am vazut prin pantelimon un logan ph 2 condus de o fata era bleu-marin si avea jante presate vopsite negru , arata bestial
Jante Dublate
Collapse
X
-
cam asa aratau numai ca la acel logan erau mai iesite in afara .sigpic
Dacia Logan 1.4 MPI->http://www.loganclub.ro/forum/dacia_...go-t30789.html
Comment
-
Exista doua metode de a "modifica" ETul jantei, primul ar fi cel in care se desface miezul jantei si se sudeaza invers, iar cel de-al doi-lea cum spunea colegul mai sus prin "presare", practic se preseaza miezul jantei pana cand se obtine "janta intoarsa" (nici eu nu mi-am putut inchipui asa ceva pana cand nu am vazut pe o 1100 astfel de jante, daca gasesc vreo poza o sa revin).
Revin si cu fotosigpic
Comment
-
Originally posted by B 96 NLD View PostExista doua metode de a "modifica" ETul jantei, primul ar fi cel in care se desface miezul jantei si se sudeaza invers, iar cel de-al doi-lea cum spunea colegul mai sus prin "presare", practic se preseaza miezul jantei pana cand se obtine "janta intoarsa" (nici eu nu mi-am putut inchipui asa ceva pana cand nu am vazut pe o 1100 astfel de jante, daca gasesc vreo poza o sa revin).
Revin si cu fotoAttached Filessigpic
Comment
-
Deci azi am avut okazia sa citesc thread-ul asta...am ramas pur si simplu fara cuvinte.
Numai o tara de cocalari manelisti putea face asa ceva-nu ideea in sine e sinitra ci abordarea ei.
Cum sa pui frate cauciuc de 195 pe janta de 8j sau 9j????
8j e de fapt latimea jantei in inch asa ca inainte faceti bine si va documentati pt ca in fond si la urma urmei va riscati propriile vieti...ti se pare ca ai super stabilitate cu jante late dar te zgarcesti la cauciucuri si cand sare de pe janta ce faci???
Iti spui rugaciunea sau cum???
Deci producatori recomanda pt un anumit j un anumit cauciuc...
Modul de calcul aici: http://www.brick-yard.co.uk/forum/ty...opic60146.html
Cu asta trebuia inceput thread-ul oricum sunt vietile voastre in risc iar faptul ca nu exista cuciucuri de 15 inch cu dimensiunile specificate e partea a 2-a.
Orice modificare trebe facuta cu cap
Comment
-
Originally posted by Nytro View PostNumai o tara de cocalari manelisti putea face asa ceva-nu ideea in sine e sinitra ci abordarea ei.
...ti se pare ca ai super stabilitate cu jante late dar te zgarcesti la cauciucuri si cand sare de pe janta ce faci???
Iti spui rugaciunea sau cum???
Orice modificare trebe facuta cu cap
Ia arunca un ochi AICI
sigpic
Comment
-
Deci in primul rand nu cred ca cei care facut modificari la masina din pura pasiune si ma refer la modificari reale care tin de tuning si nu prelungiri de targ, codite de rechin-GPS, Nike-uri pe luneta etc. sunt "cocalari si manelisti". Pe cand se faceau modificarile la jantele de Dacia 1100 nu exista nici unul mic pe care sa-l doara inima cand canta....
Iar modificarea pe care am vrut sa o fac nu implica modificarea latimii jantei, respectiv J-ul, doar ET-ul. Asta am si vrut aceleasi cauciucuri pe jante cu "aspect" mai lat, adica mai iesite in afara. Da ce sa faci asa suntem noi astia cu pasiunea o dam pe "cocalareala si manelisme"...
Comment
Comment