pt ca la 200 de euro nu poate decat sa arate bine, nu sa si performeze la nivelul celorlate 2-3 alternative, care toate costa peste 800 de euro. sau kw, bilstein, astia sunt niste retardati si n-au descoperit reteta succesului tatechnix...
Suspensie Ta Tehnix Reglabila De Renault Clio 2
Collapse
X
-
bun, atunci la ce-ti pui o suspensie care stii din start ca nu performeaza ca un kw, daca nu vrei sa si faci uz de avantajul unei suspensii sport? pt look? iesi mai ieftin cu hr, drept ca nu-i reglabil. ma rog, eu nu vad rostul sa trantesti masina si sa n-o alergi, sau sa pui suspensie reglabila si s-o tii sus, pt confort. cand zici suspensie sport, din start te pisi pe confort, mama ei de sportivitate
ps: nu tre' sa te superi pe mine, n-am nimic cu tatechnix, sau cu cei care isi pun, mie nu mi-a placut de cand m-am dat ultima data pe circuit si am avut o experienta total neplacuta cu suspensia asta. de show, e buna, nu zic, arata fain...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am si eu o intrebare, daca pe spate pun un arc de logan stock flexo-tuning si numai fac reglajele alea, are ceva ?
Comment
-
Sa las reglajul de la suspensia de clio 2 ... sa nu il mai lungesc !
Si pe fata, flansele de cauciuc in care intra rulmentul, se potrivesc cele de logan ?
Comment
-
Pe spate cred ca ar trebui sa modifici ''gura'' arcului ca sa intre pe acea palnie a surubului ( adica sa mai strangi , sa mai închizi din ultima spira ) , iar pe fata merg acele flanse ale masinii . Dar o sa-ti troncane , nu mai tin minte exact ce i-am facut la mine sa nu mai troncane fiindca nici bine nu o pusesem si ma disperase . Am umblat vreo 2 zile asa cu ea dupa care nu mai tin minte exact ce am facut . Oricum i-am adaugat ceva.
Comment
-
Am inteles despre ce este vorba, multumesc frumos !
tu pe spate, ai facut din nou reglajele alea nu ?
Comment
-
Ai o poza cu masina ? am inteles ca cu acel reglaj ridicata la maxim , e lasata blana
Comment
Comment