Scos Bateria - Putere Mai Mare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tati, am fost in service sa-mi schimbe termostatul, la fel mi-a curs si mie antigel la ambreiaj. Nenea ala mi-a zis ca schimbarea treptelor de viteza se va face mai brusc si sa am grija ca la plecarea de pe loc sa accelerez un pic mai tare. Dar de la faptul ca ambreiajul are o priza mai buna si pana la ideea ca masina fuge mai bine, e o distanta destul de mare.
    Intrebarea asta ti-a pus-o si @darkside, dar nu ai raspuns: Tu ai idee ce face ambreiajul ala de fapt si de drept?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #32
      Dar de ce crezi ca acel mecanic ti-a zis ca schimbarea treptelor de viteza se va face mai brusc?

      Comment


      • #33
        Bre, una e sa agate mai repede, ambreiajul, alta e sa traga masina mai bine. Nu ambreiajul produce putere ci motorul.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #34
          Ti-am scris in postul anterior: pentru ca are o priza mai buna.
          Acum ne raspunzi si noua la intrebare?
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #35
            Ambreiajul este un mecanism pentru transmiterea miscarii de rotatie, care poate fi deconectat si conectat dupa dorinta. Ambreiajul este util in angrenajele care au doua axe de rotatie. In asemenea cazuri un ax este antrenat de motor, iar celalalt este axul principal al cutiei de viteze. In cazul autovehiculelor, cele doua axe se pot roti la aceeasi viteza cand ambreiajul este conectat (cand pedala de ambreiaj este libera) si pot avea viteze diferite cand ambreiajul este deconectat sau partial actionat (cand pedala este partial sau total apasata). Ambreiajul auto are in principiu aceeasi functionare, lasand la o parte aspectele de design: unul (sau mai multe) discuri de ambreiaj, presate intre volanta motorului si placa de presiune de arcuri puternice. Materialul de frictiune variaza in compozitie in functie de tipul ambreiajului (uscat sau in ulei). Candva materialul de frictiune a fost azbestul, dar din cauza "calitatilor" sale cancerigene a fost eliminat pe scara larga. Ambreiajele folosite in utilizarea la regimuri de solicitare dura (camioane, masini de curse) sunt de natura ceramica datorita coeficientului de frecare ridicat, dar sunt total nepotrivite pentru autovehiculele "de strada", lipsindu-le acea plaja de frecare care sa permita cuplarea lina si fara socuri. Prin apasarea pedalei de ambreiaj actionam, prin intermediul unui rulment ("rulmentul de presiune"), o diafragma (in limbaj de service "soarele") care este presata, indeparteaza placa de presiune si permite rotatia libera a placii de ambreiaj intre volanta si discul de presiune. Arcurile mentionate mai sus sunt altele decat cele montate pe placa de presiune, vizibile in imagine. Cele de pe placa sunt acolo pentru a prelua o parte din socurile care apar in timpul cuplarii. Cand se elibereaza pedala (ambreiajul cupleaza), motorul are nevoie de un spor de putere, pe care il obtinem accelerand usor. Desi in cazul majoritatii autovehiculelor se poate pleca de pe loc si cu motorul la turatia "de relanti", aceasta manevra solicita un control fin al pedalei de ambreiaj. Pe de alta parte ridicand turatia motorului prea mult in timpul eliberarii pedalei de ambreiaj va conduce la o uzura prematura a suprafetei de frictiune. Eliberarea brusca a pedalei de ambreiaj va duce la o cuplare dura si eventual la spectaculoasele efecte numite popular "scartait de roti".

            Comment


            • #36
              Si tu ce concluzie tragi din ce ai citit acolo?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                ca daca nu patineaza, da cativa cai putere...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  pai hai sa montam ambreiaj mai mare pe1.4, poate ies din el 90 cai....hai sa fim seriosi, daca el are 75 cai, de unde sa scoata mai mult? e utopic...ambreiajul e cuplat tot timpul in afara de momentul demararii si al schimbarii vitezelor(cand se calca pedala), el nu creaza cuplu motor, doar il transmite la roti.
                  Last edited by daperom; 16 June 2011, 15:59.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by darksid3 View Post
                    Schimbati vitezele la 1000 RPM dar aveti grija. Motorul va incepe sa produca benzina si va da pe afara, pe la buson!
                    Tu vorbeşti serios ?!?!?!?!?!? Nu m-am gândit niciodată la asta !
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Hai sa mutam topicul la categoria funny, daca am ajuns sa spunem ca punem glicerina pe discul de ambreiaj si o sa traga masina mai bine...
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google