pe un logan 1.4 lauerate plus cu baterie pe calciu rombat de 60ah.
    Probleme au fost inca din prima zi cand am montat sculele, pe atunci pe niste cabluri de 20mm2 si fara condensator, palpaiau luminile, lucru care ma enerva si inca ma everveaza la culme, am zis ca o fi de la cabluri, le-am schimbat si la fel, inclusiv condensator.
    La aproximativ 2 zile dupa ce am montat cablurile si condensatorul, n-am mers cu masina in timpul ala dar dupa ce le-am pus am testat si inca palpaia lumina, ce-i drept fluctuatii mai mici ca inainte, surpriza cea mare, cand plec, dau volum 20 si ioc bas, parca nici nu aveam subwoofer. Zic stai ca e ceva iesit pe undeva, am verificat rca-urile, alimentarea, mufele pe borne, totul e fixat in papuci de cupru cositorit ca la carte tot, verificat si rasverificat, am scazut volumul usor pana pe la un 7-8 si alta surpriza, bas-ul se auzea cum trebuia, cum treceam de volum 10 se taia bas-ul instantaneu. Bun, asta pana acum 1 zi cam asa, cand la nici-un volum, subwooferul parca e mort, nimic nimic, iar primul gand a fost ca acel condensator trage constant din baterie, dar nu e asa, dupa ce opresc motorul la vreo 30 de sec se stinge condensatorul.
    Am bagat bateria pe redresor, cam 1 zi am tinut-o, o pun pe masina si incep asa cu volum usor de 2-3 in sus, pana pe la 17 cand iar s-a taiat basu, a stat totusi cam 1 min dupa care iar cum saream de volum 7-8 iar se taia basu, adica 1 zi pe redresor si atat a fost in stare 1 min la volum 17 ....
    Am testat si direct fara condensator, deja fara ala parca dau sa se stinga farurile. Oricum, la orice volum, voltajul indicat pe condensatorul e de minim 14, adica oscileaza, 14, 14,1, 14,2, ce sa cred din asta, are tensiune dar nu are amperaj suficient?
    Totusi, masina inca porneste, insa se observa clar ca are ceva probleme la pornire dar fiind benzina, nu are nevoie ca aceasi putere ca un diesel, cred ca daca era diesel nu mai pornea deloc.
    Ce sa zic, e posibil sa fie si bateria veche pentru ca din 2008 pana acum s-au facut 25000km si ma gandesc ca asa statuta s-a descarcat si a fost de la inceput cam dusa ... oricum, m-a tinut cam 3-4 luni, de cand am montat sculele.
    O sa trec la ceva mai mare, dar pe viitor, nu ceva exagerat, decat ceva o idee mai puternic.
    Si acum vine intrebarea, merita sa pun un deep cycle sau sa iau tot o baterie normala?
    Ma gandesc sa nu iau una normala si s-o dat gata in 3-4 luni si dupa aia sa ma oftic ca n-am luat un deep cycle. Si legat si de astea deep cycle, cat ar fi suficient la ce am eu? Si daca pot sa iau ceva normal, ce sa iau?
    Apreciez orice parere avizata
    Daca am omis ceva, va rog, intrebati
    Somebody stop me, I'm outta control please
    before I do autopsies on these MC's

  • #2
    informatii

    1 verifica tensiunea la bornele bateriei
    2 acelasi lucru la bornele statiei
    3porneste motorul
    4 verifica tensiunea la bornele bateriei
    5 verifica tensiunea la bornele statiei
    6 porneste subul la maxim
    7verifica tensiunea la bornele bateriei
    8 verifica tensiunea la bornele condensatorului
    9 verifica tensiunea la bornele statiei

    in mod normal nu ar trebui sa ai probleme, undeva ai o legatura slaba o baterie mei mare ar fi recomandata dar nu obliogatorie cit despre Deep Cycle nu cred ca inca se pune problema,

    posibile probleme
    1 masa insuficienta
    2 contacte imperfecte
    3 cabluri chinezzzesti facute in turcia pe vapor
    4 condensator chinezzzesc facut in turcia pe vapor

    daca verifici si imi spui valorile masurate te pot ajuta
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #3
      daca spui ca masina porneste nici eu nu cred ca e de la baterie.
      legat de bateria deep cycle, daca o folosesti necorespunzator, adica nu respecti graficul de incarcare/descarcare dat de producator o vei strica mai repede din cauza pornirilor. la aceste tipuri de baterii este dat un factor de descarcare (de ex. C25), daca este depasit bateria se strica mult mai repede decat una auto
      sigpic

      Comment


      • #4
        Azi inainte sa montez o alta baterie de proba, am constatat cu stupoare ca s-au ars si sigurantele de pe amplificator, doua la numar de 30 amp.
        Momentan de proba am pus una de 25 si una de 30. Bun, am pus alta baterie, la fel, absolut nicio diferenta.
        Am verificat toate cablurile din nou, la baterie, la amplificator, tot tot. Verificat plusul, masa. Legat de condensator, din cate stiu hollywood-ul resprectiv este produs de stinger, nu stiu ce sa zic mai mult.
        O sa incerc maine cu alt subwoofer, mi-a dat cineva ideea ca s-ar putea sa se fi dus totusi, oricum aplificatorul este mai mare decat poate sa duca jbl-ul ala...
        Somebody stop me, I'm outta control please
        before I do autopsies on these MC's

        Comment


        • #5
          e subu in scurt, probabil ai dat cu distorsiuni in el....... am patit de 2 ori chestia asta!
          ai grija la reglaje si de curiozitate unde e dat gain-u?
          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

