Logan 1.4 Sau 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4 Sau 1.6 16v

    Salut!
    Imi poate da si mie cineva niste indici deoarece cat de curand as vrea sa imi iau un logan dar nu stiu ce motorizare ar fi buna pt tampenile mele...
    1 Un logan 1.4 care as vrea sa ii schimb motoru cu unu de 2.0 16v de pe laguna (inspiratie de la sgm sau a colegului cu motor de 2.0 ) ca mam tot saturat de astia cu bmw care sufera la semafor ca am 1.5 (masina parintilor).
    2 Sau un Logan 1.6 16v cu un turbo .
    Stiu ca e mare bataie de cap cu schimbatu motorului sau montarea turboului.
    Dar sa stiu care ar fi mai avantajos la bani si la putera masini.
    Multumesc.

  • #2
    Ia-ti 1.5 dci de 85 cp la baza si fa-l pe acela, e cel mai simplu de modificat, schimbi turbina cu una ca lumea, tubulatura, intercoolerul, soft si iesi super ok.

    edit: asteapta-te la o galagie de bani de bagat in Logan, chiar si daca ii schimbi motorul.
    Last edited by aleXpeed; 11 September 2011, 15:27.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #3
      Schimbarile pe care tu vrei sa le faci atat pe 1.4 si pe 1.6 16V sunt destul de costisitoare, si nu renteaza decat daca esti setat pe o Dacia Logan modificata.

      Din banii de Dacia Logan + ce modificari mai vrei tu sa faci te duce exact la pretul unei masini care are deja calutii de care ai nevoie, care are piele si clima, si sa nu mai zic de confort.

      Daca dorinta ta este sa pleci de la semafor cu un Logan inaintea unui BMW te sfatuiesc la un 1.6 16V modificat.

      Pe langa suspensii mai ai nevoie de turbina, intercooler, pistoane forjate,Galerie adisie, traseu evacuare, si sa nu uitam de soft . Costul total la ce am enumerat mai sus ajunge undeva la 3000euro pe putin.

      Acum tu vezi daca renteaza.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • #4
        de 4 ani de cand sunt pe forumul asta am vazut sute de loganuri 1.4 turbo la stadiu de proiect. tare mi-e ca si de data asta se va alege praful. nu de alta, dar trebuie multi bani ca sa ajungi in 140-150cp, sa bati un 320i. ca 316 si 318 obosit nu au treaba.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          sincer nu vreau sa se aleaga prafu
          si nu vreau alta masina sunt obsedat de golan...
          si ca intrebare cam cati cai poti scoate din logan 1.6 16v cu turbo ...

          Comment


          • #6
            Depinde de mai multi parametrii....adica pe scurt de cati vrei sa investesti.Ti-a raspuns Seba in mare.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              pai am strans 7000 pt masina si ce imi mai trebuie pana la anu cred ca 8000E

              Comment


              • #8
                Eu zic ca daca reusesti ceea ce a fost Loganul BFF este suficient sa dai clasa la multe masini.

                Ai ceva filmulete pe youtube si nu mai stiu exact numele userului care a avut masina aceea.
                real power..... diesel power by

                Comment


                • #9
                  Logan B-11-BFF
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Ala este. Scoate macar ceva pe aproape din ceea ce a fost B 11 BFF, si ai respectele mele.
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • #11
                      andrei, pt 16v gasesti axe cu came la 700 de euro, cativa din germania au pus acele axe pe motor k4m pe clio, admisie schimbata, evacuare schimbata, soft modificat, 130 de cai pe dyno.
                      vgroza a pus compresor pe 1.6mpi, schimbat ecu, soft, injectoare, admisie, evacuare, pistoane, biele, supape, 175cp. bani garla bagati, in nici un caz 1000 de euro.
                      felixb, pe dci, turbo schimbat, 2 resoftari, injectie de apa-metanol, intercooler marit, bani cu galeata, din nou peste 1000 de euro.
                      daca tu ai 7000 pt masian si cu inca 1000 vrei s afaci marea si sarea, eu zic sa te mai gandesti. in primul rand pune niste jante usoare, schimba suspensia, pune niste gume mai mici, usureaza masina, resofteaza ecu injectie, schimba discurile d efrana si placutele, macar pe fata. toate astea costa semnificativ sub 1000 de euro si pt inceput e destul. cand o sa stii sa tii masina pe drum ca la carte, te poti gandi la cai mai multi. vorbesc prin prisma unuia care a pus 90 de cai "pe tigle" de-a fost dauna totala. atunci nu aveam 19 ani, ci vreo 30, carnet de 8 ani si cateva sute de mii de km la activ.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        felix, sgm , vgroza ..de ce nu iei sfaturi sau sa ii rogi sa-ti faca "nota de plata" macar aproximativ?
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #13
                          Ee, nici chiar asa, Groza are internele de fabrica.

                          La 8000 de euro, daca vrei un Logan care sa fuga, ia-ti un SH la 3-4000 si restul baga-i in masina. Idei sunt destule.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #14
                            aleXpeed asa aveam de gand, ca un logan 1.4 sh e pana in 3000 si restu de 5000 imi schimb motoru, dar nu cred ca ma costa mai mult de 3000 motoru.
                            altfel un 1.6 16v e vreo 6 mii plus turbo inca 3 miii dupa spusele colegilor.
                            Ma scuzati ca sunt cam incepator...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by aleXpeed View Post
                              Ee, nici chiar asa, Groza are internele de fabrica.
                              ....
                              esti sigur?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google