Modificare Arcurile Stock FATA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modificare Arcurile Stock FATA

    ACu vreo 2 ani, am cautat o modalitate de a modifica suspensia spate, cautand sa ridic 'fundul" mai sus, din cauza barelor tuning. Am renuntat la ele, si acum, caut sa modific partea din fata, fara sa umblu la spate. Ideea care este....masina are 4 anisori msi 100.384 km la activ, si de ceva vreme , observ ca nu mai are aceeasi linie (in plan orizontal) precum cea de fabrica...si anume la ce ma refer cand zic linie: - garda la sol, masurat la aripi este acum de 68 cm fata (stock 66) si spate 68 (stock 70). Intradevar, am carat ceva vreme lucruri prin portbagaj, fapt care a dus la "asezarea" arcurilor spate. Azi am vizionat unul dintre tutorialele lui Streulea, cu taiatul arcului stock 1 spira, si ma gandeam , ce-ar fi daca as proceda as cu arcurile fata si atat. Cum s-ar comporta, ce s-ar intampla?

    Astept pareri,sugestii de la orice a experimentat procesul de taiere a arcurilor, pareri la comportamentul masinii pe drumurile asfaltate, petruite, dealuri, sa stiu daca fac vreo prostie sau ma las lehamite. Stiu, multi dintre voi ar zice...arcuri stock, si rezolv problema........inca nu ma dau banii afara din casa.
    Attached Files
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

  • #2
    Nimeni nimic?......Macar asa de dragul de a scrie ceva, macar o tampenie adevarata...
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      Pai cred ca deja stii raspunsul, dar nu vrei sa fii de acord cu el.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        cam asa ceva.......da acuma serios.....multe lucruri sunt rele in lumea asta, pana incerci, si apoi constati altceva. Asa ceva si aici. Dar, poate ca nu sunt arcurile de vina,ci,poate telescoapele....desi nu se comporta precum barca.
        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

        Comment


        • #5
          Nu prea ai cum sa tai din arcurile standard, pentru ca exista riscul ca ele sa nu se aseze corespunzator in talere.
          Dar asta cred ca a spus-o si Streulea.

          Comment


          • #6
            Asa-i .....la cum arata acum, zici ca as avea "pachet drumuri grele"....nu am treaba cu bordurile.
            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

            Comment


            • #7
              Hai sa zic eu ca sa nu zici ca nu zice nimeni. Ori o lasi asa ori iti iei arcuri sport. Cam astea sunt cele 2 variante. Aia cu taiatul nu e varianta, e o.... tampenie.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Daca tai arcurile stock masina va capata un comportament ciudat pe denivelari.Comportamentu ala iti da senzatia de instabilitate chiar daca masina topaie ca si cum ar fi"sport"
                Exista riscul ca arcurile sa sara de pe talere si sa trozneasca la viraje maxime din cauza ca raman prea scurte pentru telescoapele stock.Si in plus de asta de cate ori vei lasa masina jos de pe cric va trebui sa iei pe cineva cu tine, el sa tina arcul pe pozitie si tu sa lasi masina sau invers.
                Cea mai buna varianta in cazul tau sunt niste arcuri stock mai noi, pentru spate.Sau toate 4.
                AG 16 Y M A

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google