Logan 1.4 Sau 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ParuLuScorilo View Post
    Eu ma ingrozesc numai cand te aud... Ia-ti, nene, o masina normala si mergi cu ea normal vreo cativa ani - mai multe zeci de mii km -, abia dupa aia incepi sa te gandesti la cursuri de pilotaj pentru curse, avioane, rachete...
    nu e nici primul nici ultimul care viseaza la de astea .
    Avem plin de threaduri cu motor de RS pe logan , logan 1.4 turbo,logan 1.4 biturbo,logan 1.4 compresat ,logan cu NOS,logan cu tub de oxigen in portbagaj sau pe scaunul din dreapta ,logan dizal cu motor de laguna diesel,logan diesel tunat la elia si alte balarii de astea .Motorizarea 16v turbo din cate stiu eu nu exista deci va trebui improvizata )
    Proiectul o sa moara la fel cum a inceput ...etc etc etc
    Toate astea pentru maretul scop de a omora cocalarii cu bmw la semafor )
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      nu imi plac alte masini , eu la logan raman si mai stau sa mai adun informatii ca tot am boala pe schimbat motoru , cine o sa aiba mult de munca din pacate e tatal meu ca e mecanic si ma poate ajuta el.
      La parte electrica sper sa gassesc pe cineva care se pricepe.
      Momentan astept sa treaca iarna.

      Comment


      • #33
        ...roaga-l sa-ti puna si un scaun cu ejectie...

        Comment


        • #34
          Originally posted by andrei1992 View Post
          nu imi plac alte masini , eu la logan raman si mai stau sa mai adun informatii ca tot am boala pe schimbat motoru , cine o sa aiba mult de munca din pacate e tatal meu ca e mecanic si ma poate ajuta el.
          La parte electrica sper sa gassesc pe cineva care se pricepe.
          Momentan astept sa treaca iarna.
          se schimba relativ usor . Suportii de la logan is cam la fel ca cei de la reno .Sfatul meu e ca daca tot dai bani si nu iei un motor pe gratis , sa iei un motor de Clio sport cu clapeta mecanica cu foarte putina electronica .Pinoutu de la ecu de logan e acelasi ca la clio , mai trebuie sa ii adaptezi niste fire sau cu 100 eur iei toata instalatia de clio .Iti iei si cutie toate astea te ajung in jur de la 1000 euro in sus pana in 1500 eur .Daca zici ca ai mecanic ai scapat de manopera si gata . Un logan 1.4 fara clima il iei la 3000 eur , mai vinzi motorul si cutia de pe el cu minim 500 si mai recuperezi din bani .Mare branza nu e , bani sa fie .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Arata-mi si mie motorul ala de RS complet cu tot cu electronica, cutie si galerie de evacuare)). Vreau sa-l vad. Am gasit motorul F4R ala simplu de 150 cp de pe Megane Coupe 1, refacut ca nou, electrica, galerie.. 800 de euro si totusi n-am incredere in motoare reconditionate (desfacute).
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #36
              pai ecu il pastrezi ala de logan ca am am impresia 90% ca e ok .
              instalatia electrica
              motor+cutie+tot restul asta e prea superoferta, cred ca totusi e vorba doar de motor .
              cutie de viteze
              doar motorul
              galerie de evacuare , am gasit si cu 10 lire dar fara transport .
              La cutie se mai adauga un 100 eur transport , la motor probabil un pic mai mult .
              Daca stai si astepti gasesti si la preturi mai bune .
              Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2011, 22:45.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                ...de nu si o caroserie de Porsche, ar fi mai misto, cred

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google