Scos Bateria - Putere Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de vis...nici nu-i subturat si nici nu tremura din toate incheieturile. mai ales ca-i 1.4, care are si cuplu gramada aproape de ralanti...pacat ca nu mai am cb cu consum instant, ca-ti puneam filmulet cum in tr4 la 55km/h consumul e mai mic decat in tr5 la 55km/h si cum la accelerare din 1500rpm in 2000rpm se arde mai mult benzol decat de la 2000 la 2500rpm.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Schimbati vitezele la 1000 RPM dar aveti grija. Motorul va incepe sa produca benzina si va da pe afara, pe la buson!
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        hai nu fiti rai. in mersul tip "bara la bara"nici nu calc acceleratia, o urnesc din ambreiaj...2000 este arhisuficient pentru o coloana lenta ce nu depaseste 30/h...scosul bateriei este periculos, dacia interzicand acest lucru!

        Comment


        • #19
          Una e sa mergi cu 2000 RPM, alta sa SCHIMBI la 2000 RPM. Oricum, suntem offtopic. Voi mergeti cum vreti.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Originally posted by madi View Post
            Cum dracu reusiti voi sa schimbati la 2000 rpm?
            Acum revenind la subiect ,degeaba funtioneaza termostatul bine daca sonda merge aiurea ,calculatorul motorului merge dupa indicatiile sondei . Cand ai luat bornele de la baterie ai resetat calculatorul . Ce medie de k/h ai avut atunci cand ai scos acel consum?
            Cam 12-13 km/h (viteza medie afisata de CB).
            P.S Eu schimb pe la 2500-2700 rot/min, am avut probleme cand schimbam si eu la 2000 rot/min, asa ca nu va recomand.
            Last edited by blanarucristi; 9 June 2011, 08:53.
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • #21
              Originally posted by jelly View Post
              Treaba ca se infige mai bine este ca ti-a curs antigel prin acel orificiu de la senzorul de turatie si a ajuns pe volanta si acum prinde ceva mai bine ambreiajul, poate ti se pare putin deplasat ceea ce ti-am zis dar asa e, si eu am patit la fel. Bafta!
              Originally posted by 1.6_mpi View Post
              Intradevar, daca scoti bateria ai un plus de putere care se datoreaza faptului ca alternatorul produce mai putin curent (cel absorbit de baterie pt incarcare). Nu are nici o treaba cu "lipiciul" din antigel.
              Da, da! Eu simt ca trage mai bine dupa ce o spal. Explicatia ar fi ca masina este mai usoara fara praf pe ea. Dar atunci cand se apinde becul la benzina... Waaaw! Atunci e maxim! Atunci trage in dracii aia mari!

              Eu zic sa va bagati mintile in cap.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Originally posted by blanarucristi View Post
                Cam 12-13 km/h (viteza medie afisata de CB).
                P.S Eu schimb pe la 2500-2700 rot/min, am avut probleme cand schimbam si eu la 2000 rot/min, asa ca nu va recomand.
                E normal consumul la aceasta viteza medie. Daca ai plecat si cu motorul rece e chiar bun cosumul.

                Comment


                • #23
                  Pai normal ca era rece motorul, am plecat dimineata la munca apoi intors de la munca inspre casa. Deci practic de 2 ori am plecat cu motorul rece. (Plevnei - Iancului apoi Iancului - Plevnei)
                  Distanta repet este de aprox. 13 km, iar consumul este pe undeva a 1.5 litrii consumati per traseu tur-retur, ceea ce rezulta intr-un consum cam de 11,5%, cam mult sincer sa fiu.
                  Dar asta este.
                  Dar oare CB-ul calculeaza bine acei litrii consumati? Ma refer strict la litrii consumati, nu consumul in sine....ca la acela stiu ca mai sunt erori, gen la relanti creste mult consumul mediu...etc, deci nu ma iau dupa el.
                  Strict litrii consumati de la resetarea CB-ului.
                  In 2 zile de traseu (acela de mai sus), am 3L consumati.....practic la 26-27 km.

                  Originally posted by vitriol View Post
                  Da, da! Eu simt ca trage mai bine dupa ce o spal. Explicatia ar fi ca masina este mai usoara fara praf pe ea. Dar atunci cand se apinde becul la benzina... Waaaw! Atunci e maxim! Atunci trage in dracii aia mari!

                  Eu zic sa va bagati mintile in cap.
                  Pai atunci care ar fi fost cauza, daca nu e niciuna din parerile colegilor?
                  Bine, oricum "nervozeala" masinii a disparut, insa sigur a existat, nu e doar chestie psihica.
                  Last edited by blanarucristi; 9 June 2011, 15:42. Reason: Automerged Doublepost
                  Logan Ambition 1.6 8V

                  Comment


                  • #24
                    Cristiane, daca stai tot timpul cu ochii pe cb-ul ala o sa inebunesti cu capu'. Sfatul meu: baga benzina, fa-ti treaba cu masina, iar cand se aprinde becul martor de combustibil, alimentezi iar si o iei de la capat.

                    Si eu o simt uneori mai nervoasa decat alte dati, dar din cate am observat, "nervozeala" aia se intampla noaptea, atunci cand aerul este mai rece. Asta poate fi o explicatie.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #25
                      I-a toarna matalica putin antigel pe acea fereastra de la senzorul de turatie si ai sa vezi ca am dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Care este explicatia? In primul rand cum functioneaza ambreiajul?
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          ...scosul bateriei este periculos, dacia interzicand acest lucru!
                          Si de ce,ma rog,este periculos sa scoti bateria? Ca nu era vorba de scosul bateriei cu motorul pornit.Daca nu deconectezi si desfaci de ex. mufa airbagului,ai eroare si nu ti se mai deschide in caz de...si deci cand si cum e periculos?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by jelly View Post
                            I-a toarna matalica putin antigel pe acea fereastra de la senzorul de turatie si ai sa vezi ca am dreptate.
                            In cazul asta, eu zic sa nu mai dam banii pe turbine, compresoare, remapari, serpi si alte chestii inutile, si umblam cu bidonul de antigel dupa noi. Cand trece efectul, pac, mai turnam niste antigel la ambreiaj.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #29
                              Colegule @vitriol eu am spus ceea ce s-a intamplat cu antigelul din propria experienta cat si un prieten de al meu cand am schimbat termostatul, daca ai chef de mistouri lasa-le deoparte, daca vrei sa crezi bine daca nu tot bine e. Chestia asta a mai spus-o si un user vechi de pe forum, care-i ideia antigelul este dulce si lipicios cat de cat si automat curgand putin pe discul de ambreiaj are o priza ceva mai buna dar nu pentru mult timp.

                              Comment


                              • #30
                                Priza mai buna nu are treaba cu trasul mai bine, considerand ca ambreiajul nu patineaza permanent. Prin felul de functionare al ambreiajului, un lichid turnat peste el nu are nici relevanta doar il poate face sa patineze MAI RAU. Nici macar un ambreiaj sport nu da cai putere, motorului.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google