Salutare!
Deschid aceasta discutie pentru ca am asistat la o astfel de discutie intre cineva care sustine ca a facut modificarea fara mare bataie de cap. Si anume: a modificat pinionul de viteza a V-a pe un logan 1,4 cu pinion de la cutia de diesel. Acum cica masina in viteza a V-a consuma mai putin. Sesizabil mai putin. Montajul nu este greu, se face simplu si rapid, cica cu totul a durat vreo 2 ore.
Aici in discutie se facea referire la oarecum asemanarea cu cutia vechii Dacii unde se putea face acest lucru tot fara a demonta cutia de pe motor.
Deci daca stie cineva m-ar interesa daca pot schimba pinionul sau pinioanele de la a V-a la un Logan 1,6 16 valve MCV cu pinioane de Diesel
Deschid aceasta discutie pentru ca am asistat la o astfel de discutie intre cineva care sustine ca a facut modificarea fara mare bataie de cap. Si anume: a modificat pinionul de viteza a V-a pe un logan 1,4 cu pinion de la cutia de diesel. Acum cica masina in viteza a V-a consuma mai putin. Sesizabil mai putin. Montajul nu este greu, se face simplu si rapid, cica cu totul a durat vreo 2 ore.
Aici in discutie se facea referire la oarecum asemanarea cu cutia vechii Dacii unde se putea face acest lucru tot fara a demonta cutia de pe motor.
Deci daca stie cineva m-ar interesa daca pot schimba pinionul sau pinioanele de la a V-a la un Logan 1,6 16 valve MCV cu pinioane de Diesel
Comment