Abs-asr-ebv-eds-esp-msr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abs-asr-ebv-eds-esp-msr

    ABS
    Sistemul de antiblocare al rotilor – Cu ajutorul senzorilor inductivi, calculatorul ABS, înregistrează viteza de rotaţie al roţilor, dacă o roată tinde să se blocheze forta de frânare va fi scazuta până când alunecarea este anihilată.

    ASR
    Sistemul de reglarea a fortei de tractiune – reduce momentul de rotaţie al motorului în cazul in care, la demaraj, roţile tind sa patineze, astfel asigurand o aderenţă mai bună pe drumurile cu aderenta scazuta, nisip-zapada-gheata. Dacă o roata începe să patineze, calculatorul motorului reduce sistematic cantitatea de combustibil injectat, lucru prin care puterea motorului, si cu aceasta forţa de tractiune care trebuie transmisă, se reduce.

    EBD
    Distribuţia electronică a forţei de frânare. La autovehiculele cu tractiune faţă, partea din faţa este mai grea decât partea din spate, astfel încât în cazul acţionării frânelor, centrul de greutate al autovehiculului se deplasează spre faţă. Prin aceasta aderenta la rotile spate scade simtitor si rotile tind sa se blocheze. Prin distributia forţei de frânare, franarea automobilului se realizeaza mai eficient, iar fenomenul de blocare al rotilor este inlaturat.

    EDS
    Blocarea electronică a diferenţialului. Dacă o roată motoare pierde aderenta, in conditii grele de deplasare, inpiedicand deplasarea autovehiculului, printr-o forta de frânare definită, roata fara aderenta este frânată, astfel forta de tractiune asupra roţii se deviază catre roata cu aderenţă mai bună, permitand deplasarea .

    ESP
    Program electronic de asigurare a stabilităţii. Cu ajutorul ESP-ului se poate creşte capacitatea de control asupra autovehiculului în situaţiile limită ale dinamicii de deplasare. De exemplu, în cazul curbelor luate prea rapid. ESP-ul extinde funcţia ABS si reduce pericolul de derapare, în orice condiţii ale carosabilului. Prin intervenţia punctuală asupra managementului motorului şi asupra frânelor, ESP-ul împiedică o posibilă derapare a autovehiculului. ESP-ul actioneaza în întreg domeniul de viteze şi se cuplează automat la fiecare pornire a motorului. Acest sistem poate fi cuplat şi decuplat în caz de necesitate, prin apăsarea tastei ESP. Dacă ESP-ul este decuplat, lampa de control este aprinsă în permanenţă. Acest lucru este însă recomandat numai în cazul rularii cu lanţuri de zăpadă şi în cazul suprafeţelor de rulare afanate, necompacte de exemplu zăpadă , nisip, pietris.

    MSR
    Reglarea momentului de rotatie al motorului. Acesta funcţie este integrata în sistemul Traction Control (TCS). Dacă pe o suprafaţă carosabilă cu polei sau gheaţă se decelereaza brusc sau se trece într-o treapta de viteză inferioară, are loc o alunecare a roţilor motoare. MSR-ul înregistrează acest lucru prin senzorii sistemului antiblocare şi stabilizeaza, printr-o ridicare dirijată a turatiei motorului, starea autovehiculului.
    sursa http://www.skoda.ro
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    ESP+ si LSD pentru franare activa

    Un Diferential cu Alunecare Limitata pentru Franare Activa, comandat de senzorii ABS-ului, aplica frana pe orice roata care si-a pierdut aderenta si, in acelasi timp, transfera tractiunea asupra rotii opuse de pe acelasi ax. Ca rezultat al acestei abordari integrate, ESP+ poate fie sa aplice frana, fie sa redirectioneze cuplul in mod independent spre orice roata, controland astfel subvirarea si supravirarea pe sosea si asigurand mentinerea unei tractiuni maxime pe drumurile neasfaltate sau cand masina incepe sa patineze.


    Astea sunt la Nissan.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Ca tot a venit poleiul si gheata,,hai sa dezgropam acest thread..nu de alta ..dar poate din 2007 ati cam uitat!

      Ps...Sa ma zica cineva ca doar user2000 "reinvie" threaduri vechi
      Ei bine...asta e cel mai vechi posibil

      Comment


      • #4
        Ivan Marian - ce faci nenea?
        Aroganta ar fii sa lasi reply pe cel mai invechit my ride si sa il intrebi cat l-a costat sa faca o modificare. )

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google