          Comment


          • #6
            Gain-ul l-am lasat maxim pentru ca am zis sa am rezerva de putere, sa nu stau sa invart pana imi ies ochii din cap.
            Cum rezolv situatia?
            Somebody stop me, I'm outta control please
            before I do autopsies on these MC's

            Comment


            • #7
              as zice sa schimbi subul si sa dai gain-ul mai mic o idee
              la mine daca dau gain-ul mai mult de jumatate, deja zbarnaie toata masina la volum decent...si incep si ledurile din plafoniere sa palpaie la bass asa ca am dat gain-ul un pic sub jumatate, incat sa pot da si volumul mai tare fara sa am probleme

              app am doar un xplod ca statie si un mcaudio ca tub de bas, imi sunt de-ajuns ...momentan :P

              cu bateria deep cycle, am vazut ca se foloseste mult la sistemele audio performante, dar ca a doua baterie, nu sa inlocuiasca bateria masinii
              mai mult nu am mai cautat despre ele, cand am vazut preturile
              bafta in rezolvarea problemei
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #8
                Un alternator mai mare nu te-ai fi gandit sa iei.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  alternator pentru ce? Are un difuzor de 275 care e un 240-250 sa zicem, statia are 380W in punte deci 380 de W, o statie cu gain-ul dat in 15-20 % are distorsiuni la peste 80% din putere(asta la statiile scumpe rau, eficienta la statiile ieftine fiind de 50-60%) deci rezulta o putere cat de cat curata a statiei de 300 de W folosita normal. Insa el a dat gain-ul in blana si este posibil sa fi deteriorat difuzorul si chiar si statia(finalii), in ceea ce priveste bateria, in functie de model si de noroc, poti si o data sa pornesti muzica pe gol(cu motorul oprit) si sa-ti faca scurt bateria si apoi de abia-abia sa mai duca daca nu ai bafta sa se duca de tot...

                  Ganditi-va ca sunt persoane care au 800-2000 de W pe masina cu scule de calitate(statii cu eficienta mai mare ) si datorita unor cabluri santoase si o baterie normala de 74-90 A(de care se poate pune si pe Logan) nu au nici cea mai mica problema in mersul normal. Eventual la concursuri sau acolo unde au nevoie pentru cateva secunde de putere maxima sa se ingatuie. Eu la loganul meu 1.6 ambition aveam alternatorul de 98 sau 104 A daca nu ma insel pentru ca era una din versiunile cele mai echipate dar chiar si cea mai jaf versiune tot are 74A alternatorul.

                  Pune mana pe un aparat de masura si fa ce ti s-a precizat mai sus cu verificarea tuturor bornelor, eventual si testatea individuala a subwoofer-ului pe alta masina pentru ca eu zic ca ai probleme in: statie/subwoofer + instalatia electrica/baterie. Eventual verifica papucii sa fie cositoriti pe cablu ca degeaba sunt doar stransi la dimensiunea aia... si eventual verifica-ti si siguranta, verifica pierderile de curent pe traseu samd... La ce ai tu si fara condensator(dar cu cabluri ok) nu ar fi trebuit sa-ti faca urat farurile.
                  Last edited by Canto; 7 April 2011, 15:58.
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    mai mult ca sigur ca ceea ce a zis canto asa s-a si intamplat, statia a dat cu putere in sub iar acesta nefacand fata a incins statia intrand in protectie pana la arderea sigurantelor. acum va trebui sa verifici cine a fost afectat cel mai mult statia sau subul.
                    de obicei se alege statia mai mare pentru ca gain-ul sa stea cat mai jos de preferinta minim. o statie mai mica decat subul poate functiona bine si fara a avea probleme daca gain-ul este dat la minim doar ca subul nu va putea da randament maxim.

                    bateriile deep cycle sunt facute sa reziste la solicitarile agresive ale sistemului si pot oferi un numar mare cicluri de golire-incarcare, apoi mai este vorba si de raspunsul pe care il ofera, ele fiind construite pe baza de gel. pot fi folosite si pe masini stock daca cineva isi permite suma piperata dar pe deplin meritata

                    Comment


                    • #11
                      poi cine va invata ma sa dati gain'u la maxim??????
                      nu se da mai mult de jumate!
                      si e subul in scurt sigur de aia iti arde sigurantele!
                      si ai grija si la +6 +12 db - de preferat sa il lasi la 0
                      la fel si bass boost daca exista un mare 0
                      iati un hu decent cu egalizator parametric si hpf, lpf, si iesirile RCA sai aiba peste 2.2v
                      Last edited by 89.MIR; 7 April 2011, 21:59.
                      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                      Comment


                      • #12
                        Gain-ul il tin la maxim ca sa nu fie nevoie sa invart de nebun de knob-ul ala pana imi ies ochii din cap. Cu gain aproximativ pe la jumate invarteam pana la volum 40-50, asa cu gain-ul maxim, la 20-25 era perfect. Oricum, n-o sa mai fac greseala asta.
                        Legat de player, folosesc un sony cdx-gt540ui, nu stiu ce setari sa las la hpf si lpf asa ca le-am lasat default, adica off parca.
                        Si cu toate astea, azi am elucidat misterul, sub-ul e cazut la datorie. Am testat azi cu alt subwoofer si n-a avut nici pe dracu, cu toate ca am o siguranta de 25 si una de 30, eram sigur ca o sa se arda iar, dar a mers, bine, nici n-am fortat cu volum exagerat.
                        Acum ramane sa-mi iau totusi un sub o idee mai puternic.
                        Va multumesc tutror pentru pareri si sugestii.
                        Somebody stop me, I'm outta control please
                        before I do autopsies on these MC's

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google