Azi am gafat-o rau cand in urma unei atingeri cu o bordura (viteza de 30 la ora) mi-a crapat planetara stanga. Planetara dreapta imi tot cloncanea in cap de vreo 15000 km dar n-am bagat-o in seama...Dar azi m-am trezit cu surpriza mare. Acuma trebuie sa le schimb amandoua daca tot desfac masina si pe langa faptul ca ambreajul patineaza...dar asta e alta poveste. Problema e ca NU stiu cum sa demontez planetara dreapta...stanga e usor ...dar dreapta nu stiu cum se demonteaza dinspre cutie. Daca m-ar putea ajuta cineva cu niste sfaturi as fi recunoscator....Masina e 1.4 ABS 2007
Demontare Planetare
Collapse
X
-
Originally posted by Avoss View PostProblema e ca NU stiu cum sa demontez planetara dreapta...stanga e usor ...dar dreapta nu stiu cum se demonteaza dinspre cutie.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Planetara stanga e direct pe cutie si e prinsa cu 3 suruburi ....cum am spus ....Problema e ca NU stiu cum sa demontez planetara dreapta....nu e ca cea de pe stanga....Vas ruga sa postati cei care au habar de demontare si procedeul prin care se demonteazaLast edited by 77sky; 10 May 2011, 23:47.
Comment
-
Postul meu de mai sus nu a fost indeajuns de explicit. S-au intalnit cazuri in care au numit o piesa nu dupa cum e firesc (soferul ca reper la volan) ci dupa pozitia din fata motorului.
In alta ordine de idei, in atasament ai 3 poze. E tot ce am gasit prin calc.
Sper sa te ajute, nu este explicata cu poze demontarea partii dinspre CV-dreapta
Am denumit si pozele pentru reperare usoaraLast edited by 77sky; 11 May 2011, 00:31.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Cu masina pe roti slabesti pilita de 30 de la planetara. Ridici pe cric, dai roata jos, dai piulita de la planetara jos, desfaci cu 16 surubul de la pivot, extragi pivotul din portfuzeta, flexezi la maxim capul de planetara si trebuie scos capatul dinspre fuzeta afara. Daca nu - ti iese desfaci si capatul de bara cheie de 17. Din cutie se scoate usor: fortezi cu un levier intre cutie si capatul planetarei dinspre cutie si va iesi planetara afara. Nu te speria, in dr. nu ai ulei de cutie care sa curga pe tine. Dureaza cam 60 minute cu tot cu remontat daca nu te grabesti
Sa ai spor.
Comment
-
Nu e nevoie de detasat portfuzeta de pivot. Este mai simplu si mai comod sa detasezi amortizorul de portfuzeta pe urma flexezi spre exterior, scos planetara din fuzeta si apoi din cutie. Eu n-am folosit niciodata levier la planetara dreapta, pur si simplu tragi si iese.
Comment
-
Salut,cine a demontat planetara de pe stanga imi poate spune si mie cum se face?Vreau sa inlocuisesc burduful dinspre cutia de viteze.Galetii aia sar usor de la locul lor?
In sensul ca nu vreau sa ii adun de pe jos,sau din cutia de viteze"light up the darkness" Bob Marley
Comment
-
Ai aici suficient material pentru documentare, chiar si poze; inainte de a te apuca de treaba, ori golesti uleiul din cutie, ori ridici masina spre dreapta (din partea stanga, evident)suficient cat sa nu-ti curga uleiul cand scoti planetara.Succes.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
ps.
Originally posted by i7r9i View PostCu masina pe roti slabesti pilita de 30 de la planetara. Ridici pe cric, dai roata jos, dai piulita de la planetara jos, desfaci cu 16 surubul de la pivot, extragi pivotul din portfuzeta, flexezi la maxim capul de planetara si trebuie scos capatul dinspre fuzeta afara. Daca nu - ti iese desfaci si capatul de bara cheie de 17. Din cutie se scoate usor: fortezi cu un levier intre cutie si capatul planetarei dinspre cutie si va iesi planetara afara. Nu te speria, in dr. nu ai ulei de cutie care sa curga pe tine. Dureaza cam 60 minute cu tot cu remontat daca nu te grabesti
Sa ai spor.
Comment
Comment