Jante Dublate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante Dublate

    Salut! Vreau sa stiu daca jantele de tabla originale de logan se pot dubla. Am auzit de operatia asta si vreau sa stiu in ce consta si cam la ce pret se ridica. Si mai am o intrebare, produsul rezultat trebuie omologat de RAR, adica daca te prind cu ele pa masina ai probleme? Rog administratorii forumului sa mute discutia daca s-a mai dezbatut pe tema asta. Eu clar si explicit nu am gasit. Multumesc!

  • #2
    pai ai probleme, pentru ca automat ai cauciucuri mai late ia legatura cu cei care si-au facut florin_dnf, cosminCGK etc
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #3
      si cam care ar fi procedeul?de dublare?

      Comment


      • #4
        Ca sa iti faci o janta dublata iti trebuiesc 2 jante de tabla cam asa sta treaba.

        Sunt ateliere specializate care fac treaba asta le duci 8 jante de tabla si iti inapoiaza 4 jante de tabla dar dublate.

        Cosmin CGK a facut treaba asta si arata foarte bine masinuta acum.

        Uite aici:



        Postul 1322
        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

        Comment


        • #5
          cat dai pe inca 4 de tabla si manopera iti iei sh pe 9j direct::parerea mea,dar si reversul ::ce-i facut de mana omului,pasiunea de-a modifica ...... etc.
          Is mari cu draci pe 9j(eu am 7j si parca is mari dar 9)

          Comment


          • #6
            e scumpt tare sa faci jantele asa...am intrebat/interesat si eu dar nu are nici un rost, de banii aia iei jante frumoasa cu 8j/9j...
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #7
              Pai daca e asa atunci poate merita sa punem alte jenti, de la alt tip de masina, dar mai late. Pe mine ma intereseaza pentru iarna si pentru aspect (bineinteles). Acum jenti de aliaj si as dori ca si iarna sa aiba masina cam acelasi look.

              Comment


              • #8
                gandeste-te si la mecanica rotilor la cat sufera rulmentii,planetarele si ce-o mai fi pe acolo

                Comment


                • #9
                  Originally posted by logan21cdc View Post
                  Pai daca e asa atunci poate merita sa punem alte jenti, de la alt tip de masina, dar mai late. Pe mine ma intereseaza pentru iarna si pentru aspect (bineinteles). Acum jenti de aliaj si as dori ca si iarna sa aiba masina cam acelasi look.
                  Iarna iti trebuie anvelope inguste nu late! Deci daca vrei asta in principal pentru iarna mai bine te razgandesti...
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    Iarna anvelopele mai putin late au aderenta mai buna pentru ca forta de apasare este consumata pe o suprafata mai mica si atunci acele "asperitati" ale anvelopei se vor presa mai bine in zapada.Daca ai gume late iarna e nasoala treaba.

                    Comment


                    • #11
                      bine,si aia care au de fabrica 225 si 240 latime nu e nasoala treaba?
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • #12
                        doar n-o sa puna ala cu x5 185/65 r 15 ) pentru fiecare masina, o dimensiune mai mica , ca cea de obicei sa zic asa, e buna..ca ,mai pe romaneste, taie zapada )
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #13
                          pai si aia care au de fabrica 225 si 240 nu crezi ca si greutatea care apasa pe acea latime este mai mare ?
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            oricum,pe zapada nu mai conteaza puterea masinii ca tot la relanti si finut tre sa mergi cu ea...
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • #15
                              1. costul jantelor de tabla stock este scazut : 50 ron bucata daca stii unde sa cauti + manopera 400 ron = total 800 ron (in cazul in care nu ai deja 4 table)
                              2. alegerea cauciucului conteaza : firestone a facut probleme la incaltat si a tras de janta pana a indoit buza(8j) , maragoni a intrat repede si usor (9j) , toyo a intrat cu mici dificultati (8.5j) ; in general pe jante late se monteaza anvelopa cu talon mai mic
                              3. la 195/50 fie pe 7,8,9 j ,suprafata de contact va fi aceeasi , singurele diferente sunt : anvelopa vine trasa (stretch), nu fuge pe talon, de aici apare stabilitatea si et-ul se micsoareaza
                              4. conteaza foarte mult presiunea in anvelopa

                              Jante pe 15 ,4x100 de 8j si mai ales 9j pe la noi nu prea se gasesc mai ales la 200 e maxim

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google