am o problema cu controlul directiei . La rafale de vint din lateral masina o ia in directia vintului chiar daca volanul il tin drept . Problema se accentueaza daca masina este incarcata. La sevice nu au putut sa dea un verdict , au verificat jocurile in capete de bara , bascule ,etc. Dupa ce au inlocuit cele defecte , problema persista . Sttie cineva rezolvarea ? .
Probleme Control Directie
Collapse
X
-
Daca sunt conforme presiunile in anvelope, uzate uniform, de acelasi tip pe punte, suspectez uzuri la directie care nu se observa la prima examinare (tiranti, bielete directie).
Poate sa fie si de la un amortizor dus (ori amandoua, cu un anumit grad de uzura).
Eu spre exemplu, de cateva saptamani sesizez ca am o anumita uzura a capetelor de bara (iarasi...se duc cam repede la mine: la 23kkm si 30kkm schimbate, acum am 47kkm)
Cum se manifesta: daca pui mana pe roata, sa o "joci" nu se simte cine stie ce, aproape deloc. INSA, la anumite curbe, cu usoare denivelari, urcate cu 60km/h simt masina balanganindu-se usor stanga-dreapta, creand o senzatie de nesiguranta.
De asemenea, la viraj maxim in tr I, suprafata denivelata se simt batai in volan (nepercepute altfel). Asadar, in sarcina maxima a lor, jocul capetelor de bara se fac simtite in mod evident (chiar daca nu sunt duse total, sa auzi batai, cloncanituri in linie dreapta).Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by danielliviu View PostNu cred ca e o problema tehnica la masina. Pur si simplu e prea inalta si are o suprafata laterala destul de mare. E normal ca la rafale de vant sa fie instabila.
Poti incerca o suspensie mai joasa in cel mai bun caz.sigpic
Comment
-
Aiurea. O geometrie corecta a rotilor n-ar trebui sa permita un astfel de comportament. Du-te la geometrie (recomand Auto Soft Fundeni) si vezi care e treaba. Eu suspectez unghiul de fuga (a nu se intelege convergenta), poate si cel de cadere si poate si o mica eroare de simetrie.
Comment
Comment