Pompa Servodirectie El. Pe Mot. Benzina!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu conduc de obicei o benzinara cu servo . Cand am urcat pentru o saptamana intr-un logan diesel intr-adevar se misca mai usor volanul , dar nu era ceva spectaculos incat sa merite schimbarea . Nu se compara cu ce se simte pe Renault Megane de exemplu , acolo nu simti volanul . Nu cred ca se merita schimbarea , doar nu faci parcari toata ziua sa te ajute servodirectia . Bafta !

    Comment


    • #17
      macho9000: eu zic ca pe tine te doare capu' iar tu crezi ca ai picioru rupt... asa faci cu masina asta, daca intelegi ce vreau sa zic. Iti mai zic inca odata, nu e nici cea mai mica diferenta intre servo 1.4 si cea 1.6 presupunand ca sistemele functioneaza corect. Le am pe amandoua in familie, am mers cu ambele de nenumarate ori si stiu ce vorbesc. La fel se misca volanu' si la 1.4 si la 1.6. Nu e ca la Octavia, Golf, Passat etc masini la care invarti volanul si cu degetul mic, dar tot merge sa-l invarti fara efort cu podul palmei. Du-te la orice dealer Dacia urca-te intr-un 1.6 si joaca-te cu directia si o sa vezi ca merge usor.
      Nu stiu daca o sa reusesti sa pui pompa electrica de Dci, o sa te coste o gramada de bani si o sa faci o tiganie pe masina cand iti poti foarte bine rezolva problema cu servodirectia ta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by evali_daniel View Post
        sincer, nici una, deoarece o pompa de servo mecanica e undeva la 350 ron iar una electrica este undeva la la 1800 ron si nu stiu sigur daca trebuie sa inlocuiesti si caseta, eu zic vezi unde este defectul si sa pui ce e al masinii, stima...
        Unde e 350 de lei pompa mecanica ?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Nepotu123 View Post
          macho9000: eu zic ca pe tine te doare capu' iar tu crezi ca ai picioru rupt... asa faci cu masina asta, daca intelegi ce vreau sa zic. Iti mai zic inca odata, nu e nici cea mai mica diferenta intre servo 1.4 si cea 1.6 presupunand ca sistemele functioneaza corect. Le am pe amandoua in familie, am mers cu ambele de nenumarate ori si stiu ce vorbesc. La fel se misca volanu' si la 1.4 si la 1.6. Nu e ca la Octavia, Golf, Passat etc masini la care invarti volanul si cu degetul mic, dar tot merge sa-l invarti fara efort cu podul palmei. Du-te la orice dealer Dacia urca-te intr-un 1.6 si joaca-te cu directia si o sa vezi ca merge usor.
          Nu stiu daca o sa reusesti sa pui pompa electrica de Dci, o sa te coste o gramada de bani si o sa faci o tiganie pe masina cand iti poti foarte bine rezolva problema cu servodirectia ta.
          Zici tu ca fac tiganie????....... Adica folosind numai piese de origine, montate in locul lor inseamna tiganie??? NU!!!! Inseamna imbunatatire in cazul meu ! Cu ce fraza/ subiect ti-am adresat tie proprietati ale corpului tau in functie sau nu, de imi spui mie ca ma doare capul?! Inteleg comparatia ta dar, prietene daca aveam de gand sa-mi anulez D.A. atunci puteai spune ca ma complic aiurea de tre sa iau extraveral dar in cazul asta nu! Eu ti-am zis ca am mers cu 1.6 NOI sau nu si mergeau la fel ma crezi??? Sau nu?! Mai bine zi-mi unde gasesc accesoriul inlocuitor de pompa D.A. mecanica mai ieftin daca vrei sa ma ajuti! Am 3 motorizari 1.6, dintre care unul al meu vrei sa ti le pun la dispozitie si sa-mi zici diferenta? Plus de asta gandeste-te ca mai castig 1 cal jumate de la pompa mecanica si 15 de la braduletii da-ti rest la pompa electrica....... Facts or frauds?! Numai bine si schimba-ti modul de exprimare si de punere a punctelor de vedere in evidenta, te poti face inteles si altfel!



          @ Eugen.... buna asta..... nu m-am gandit la alternator pana la tine si o sa-l i-au in evidenta. merci mult! conductele-s puf
          Last edited by macho9000; 15 May 2011, 21:21.

          Comment


          • #20
            E... ia un xanax, fumeaza o tigare, respira inspira ca prea te agiti pe aici. Consider ca m-am adresat decent fara sa te jignesc iar tu ai sarit in sus.
            Hai sa o luam pe rand:
            1. zici ca iti merge greu servodirectia.... vrei sa ne convingi sau sa te convingi singur ca toate 1.6 fac asa. Oare cati utilizatori de 1.6 sunt pe forumul asta? Nu se seziza asa niciunu daca era o problema? Nu apareau topicuri?
            2. spui ca ai 110 kg... deci nu se pune problema de forta(in opinia ta) dar tot ti se pare ca merge greu. Culmea e ca eu am 85 si n-am avut problema asta la 1.6 cu cauciucuri pe 205, iar pe forum cred ca avem si fete care conduc 1.6.
            3. Castigi un cal jumatate cu pompa electrica? Te pricepi la mecanica cum ma pricep eu la fizica nucleara. pompa ELECTRICA-Curent-Alternator care e invartit opunand rezistenta tot motorului, nu e eolian sau ceva intelegi?
            4. da, ce vrei tu sa faci e fix tiganie si mecanic/electric si financiar. Calculeaza cat te costa toata piesele + manopera ca sa obti fix un mare fasssss, volanul se va roti tot la fel sau aproape la fel. Plus ca pompele electrice mai au obiceiul sa-si dea duhul.
            5. Nu, mersi de invitatie. Am si eu 1.6, am mai condus si altele si stiu cum merge servodirectia, exact ca la 1.4 mpi. Eu iti propun sa-ti fac un clip in care o fata de 55 kg roteste cu podul palmei volanul ce zici? Eventual mai punem si alti forumisti/forumiste sa-ti demonstreze.

            Comment


            • #21
              SE pare ca montarea pompei electrice pe masini cu motoare pe benzina nu e o idee rea, din moment ce asa au ales sa faca inginerii de la Dacia. Azi am vazut un Laureate 1.4, deabia coborat de pe trailer cu pompa servo electrica...
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #22
                Salut nu stiu cu sa incep.... am si eu o problema rferitoare ce ati discutat pe forum. dar numai ca la mine este cu totul si cu totul mai special.
                Am un logan 1.6 din 2011 care ia facut tata un facelift de mare frumusete pe ambele parti in niste stalpisori pe marginea drumului ,si ca prin minune am constatat ca electroservo-ul se afla fix in partea dreapta sub bara .si a rupt returul de ulei de la bazinas.
                Am facut eu o mare tiganie cu pompa,ca doar nu suntem nemti si ne place sa improvizam.
                Sa constat ca dupa ce am montat totul la loc ca numi da presiune de ulei de nici un fel...
                Am verificat pompa si cand pornesc motorul se aude cum functioneaza daca o tin in mana simt acele mici vibratii de la motoras dar nu vrea sa dea ulei de nici un fel daca ati avot o proble asemanatoare sau cunoasteti pe cineva va rog sami dati un sfat.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google