Geamuri Electrice, Motor OFF.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ia spuneti-mi si mei totusi cum fac sa cobor geamurile fara cheie in contact dar sa-mi ramana si proiectoarele pe permanent...

    sigpic

    Comment


    • #32
      Iti mmerg si proiectoarele daca faci cum am zis eu mai in spate...

      Siguranta proiectoarelor nu e anulata ci doar devine siguranta comuna si stai linistit ca am aprins proiectoarele si am deschis geamurile de multe ori ca sa vad daca rezista siguranta merge si in ziua de azi

      Cat despre bricheta poate nu ai siguranta deloc in tablou de cand ai cumparat-o uita-te la cea a casetofonului (casetofonul si bricheta au siguranta comuna) sau poate e arsa

      nu mai posta consecutiv!ai 10 minute sa editezi propriul post folosind butonul "edit"
      Last edited by Seba; 5 June 2008, 12:10.

      Comment


      • #33
        Originally posted by RnjiTzU View Post
        [...] Astfel ai creeat un pod peste tabloul de siguranta avand tot o data siguranta si pentru geamuri numai ca siguranta de la geamuri este una si aceeasi cu siguranta de la poriectoare le izolezi si ai terminat treaba.
        Firul pe care o sa il folosesti de asemenea trebuie sa fie aproape le fel de gros amperajul este mare.

        As mai adauga ca siguranta de la proiectoare e de 15 A si cea de la geamuri de 30. N-ar fi bine ca, facand modificrea, sa inlocuiesti si siguranta de la proiectoare cu cea de la geamuri pe care oricum nu o mai folosesti? Pentru cazul cand esti cu proiectoare aprinse si pornesti si geamurile - nu vi se pare a fi in consum prea mare?
        Eu inca n-am reusit sa scot afurisitul de panou de sigurante, dupa ce scot alea doua suruburi ce fac cu panoul? Ca pe sub bord nu pare a fi loc. Iese tot prin lateral??

        Comment


        • #34
          Alooo
          ma invatati va rog pe unde ajung in spatele panoului de sigurante?
          sa-l scot pe la ambreiaj? Sau pe unde? Mai trebuie desfacut ceva pe sub volan sa iasa pe acolo??
          AJUTOR!

          Comment


          • #35
            Are doaua suruburi si iese el singur de acolo il scoti pe sub bord ca are loc.

            Comment


            • #36
              Multumesc, am reusit fara sa scot tabloul
              am tras de la dezaburire luneta
              a durat 5 min, am legat un fir de piciorul sigurantei de la luneta (dupa ea, ca sa ramana in circuit si sa protejeze) si am infipt celalalt capat in soclul sigurantei de la geamuri fata (pe asta am eliminat-o). Merge perfect!
              Multumesc tuturor.

              Comment


              • #37
                Eu am tras un fir gros si am pus pe plus permanent si prin siguranta de 30A care o au geamurile din fata
                turbo makes torque and torque makes fun

                LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                Comment


                • #38
                  Fratilor care va pricepeti . Postati va rugam un filmulet sau poze cu etapele care trebuie urmate sa mearga geamurile cu motorul off. Daca este cineva in Iasi care sa stie sa faca asa ceva dau masina drept cobai si platesc si modificarea . Numai bine
                  1.2 TSI

                  Comment


                  • #39
                    am facut eu azi legatura cu succes. postez indicatii la varianta aleasa:



                    F14: siguranta geamurilor electrice [30A] se elimina.
                    se trage un fir de la siguranta F36 [30A] pana in soclul ramas gol de la F14.
                    F36 tine loc de siguranta si pentru geamurile electrice de acum inainte.

                    mai sunt 2 sigurante de 30A pe panou, F32 [dezaburire] si F39 [clima], dar la conectarea la acestea a geamurilor, bordul ramane aprins si dupa luarea contactului, singura varianta viabila mi s-a parut F36.
                    modificarile le-am facut fara a demonta panoul de sigurante. durata operatiei: aprox. 10 minute. proprietatul: multumit si mandru al dreq

                    Comment


                    • #40
                      O sa incerc si eu
                      1.2 TSI

                      Comment


                      • #41
                        Eu am facut asa si de doua saptamani le pot cobori-ridica indiferent daca e cheia in contact sau in buzunar.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          nu stiu daca e bine ce ai facut tu acolo cu firul ala mi-e sa nu se intample ceva fiind pe plus permanent macar daca le facea-i pe accesorii
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • #43
                            Firul este imobilizat prin "inghesuirea" lui intre perete si alte sigurante si de asemenea l-am pus la iesirea din siguranta de 30A a dezaburirii lunetei si m-am gandit ca in caz de ceva se va topi doar aceasta siguranta. E intr-adevar cu multe semne de intrebare, dar nu renunt la improvizatie, e mult mai bine sa nu mai trebuiasca sa tot pun contactul cand astept pe cineva in masina sau la coborare cand am uitat un geam deschis cateva degete. Capetele firului le-am cositorit si au intrat fortat in ambele parti.

                            Comment


                            • #44
                              vad ca ai legat firul la dezaburire. nu-ti ramane bordul aprins si fara contact?

                              Comment


                              • #45
                                Nu. Absolut nici o modificare, totul functioneaza ca inainte.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google