salutare , am un loganel de 1.4 si vreau sa spun ca il folosesc la maxim, acum am vreo 300000 km cu el si m-am saturat sa tot dau bani la service.... problema mea este ambreajul, vreau sa schimb kitul singur si as dori daca stie cineva sa ma ajute. am gasit aici ceva fain despre distributie dar mai nimic despre ambreaj.. multam fain
Cum Schimb Ambreajul Logan 1.4 ?
Collapse
X
-
scos uleiul din cutie, desfacut planetara stanga, desfacut cutie, schimbat disc ,rulment si placa de presiune apoi pui toate piesele inapoi in ordine inversa fata de cum le-ai desfacut , mai multe detalii nu stiu sa iti dau fiindca nu sunt mecanic dar teoretic cam asa ar trebuii sa procedezi bafta multa si la cat mai multi KmInteractive Design Lights & Sound <- click
-
Vezi ca s-a discutat pe aici de demontarea cutiei si schimbarea ambreiajul. Mie mi s-a explicat. Ideal e sa ai elevator. Din rampa o s fie chinul draq si o sa cam trebuiasca demontat cadrul motor, dupa ce il demontezi pe asta trebuie sa iti refaci geometria rotilor.
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
uite linkLast edited by yrman; 28 April 2011, 12:53.sigpic
Comment
-
mie cand mi-a schimbat ambreiajul nu mi-a dat cadrul motor jos si masina a fost pe capreInteractive Design Lights & Sound <- click
Comment
-
nu trebuie demontat decat fuzeta stanga , electromotorul, toate suruburile intre cutie si motor pentru ca nu dai efectiv cutia jos , se deplaseaza spre stanga vreo 10 -15 cm si se poate demonta ambreajul(de aceea se demontaza fuzeta st sau mai bine zis demontez doar fuzeta din amortizor ca sa nu mai fie nevoie de scos planetara ,ulei ,etc) asta o stiu pentru ca am furat ceva idei din service , mie insa imi trebuiau detalii exacte ca sa nu mai bajbai, stiti poate si voi ca mecanicii lui peste nu ti-ar spune nimic ca nu cumva sa nu mai vii pe la ei chiar si pentru un bec... toate bune .
Comment
-
da treb centrat si la logan.,daca ai un ochi bun il faci fara priza de centrare...sincer nu stau sa ma filmez sch un ambreaj....(cad te hotarasti dai un sms pe privat si te ajut atat tel cat si cu poze cu ce treb desf)dai sms pe privat si o sa las nr de tel...daca dorestisigpicmasina personala pare cea mai deosebita
Comment
-
nu ii asa greu, eu am schimbat ambreiajul si simeringul din spatele volantei cu masina pe capre. ii un pic mai greu de pus la loc cutia da in rest nu ii asa greu. iti recomand sa ai grija de unde scoti suruburile ca altfel te chinui un pic cu nimeritul lor la loc. suruburile mai lungi is in partea de sus a cutiei unde vine prinsa cutia de motor. nu ai nevoie de chei speciale, o trusa de tubulare si un set de fixe ii suficient plus un patrat de 8 pentru baia de ulei. in principiu se da bateria jos,dai jos rotile, desfaci capetele de bara, si fuzetele din telescop.dai jos uleiul din cutie, desfaci toate mufele (sonda lamda amonte si ava, senzorul de punct mort, cela 2 fire de masa din capatul cutiei) desfaci comanda de la selectorul de viteze, vezi ca are un manson de cauciuc peste parca ii cu cheie de 10) desfaci toate plasticurile de sub masina inclusiv suruburile de prinde re a barii fata,desfaci esapamentul si ii dai drumul si din tampoanele de cauciuc, recomand sa il lasi si din ala din fata si din ala de la mijlocul masini,desfaci prinderile de la furtunele de servode pe jugu, desfaci jugul ii prins in 4 suruburi(daca desfaci pe capre poti sa il lasi jos ca is suficient de lungi furtunele si permit pt ca caseta ramane prinsa pe jug)si te apuci de desfacut suruburile dintre cutie si motor, ai nevoie de cheie de 13, la electromotor nu recomand sa folosesti clichet ca risti sa ramana acolo la unu dintre suruburi si nici nu mai poti desface surubul, eu m-am chinuit mult acolo, suspenzi motorul pe un cric si desfaci tamponul dinspre cutie, lasi in jos incet motorul si targi de cutie incet inapoi, desfaci ambreiajul. cand pui inapoi ambreiajul se poate centra si la ochi, eu asa l-am pus nu am ajut ghidaj. acuma urmeaza de pus inapoi cutia in sens invers demontari. iti recomand sa ai pe cineva cu tine altfel o sa te chinui. la remontare daca se invart capetele de bara le pui un cric sub capat si ridici si o sa se forteze sa ramana fix. spor la munca
Comment
-
Prima data toata lumea il desface asa ca in postul anterior, dar se mai poate si cu o varianta prescutata:
desfaci doar planetara stg de la roata (sa te porti frumos cu ea ca sa nu faci baie cu ulei de cv), dai jos bateria (cheie de 8 si de 10 la borne si cheie de 13 la brida de fixare pe suport), tamponul cutie viteze cu cheie de 16( 3 suruburi prinse in cv) si de 13 (4 suruburi prinse pe lojeron stg),suruburile de 13 dintre cutie si motor, cablu de ambreiaj se scoate din furca trebuie cheie de 10 (doua bucati, una ptr contra), scoti doar mufa de la sonda de marsh arierre, e albastra, pe partea stg a cv in partea de jos), sonda de kilometraj (o scoti cu tot cu mufa prin tragere in sus), bieleta cv, cea cu cheie de 18 (dintre cadru si cutie), electormotorul prins in 3 suruburi, tija de la timonerie de deasupra cutiei cu cheie de 10, sub baia de ulei motor pui un cric sa stea fix si dupa ce dai jos cele de mai sus il lasi si pe el mai jos( apleci ansamblu motor cv mai jos)
Dupa ce dezlipesti cv de motor ai grija sa n-o prijoni pe sonda de mers inapoi sau pe conducta de ac (pune o bucata de lemn sau altceva acolo pe cadru in zona sondei). Dupa ce inlaturi cv spre stg la o distanta de vreo 20-25cm de motor pune ceva intre ele sa nu scape sa-ti prinda mainile. Dai jos rulmentul de presiune de pe priza. Desfaci placa de presiune cu cheie de 11, tii contra in dintii coroanei de pe volanta. Cureti f bine de praful abraziv carterul de ambreiaj si priza directa. Verifici daca pierde ulei pe la simeringul de palier (in spatele volantei).
Te las sa descoperi ordinea inversa!
Cat l-am asteptat pe crististreulea sa faca tutorialul dar se pare ca are un ambreiaj beton la materialul sau didactic.
Comment
-
Comment