If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Anularea Manerelor Interioare De Deschidere A Usilor
Exact ce au zis si colegii mai sus - solenoid (electromagnet). Mult mai puternic decat o chinezarie de motoras cu pinion/cremaliera.
Pune poze daca vrei cu pozitionarea lor in usa si un fimulet cu realizarea finala.
pai poze la montaj nu am inca( nu l-am montat eu) dar o sa fac o poza cu pozitia lui in care este acum, singura problema pe care o am momentan este ca geamul nu se deschide de tot (mai ramane vreo 5 cm deschis) pentru ca se opreste in el, cand o sa ii mut pozitia si o sa se deschida geamul 100% o sa fac poze, aveam nevoie de el montat acum pentru ca am anulat manerele exterioare si implicit manerul de pe partea soferului
pai e legat asa, minusul il are de la usa iar plusul e legat la firul portocaliu de la mufa ce intra in actuatorul de fabrica, si deschid usa din telecomanda alarmei sau de la butonul de blocare deblocare a usilor( cand sunt in interior), alarma are functia de blocare a usilor la cateva secunde dupa ce pun contactul si se deblocheaza singure cand opresc motorul/iau contactul iar usa se deschide singura cand iau contactul
""""" iar usa se deschide singura cand iau contactul""""""""" cauta sa facui separat actionarea deschiderii pe care o faci tu ;;se descuie nu se deschide,ca altfel stai in parcare cu usa intre-deschisa daca inteleg ce zici tu
momentan nu imi fac probleme, daca am o usa deschisa si pun contactul sau pornesc motorul nu se mai blocheaza usile, doar trebuie sa astept 2-3 secunde cu usa deschisa
aceeasi problema am avut si eu cand mi-am pus actuatorul pe portbagaj. era legat la alarma si cand deschideam din telecomanda ii dadea un "zvanc" dar nu avea suficienta forta. i-am facut proba si direct pe baterie si am patit la fel. a venit un nene si mi-a spus sa pun firul conectat la o tija metalica si sa fac contactul cum trebuie pe bornele bateriei si o sa merga (l-am ascultat si a mers). ca sa-mi deschida portbagajul din telecomanda care actiona alarma i-am pus un releu de forta pe circuit si acum merge. solutia este un releu. (cere sfaul unui electrician). spor
sincer...mi se pare un pic nenormala ideea
de ce oare la exterior se scot manerele si etc, dar la interior raman?
din motive de siguranta!
hai pe alta parte sa luam problema...doamne fereste, accident...si ceva nu merge cum trebuie, un fir, un contact...ramai in masina ( treaba ta ), in timpul mersului...la fel, un curent nebun prin instalatie, si iti sar toate usile din mers, se deschid...
nu le zic cu rautate, dar sa te vad fara manere pe exterior, si sa se duca un electromagnet...cum desfaci fata usii de pe interior cu usa inchisa, sa poti ajunge la sistemul ce il faci pentru deschiderea usii? asa ca idee e intrebarea ;)
mai bine lasai tot mecanic pe interior, mascai manerul de deschidere, sau il repozitionai...dar mecanic e sfant, fata de electric/electronic...
asa ca, ori regandesti un pic problema, ori lasa si mecanicul ( sistemul nu persoana :P ), ca rezerva, in caz ca se intampla ceva cu electromagnetii...
eu vad asa : sistemul care-l montezi tu, imi pare prea nesigur...electric tot, buton pentru deschidere usa, cablaj intre buton si sistem, electromagnet, la fel cablaj aferent, le legi la alarma, iara nu imi surade ideea...adica prea complicat si cu chichite fata de un maner, o tija si un sistem parghie ce deschide usa...adica mult mai robust sistemul si fail safe din constructie ;)
bafta in continuare, si ia ce am scris mai sus ca o parere personala, nu atac sau ceva de genul...dar mai gandeste-te
momentan daca am probleme cu usa soferului am manere interioare pe celelalte 3 usi plus pot deschide geamul din interior , si legat de curcuite nu e legat la firele de la alarma, e legat la firele de deschidere care actioneaza actuatorul si au fost trase din fabrica + ca daca mi se defecteaza sistemul am unul de siguranta deja facut ;)
eu vad altfel lucrurile:cablajul masinii nu o sa faca cu succes fata la ce ai facut tu pana acu,eu zic sa faci cablaj mai sanatos ptr deschiderea ta si sa ramai cu inchiderea centralizata asa cum e din fabrica
o alarma cu mai multe canale ex:4
Exact ce au zis si colegii mai sus - solenoid (electromagnet). Mult mai puternic decat o chinezarie de motoras cu pinion/cremaliera.
Pune poze daca vrei cu pozitionarea lor in usa si un fimulet cu realizarea finala.
am incarcat cateva poze, sper sa se inteleaga cat de cat
am atasat cateva poze in speranta ca cineva este interesat de acest sistem
p.s am rezolvat si problema cu alarma ,iar deschiderea pe interior o fac in doua moduri: actionand butonul de deblocare a usilor de pe consola sau actionand manerul de pe usa ( la care ma mai gandesc daca sa il tin sau nu) iar pentru restul usilor voi proceda la fel doar ca fiecare usa va avea un buton separat pentru deschidere
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment