Înlocuire Kit Accesorii 1.4 MPi AC+Servo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Înlocuire Kit Accesorii 1.4 MPi AC+Servo

    Mi-am pus următoarea problemă:
    Mi se rupe cureaua de accesorii undeva, în creierii munţilor să zicem, ce fac ?
    Pot să o schimb eu însumi, pe loc ? Eventual tot kitul ?
    sigpic

  • #2
    da se poate...iti trebuie o cureaua noua...cheie de 10 inelara,sau cotita,sau tubulara,Fixa merge mai greu,pentru a slabi cele 2 suruburi de la Intinzator...daca le desfaci putin intinzatoru o sa slabeasca tensiunea de pe cureaua si poti so scoti...ca sa desfaci surubul de la intinzator din partea de jos a intinzatorului trebuie sa dai roata jos si sa dai aparatoarea de protectie cea din partea cu motorul jos si acolo e surubul de la intinzator.....mai greu e la montare...trebuie sa ai un surub de 8 lung cam de 8-10 cm ca sa poti apasa intinzatorul pe cureaua si apoi sa stangi suruburile la loc...daca te uiti deasupra la intinzator este o gaura de fi 8 acolo trebuie sa fie un surub cu care ajustezi intinzatorul...si la mine nu era ,lam pus eu...intinzi cureaua cu ajutorul surubului si apoi strangi suruburile de la intinzator cand cureaua e destul de intinsa,...vezi sa no intinzi prea tare...si nici sa lasi moale...cu simt...Bafta

    Comment


    • #3
      Deci se poate, mulţumesc pentru indicaţii !
      sigpic

      Comment


      • #4
        e munca de 10 minute...chiar ieri am schimbato pe a mea...pacat ca nu am o poza era toata crapata..era pe masina de 40mii ...oricand putea sa se rupa...

        Comment


        • #5
          Am extras din manual paginile în care este descrisă succint operaţiunea de demontare/montare. Nu prea mi-e clar cum anume se blochează galetul întinzător cu imbusul ăla.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • #6
            scoate roata si masca de protectie de la roata si fa o proba. o data e de ajuns, apoi stii, dar fii atent la cum e pozitionata cureaua, mai bine desenezi pe o hartie, daca uiti te chinui ...
            Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!!

            Comment


            • #7
              Da, ar fi o idee să fac o probă.
              sigpic

              Comment


              • #8
                ibuzescu dar cand te duci in creieri muntilor tu nu faci o revizie ,,ochiometrica,, la masina?apa la spalatoru de parbriz,ulei la motor,placute frana,cateva becuri si sigurante,, pleci asa ca si cum ai pleca la piata?
                daca pleci de acasa cu ganduri dastea,mai bine nu pleca
                poti sa schimbi numai cureaua,nu trebuie sa schimbi tot,uitete cum e pozitionata cureaua(fai o poza) si dao singurel jos si puneo la loc,sa prinzi experienta
                Last edited by nikuniku; 18 April 2011, 17:11.

                Comment


                • #9
                  Nikule, dragă, era destul dacă te limitai la ce am întrebat. Dacă aveam 20 de ani probabil că aş fi plecat aşa teleleu. Mi-am pus această problemă dintr-un motiv foarte serios şi anume pentru că am trecut deja de 2 ori prin faza de curea ruptă, la -15°, mers aşa de la Ploieşti la Săftica unde s-a oprit de tot. Adică deja am un stres vizavi de cureaua asta.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    un kit de accesorii original n-ar trebui sa puna probleme timp de 60.000 km .
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #11
                      Mda, nu ar trebui !
                      Ideea e că prima oară a crăpat la 30k, din fericire eram în parcare, încercam să plec, tot iarna şi tot vreo -17°.
                      A doua oară, la 60k, a fost de-a dreptul un coşmar, noapte, -15°, cu căţel, cu purcel... a doua zi după revelion... am avut noroc cu o platformă din Săftica care a venit în mai puţin de 15 minute, încă nu degerasem complet.

                      Deci da, pt mine a fi pregătit în faţa unei astfel de probleme e chiar vital.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        atunci daca te uiti macar odata la 2 saptamani la motor,nu cred ca vei mai avea astfel de neplaceri

                        Comment


                        • #13
                          eu ma gandeam asa:
                          daca ti se sparge si burduful planetarei din stanga?
                          atunci chiar ca este de belea!

                          Originally posted by EUGEN2008 View Post
                          un kit de accesorii original n-ar trebui sa puna probleme timp de 60.000 km .
                          al meu a cedat la 41000 km:curea crapata si o rola cu rulment defect
                          Last edited by bubuleanu; 22 April 2011, 11:43. Reason: Automerged Doublepost
                          fost 1.4 MPI / GPL
                          actual 1.0 SCE

                          Comment


                          • #14
                            Dacă se sparge burduful planetarei din stânga sigur nu m-aş apuca să-l schimb, cred că e mult mai complicat (se demontează planetara din cutia de viteze ?) dar presupun că aş putea ajunge aşa cu burduful fleandura până la Bucureşti. Mă înşel ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ibuzescu View Post
                              Dacă se sparge burduful planetarei din stânga sigur nu m-aş apuca să-l schimb, cred că e mult mai complicat (se demontează planetara din cutia de viteze ?) dar presupun că aş putea ajunge aşa cu burduful fleandura până la Bucureşti. Mă înşel ?
                              Te inseli amarnic!
                              Vei pierde tot uleiul din cutia de viteze=> cutia distrusa
                              Deci:
                              Cel mai bine verifici foarte bine masina inainte de plecare, si te rogi sa nu ai probleme tehnice.
                              Nu poti pleca la drum cu o remorca de piese si scule.
                              Poate ceda nervos orice si oricand si tot ramai in poteca!
                              Last edited by bubuleanu; 24 April 2011, 11:19.
                              fost 1.4 MPI / GPL
                              actual 1.0 SCE

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google