Va salut. Astazi am schimbat sonda de temperatura a apei deoarece la Loganul meu 1.6 MPi nu mai urca la 4 liniute nici sa o bati, desi radiatorul era fierbinte, si GMV pornea deci am presupus ca era senzorul stricat (si am intuit bine)
Am schimbat sonda, 35 lei (sper sa nu ma tina de 35 lei), si acum e totul ok, insa, am si scos bornele de la baterie, am tinut-o asa 10 min, si dupa ce am cuplat-o, si am plecat cu ea, am observat ca se infige mult mai bine decat inainte. Sa fie oare de la senzorul schimbat, de la baterie, sau ester doar o impresie de-a mea, desi e prea mare schimbarea incat doar sa mi se para.
Alta intrebare, faptul ca sonda era stricata si ramanea la 2 linii (ca acum urca la 4 liniute imediat), influenta in vreun fel CONSUMUL sau PUTEREA masinii? Multumesc
Am schimbat sonda, 35 lei (sper sa nu ma tina de 35 lei), si acum e totul ok, insa, am si scos bornele de la baterie, am tinut-o asa 10 min, si dupa ce am cuplat-o, si am plecat cu ea, am observat ca se infige mult mai bine decat inainte. Sa fie oare de la senzorul schimbat, de la baterie, sau ester doar o impresie de-a mea, desi e prea mare schimbarea incat doar sa mi se para.
Alta intrebare, faptul ca sonda era stricata si ramanea la 2 linii (ca acum urca la 4 liniute imediat), influenta in vreun fel CONSUMUL sau PUTEREA masinii? Multumesc
Comment