Salutare!
am tot cautat si nu am gasit asa ca imi cer scuze daca postez unde nu trebuie , anticipat!
Am un logan 2011 motorizare 1.2 16v
Ideea este in felul urmator: cate o data fierbe. In general noaptea am vazut, merg destul de mult si noapte si ziua, o data pe seara mi se intampla, le-am luat in felul urmator: am schimbat : radiator , pompa de apa, antigel, termostat, senzor de temperatura, termocupla.
Uleiul este curat, apa din vas este curata si nici nu se pierde, foarte rar am observat ca face presiune in vas, apa recircula prin tot traseul, ventilator merge ok, inclusiv cu testerul pe ea imi arata ca exact cum ajunge apa la 96 97 de grade electroventilatorul porneste, porneste si imediat cum dau drumul la ac, in general se ridica si liniutele de la apa si se aprinde si martorul de apa , dar ultima data liniutele erau doar 4 (adica normal) si mi sa aprins doar martorul, imediat oprit deschid capota si intradevar era mai multa presiume in vas ...
Toate cele schimbate in ultimele 2 saptamani, nu stie nimeni ce ar putea avea, inclusiv la reprezentanta, multi zic ca ar fi ceva electrica .
poate sa mai confruntat cineva cu asa ceva, multumesc si scuze gramatica
am tot cautat si nu am gasit asa ca imi cer scuze daca postez unde nu trebuie , anticipat!
Am un logan 2011 motorizare 1.2 16v
Ideea este in felul urmator: cate o data fierbe. In general noaptea am vazut, merg destul de mult si noapte si ziua, o data pe seara mi se intampla, le-am luat in felul urmator: am schimbat : radiator , pompa de apa, antigel, termostat, senzor de temperatura, termocupla.
Uleiul este curat, apa din vas este curata si nici nu se pierde, foarte rar am observat ca face presiune in vas, apa recircula prin tot traseul, ventilator merge ok, inclusiv cu testerul pe ea imi arata ca exact cum ajunge apa la 96 97 de grade electroventilatorul porneste, porneste si imediat cum dau drumul la ac, in general se ridica si liniutele de la apa si se aprinde si martorul de apa , dar ultima data liniutele erau doar 4 (adica normal) si mi sa aprins doar martorul, imediat oprit deschid capota si intradevar era mai multa presiume in vas ...
Toate cele schimbate in ultimele 2 saptamani, nu stie nimeni ce ar putea avea, inclusiv la reprezentanta, multi zic ca ar fi ceva electrica .
poate sa mai confruntat cineva cu asa ceva, multumesc si scuze gramatica
Comment